Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопрокат: квадрат, круг, кутник, лист г/к, лист х/к, труба профільна, швелер, штаба
Очікувана вартість
997 000,00 UAH
UA-2019-11-07-003113-b bc34c37054c1467da899b82fb25c8420
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалишин Тарас Андрійович

380322582564 tender@lpnu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Львівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02071010
Вебсайт: http://lp.edu.ua/
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12
Контактна особа: Ковалишин Тарас Андрійович
380322582564
tender@lpnu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 15:10
Очікувана вартість: 997 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34309 кілограми
Металопрокат: квадрат, круг, кутник, лист г/к, лист х/к, труба профільна, швелер, штаба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, Львів, 79040, м. Львів, вул. Городоцька 286 (корпус №25, Технопарк Національного університету "Львівська політехніка")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару пiсляоплата 100% протягом 30 календарних днів з дати поставки товару (окремої партії товару) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 17:23
ТД.docx
07 листопада 2019 17:23
ТД_додаток4.docx
07 листопада 2019 17:23
ТД_додаток3.docx
07 листопада 2019 17:23
ТД_додаток2.docx
07 листопада 2019 17:23
ТД_додаток1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-05-000077 ● 788ce3b1cc7a4a72b65a6d5c53d76152
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019 19:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.12.2019 № 220

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 13.12.2019 № 220

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-07-003113-b 07.11.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Затверджено рішенням тендерного комітету №4/211219 від 21.12.2019 року 19 грудня 2019 року, в електронній системі закупівель, органом державного фінансового контролю оприлюдненню висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок) ДК 021:2015 14620000-3 Сплави (Металопрокат: квадрат, круг, кутник, лист г/к, лист х/к, труба профільна, швелер, штаба) №UA-2019-11-07-003113-b. Згідно з інформацією викладеною у п.1 розділу ІІ. «Констатуюча частина» висновку, органом державного фінансового контролю за результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення норм Закону Замовником в тендерній документації (таблиця 3 Додатку 2) визначено вимогу щодо надання учасником-переможцем інформаційної довідки щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 або іншого чинного на дату видачі довідки нормативного-правового акту компетентного органу, за наявності вказаної інформації у відкритому Єдиному державному реєстрі. У відповідь на висновок повідомляємо наступне: 1. Згідно пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, - тендерна документація повинна містити: вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Міністерством економічного розвитку і торгівлі України), як уповноважений органом, оприлюднено лист №3304-04/6186-06 від 12.02.2019 «Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» з наступною інформацією: «Відповідно до пункту 1 розділу III Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства від 09 лютого 2018 року № 166, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 березня 2018 року за № 345/31797 (далі - Положення), відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки. Пунктами 10-12 зазначеного розділу Положення передбачено, що інформаційна довідка з Реєстру (далі — довідка) — документ, сформований будь-яким користувачем в онлайн-режимі, що містить інформацію про наявність або відсутність відомостей у Реєстрі стосовно нього та стосовно юридичної особи, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру за вчинення корупційного правопорушення. Довідка може бути сформована будь-яким зареєстрованим користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі (далі - ЕЦП). Довідка формується програмно-апаратними засобами Реєстру на основі даних, вказаних в ЕЦП юридичної особи, шляхом пошуку в Реєстрі за найменуванням юридичної особи, кодом у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, ідентифікаційним кодом юридичної особи іншої країни (для нерезидентів) та безоплатно надається запитувачу. Отже, автоматизованими функціями Реєстру виключено будь-який корупційний ризик під час отримання учасниками публічних закупівель інформації з Реєстру та зведено до мінімуму безпосередній контакт учасників з чиновниками. Відкритою для безоплатного цілодобового доступу до відомостей з Реєстру через офіційний веб-сайт Національного агентства є така інформація: 1) про фізичну особу, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення: прізвище, ім'я, по батькові; місце роботи, посада на час вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; склад корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; вид покарання (стягнення); спосіб вчинення дисциплінарного корупційного проступку; вид дисциплінарного стягнення; 2) про юридичну особу, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру: найменування; юридична адреса, код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; склад корупційного правопорушення, у зв'язку із вчиненням якого застосовано заходи кримінально-правового характеру; вид застосованих заходів кримінально-правового характеру.» Зазначений вище лист не містить однозначної інформації про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення є відкритим Єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним, а лише констатує наявність певної інформації, яка є відкритою для безоплатного цілодобового доступу через офіційний веб-сайт Національного агентства. Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затверджене рішенням Національного агентства від 09 лютого 2018 року № 166 також не містить інформації про те, що Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення є відкритим Єдиним державним реєстром, доступ до якого є вільним. Окрім цього, Замовник не може отримати відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення шляхом формування інформаційної довідки щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника оскільки відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 інформаційну довідку може сформувати лише відповідна особа, виключно щодо себе. Замовник не може отримати відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення шляхом отримання витягу щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника оскільки відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 передбачено виключний перелік підстав для отримання витягу, зокрема витяг може бути виданий на підставі: 1) письмового запиту державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з метою проведення спеціальної перевірки відомостей стосовно осіб, що претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування (посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством); 2) письмового запиту правоохоронних органів у разі необхідності отримання такої інформації в рамках кримінального або адміністративного провадження; 3) письмового запиту фізичної особи (уповноваженої нею особи) щодо отримання відомостей про себе (додаток 3), до якого додаються ксерокопія паспорта та згода на обробку персональних даних особи, що перевіряється, довіреність на представлення інтересів особи, засвідчена в установленому законодавством порядку. Замовник не може перевірити щодо інформацію щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника шляхом перегляду інформації відкритої для безоплатного цілодобового доступу до відомостей з Реєстру через офіційний веб-сайт Національного агентства, оскільки така перевірка потребує специфічного набору персональних даних особи, щодо якої проводиться перевірка, зокрема: про прізвище, ім'я, по батькові; місце роботи, посада на час вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; склад корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення; вид покарання (стягнення); спосіб вчинення дисциплінарного корупційного проступку; вид дисциплінарного стягнення. Під час проведення закупівель, із зазначеного вище набору персональних даних, замовник володіє лише інформацією про прізвище, ім'я, по батькові особи, щодо якої необхідно провести перевірку інформації, що не дозволяє замовнику ототожнити отриману з реєстру інформацію з конкретною особою, щодо якої проводиться перевірка. Отримання додаткових персональних даних від особи, необхідних для проведення перевірки створює ризик отримання недостовірної інформації та не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». З підстав викладених вище, Національний університет «Львівська політехніка», заперечує щодо визначення вимоги щодо надання учасником-переможцем інформаційної довідки щодо відповідної службової (посадової) особи учасника або/та фізичної особи учасника з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 або іншого чинного на дату видачі довідки нормативного-правового акту компетентного органу порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та повідомляє, що зазначена вимога включена до тендерної документації виключно з метою вичерпного виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Описане у висновку порушення усунути неможливо, оскільки у відповідності з змістом статті 23 Закону зміни до тендерної документації можуть внесені до закінчення кінцевого строку для подання тендерних пропозицій, який закінчився 23 листопада 2019 00:00, а станом на 21.12.2019 року Замовником укладено договір про закупівлю та оприлюднено звіт за результатами процедури закупівлі, що унеможливлює внесення змін до тендерної документації.

2019-12-21 10:27:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛМЕТАЛ" 926 343,00
UAH з ПДВ
690 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД СОЮЗ МЕТАЛ" 928 564,00
UAH з ПДВ
690 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАХАРЧИШИН РОМАН ІВАНОВИЧ 982 937,95
UAH з ПДВ
745 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРАЗТРЕЙД ГРУП" 890 460,24
UAH з ПДВ
888 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ДІПО" 949 299,48
UAH з ПДВ
889 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 16:33
тендерна пропозиція від 26,11.pdf
20 листопада 2019 15:10
Учасник, не банкрут.pdf
20 листопада 2019 15:10
Технічні характеристики.pdf
20 листопада 2019 15:10
тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2019 15:10
Справка довкілля.pdf
20 листопада 2019 15:10
Сертифікати.rar
20 листопада 2019 15:10
Проект договору.pdf
20 листопада 2019 15:10
ОГ санкції.pdf
20 листопада 2019 15:10
Не пов'язані з корупцією.pdf
20 листопада 2019 15:10
наявність печатки.pdf
20 листопада 2019 15:10
Наявна інформація в ЄДР.pdf
20 листопада 2019 15:10
Довідка про санкції.pdf
20 листопада 2019 15:10
відсутність підстав ст.17.pdf
20 листопада 2019 15:10
відомості про учасника.rar
20 листопада 2019 15:10
Антикорупційна програма.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 15:55
Статистика2.jpg
22 листопада 2019 15:55
Статистика.jpg
22 листопада 2019 15:55
Протокол.jpg
22 листопада 2019 15:55
Наказ на директора.jpg
22 листопада 2019 15:55
Витяг з реєстру ПДВ.jpg
22 листопада 2019 15:55
Статут ТД Союз Метал.pdf
22 листопада 2019 15:55
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 22:11
img013.pdf
22 листопада 2019 22:11
img012.pdf
22 листопада 2019 22:11
img011.pdf
22 листопада 2019 22:11
img010.pdf
22 листопада 2019 22:11
img009.pdf
22 листопада 2019 22:11
img008.pdf
22 листопада 2019 22:11
img007.pdf
22 листопада 2019 22:11
img006.pdf
22 листопада 2019 22:11
img005.pdf
22 листопада 2019 22:11
img004.pdf
22 листопада 2019 22:11
img003.pdf
22 листопада 2019 22:11
img002.pdf
22 листопада 2019 22:11
img001.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 14:09
Електронний підпис
22 листопада 2019 14:02
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 14:02
Статут Євразтрейд груп.pdf
22 листопада 2019 14:02
Опис реєстрації.pdf
22 листопада 2019 14:02
Копія паспорту директора.pdf
22 листопада 2019 14:02
Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2019 14:02
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 23:17
Dovidka DPS.pdf
07 грудня 2019 14:32
Електронний підпис
07 грудня 2019 14:31
Довідка.zip
07 грудня 2019 14:31
Довідка (1).zip
07 грудня 2019 12:42
Електронний підпис
07 грудня 2019 12:10
Електронний підпис
07 грудня 2019 10:38
ДОВІДКА ДПС.pdf
07 грудня 2019 09:17
Dovidka_19325405140400009346.pdf.p7s
07 грудня 2019 09:13
Dovidka_МВС.pdf
22 листопада 2019 22:30
Електронний підпис
22 листопада 2019 22:03
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 22:03
Статут_ТОВ ПРОМ-ДІПО.pdf
22 листопада 2019 22:03
Проект договору.pdf
22 листопада 2019 22:03
Довідка ст 17.pdf
22 листопада 2019 22:03
Довідка про санкції.pdf
22 листопада 2019 22:03
Довідка про працівників.pdf
22 листопада 2019 22:03
Довідка про печатку.pdf
22 листопада 2019 22:03
Довідка про бенефіціара.pdf
22 листопада 2019 22:03
Витяг платник ПДВ.pdf
22 листопада 2019 22:03
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛМЕТАЛ"

ТОВ "ТД СОЮЗ МЕТАЛ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАХАРЧИШИН РОМАН ІВАНОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРАЗТРЕЙД ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ДІПО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛМЕТАЛ"
#41971142
Відхилено 690 890,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 14:40
ТОВ "ТД СОЮЗ МЕТАЛ"
#39243147
Відхилено 690 894,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 14:48
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАХАРЧИШИН РОМАН ІВАНОВИЧ
#2176020190
Відхилено 745 200,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 15:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРАЗТРЕЙД ГРУП"
#42661035
Відхилено 888 498,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 15:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ДІПО"
#42895335
Переможець 889 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМ ДІПО"
#42895335
889 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:53
Додугода №1 до Договору №1689 від 16.12.2019 ТзОВ ПРОМ ДІПО.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 11:50
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 14:20
Договір №1689 від 16.12.2019 ТзОВ ПРОМ ДІПО.pdf укладений
16 грудня 2019 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повну та достовірну інформацію про внесені зміни до умов договору, викладено у додатковій угоді, оприлюдненій разом з цим повідомленням.
Номер договору про закупівлю: 1689
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 761 011,40
UAH (в тому числі ПДВ 126 835,23 UAH)