Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям у смт. Немирів – територія опорного закладу Немирівська ЗЗСО І-ІІІ ст. Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 117 491,20 UAH
UA-2019-11-07-003286-b cbf50203762747598ca68f920e64a839
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорош Михайло Петрович

+380974419142 osvitayavoriv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Яворівської районої державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38502312
Вебсайт: http://yavoriv-vo.lviv.ua
Місцезнаходження: 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, Львівська, 23
Контактна особа: Дорош Михайло Петрович
+380974419142
osvitayavoriv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 21:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 11:39
Очікувана вартість: 2 117 491,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 587,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям у смт. Немирів – територія опорного закладу Немирівська ЗЗСО І-ІІІ ст. Яворівського району Львівської області» (Код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81013, Україна, Львівська область, смт. Немирів, територія опорного закладу Немирівська ЗЗСО І-ІІІ ст. Яворівського району Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку кошти: обласного і районного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 18:15
Додаток_3 проект договору немирів.doc
07 листопада 2019 18:15
Додаток 2_ тз_ немирів.docx
07 листопада 2019 18:15
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ немирів.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-23-000020 ● 72688ba3bb5a48ef9640f10da70bb504
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020 18:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.01.2020 № 18

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.01.2020 № 18.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-07-003286-b 07.11.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-11-07-003286-b, яка проводилася Відділом освіти Яворівської районної державної адміністрації (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення: 1. Щодо кваліфікації пропозиції учасника ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС». Встановлюючи кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Замовник мав на меті переконатися, що учасник є добросовісним, має досвід та належно виконує договори підряду. Згідно із вимогами тендерної документації (п.3. Додатку 1), Замовником було встановлено перелік документів, які учасник повинен був надати, щоб підтвердити свою відповідність цьому кваліфікаційному критерію. Зокрема, була вимога про надання учасниками копій не менше двох аналогічних договорів. Учасник ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» у складі пропозиції надав Довідку про наявність досвіду виконання двох аналогічних договорів, одним із яких є Договір між Відділом освіти Яворівської районної державної адміністрації (Замовником) та ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» (учасником) на «Капітальний ремонт фасаду у Верблянському НВК ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ, Яворівського району Львівської області. Клас наслідків СС2. До цього договору надано позитивний відгук замовника та документи, які підтверджують факт його повного виконання. Сама копія аналогічного договору відсутня внаслідок технічного збою/неполадок при завантаженні учасником тендерної пропозиції, проте наявна Додаткова угода №1 до цього договору. Так як Стороною по вищевказаному Договору є Відділ освіти Яворівської районної державної адміністрації, то Замовник повністю володіє інформацією про цей договір. 20.06.2018 року на сайті Уповноваженого органу Замовником було опубліковано звіт про укладений договір №151 на «Капітальний ремонт фасаду у Верблянському НВК ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ» (UA-2018-06-20-000373-a). Цей Договір був повністю виконаний у 2018 році підрядником ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС». Таким чином, на момент кваліфікації пропозиції учасника ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» по закупівлі, по якій проведено моніторинг UA-2019-11-07-003286-b, у замовника були відсутні підстави вважати, що в учасника немає досвіду виконання аналогічних робіт, що Договір №151 є неукладеним чи невиконаним. По іншому аналогічному договору, вказаному у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, наявна вся інформація та документи. Цей договір також повністю і належно виконаний. Отже, учасник ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Окрім цього, повідомляємо, що нами було вжито заходів щодо запобігання порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому, а саме: проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету щодо вимог до змісту тендерної документації та правил кваліфікації тендерних пропозицій учасників торгів. Також просимо взяти до уваги, що у відповідності з принципами ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником було визнано переможцем торгів учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, в результаті чого було досягнуто максимально можливої у випадку цієї закупівлі економії бюджетних коштів та те, що по факту проведення процедури закупівлі було укладено договір. А відповідно до чинного законодавства, відміна процедури відкритих торгів після укладення договору із переможцем торгів у процесі його успішного виконання є неможливою та незаконною. З повагою, Голова тендерного комітету Байда В.П.

2020-02-07 16:05:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" 2 106 944,75
UAH з ПДВ
2 106 944,75
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПИТЕЛЬ БОГДАН МИХАЙЛОВИЧ 2 111 876,62
UAH з ПДВ
2 111 876,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 2 117 000,00
UAH з ПДВ
2 117 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 14:59
Електронний підпис
03 грудня 2019 14:57
Довідка МВС.pdf
03 грудня 2019 14:57
Довідка ДПС.jpg
22 листопада 2019 14:39
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:37
159 Немир майд спорт нове.imd
22 листопада 2019 14:37
159_ДЦ_ДЦ (догвірна).rtf
22 листопада 2019 14:37
159_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
22 листопада 2019 14:36
159_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
22 листопада 2019 14:36
159_ДЦ_ССР.rtf
22 листопада 2019 14:36
159_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
22 листопада 2019 14:36
159_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
22 листопада 2019 14:36
Копія ліцензії.pdf
22 листопада 2019 14:36
Копія штатного розпису.pdf
22 листопада 2019 14:36
Копія 1ДФ.pdf
22 листопада 2019 14:36
Довідка про робітників.pdf
22 листопада 2019 14:36
Довідка обладнання.pdf
22 листопада 2019 14:36
Довідка ІТП.pdf
22 листопада 2019 14:36
Антикорупційна програма.pdf
22 листопада 2019 14:36
Паспорт і код Добуша І.І..pdf
22 листопада 2019 14:36
Статут.pdf
22 листопада 2019 14:36
Інформаційна довідка.pdf
22 листопада 2019 14:36
Пiдписаний_GarLIST_9487.pdf
22 листопада 2019 14:36
Довідки Аваль.pdf
22 листопада 2019 14:36
Довідка захист довкілля.pdf
22 листопада 2019 14:36
Довідка санкції.pdf
22 листопада 2019 14:36
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 16:51
паспорт.pdf
22 листопада 2019 16:51
кошторис.pdf
22 листопада 2019 16:51
Єдиний податок 5_.pdf
22 листопада 2019 16:51
документи.pdf
22 листопада 2019 16:51
витяг та виписка.pdf
22 листопада 2019 16:51
аналогічні договора.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 16:05
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:26
2. Наявність обладнання.pdf
22 листопада 2019 15:24
4.3.1. Відгук від Замовника.pdf
22 листопада 2019 15:23
4.3.2. Відгук від Замовника.pdf
22 листопада 2019 15:20
31. Проект Договору.pdf
22 листопада 2019 15:20
24. Статут підприємства.pdf
22 листопада 2019 15:20
26. Копія звіту 1 ДФ.pdf
22 листопада 2019 15:20
22. Витяг ЄДР.pdf
22 листопада 2019 15:20
20.2. Дані про посадову особу.pdf
22 листопада 2019 15:20
21. Виписка ЄДР.pdf
22 листопада 2019 15:20
20.1. Дані про посадову особу.pdf
22 листопада 2019 15:20
18. Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2019 15:20
23. Витяг пл. ПДВ.pdf
22 листопада 2019 15:20
29. Відсутність санкцій.pdf
22 листопада 2019 15:19
8. Розрахунок ДЦ та кошторис.pdf
22 листопада 2019 15:19
7. Згода з тех.завдання.pdf
22 листопада 2019 15:19
3. Наявність працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"

ФОП ПИТЕЛЬ БОГДАН МИХАЙЛОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
#37606590
Переможець 2 106 944,75
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
#37606590
2 106 944,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:57
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 16:15
підписаний договір укладений
12 грудня 2019 15:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 106 944,75
UAH (в тому числі ПДВ 351 157,46 UAH)