Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Яворівської районої державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38502312 |
Вебсайт: | http://yavoriv-vo.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, Львівська, 23 |
Контактна особа: |
Дорош Михайло Петрович +380974419142 osvitayavoriv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 11:39 |
Очікувана вартість: | 2 117 491,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 587,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | кошти: обласного і районного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 18:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 18:15 |
Додаток_3 проект договору немирів.doc | |
07 листопада 2019 18:15 |
Додаток 2_ тз_ немирів.docx | |
07 листопада 2019 18:15 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ немирів.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-23-000020 ● 72688ba3bb5a48ef9640f10da70bb504
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2020 18:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.01.2020 № 18
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.01.2020 № 18.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-07-003286-b 07.11.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-11-07-003286-b, яка проводилася Відділом освіти Яворівської районної державної адміністрації (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення: 1. Щодо кваліфікації пропозиції учасника ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС». Встановлюючи кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Замовник мав на меті переконатися, що учасник є добросовісним, має досвід та належно виконує договори підряду. Згідно із вимогами тендерної документації (п.3. Додатку 1), Замовником було встановлено перелік документів, які учасник повинен був надати, щоб підтвердити свою відповідність цьому кваліфікаційному критерію. Зокрема, була вимога про надання учасниками копій не менше двох аналогічних договорів. Учасник ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» у складі пропозиції надав Довідку про наявність досвіду виконання двох аналогічних договорів, одним із яких є Договір між Відділом освіти Яворівської районної державної адміністрації (Замовником) та ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» (учасником) на «Капітальний ремонт фасаду у Верблянському НВК ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ, Яворівського району Львівської області. Клас наслідків СС2. До цього договору надано позитивний відгук замовника та документи, які підтверджують факт його повного виконання. Сама копія аналогічного договору відсутня внаслідок технічного збою/неполадок при завантаженні учасником тендерної пропозиції, проте наявна Додаткова угода №1 до цього договору. Так як Стороною по вищевказаному Договору є Відділ освіти Яворівської районної державної адміністрації, то Замовник повністю володіє інформацією про цей договір. 20.06.2018 року на сайті Уповноваженого органу Замовником було опубліковано звіт про укладений договір №151 на «Капітальний ремонт фасаду у Верблянському НВК ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ» (UA-2018-06-20-000373-a). Цей Договір був повністю виконаний у 2018 році підрядником ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС». Таким чином, на момент кваліфікації пропозиції учасника ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» по закупівлі, по якій проведено моніторинг UA-2019-11-07-003286-b, у замовника були відсутні підстави вважати, що в учасника немає досвіду виконання аналогічних робіт, що Договір №151 є неукладеним чи невиконаним. По іншому аналогічному договору, вказаному у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, наявна вся інформація та документи. Цей договір також повністю і належно виконаний. Отже, учасник ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Окрім цього, повідомляємо, що нами було вжито заходів щодо запобігання порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому, а саме: проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету щодо вимог до змісту тендерної документації та правил кваліфікації тендерних пропозицій учасників торгів. Також просимо взяти до уваги, що у відповідності з принципами ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником було визнано переможцем торгів учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, в результаті чого було досягнуто максимально можливої у випадку цієї закупівлі економії бюджетних коштів та те, що по факту проведення процедури закупівлі було укладено договір. А відповідно до чинного законодавства, відміна процедури відкритих торгів після укладення договору із переможцем торгів у процесі його успішного виконання є неможливою та незаконною. З повагою, Голова тендерного комітету Байда В.П.
2020-02-07 16:05:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" |
2 106 944,75
UAH з ПДВ
|
2 106 944,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПИТЕЛЬ БОГДАН МИХАЙЛОВИЧ |
2 111 876,62
UAH з ПДВ
|
2 111 876,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" |
2 117 000,00
UAH з ПДВ
|
2 117 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" #37606590 |
Переможець |
2 106 944,75
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 16:15
|
підписаний договір | укладений |
12 грудня 2019 15:56
|