Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери в комплекті (системний блок із встановленим ліцензійним ПЗ Office H&B/Windows 10 Pro, монітор, маніпулятор «миша» оптичний бездротовий , клавіатура USB). ). Обов`язкова умова: наявність встановленого ліцензійного ПЗ Office H&B/Windows 10 Pro. Гарантія - 36 міс.
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-11-07-003075-b ● e57d22668eee454c9e323b1a59e4917e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40864813 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1 |
Контактна особа: |
Сєроєд Анатолій Петрович 380442960561 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 15:27 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Персональні комп’ютери в комплекті (системний блок із встановленим ліцензійним ПЗ Office H&B/Windows 10 Pro, монітор, маніпулятор «миша» оптичний бездротовий , клавіатура USB). ). Обов`язкова умова: наявність встановленого ліцензійного ПЗ Office H&B/Windows 10 Pro. Гарантія - 36 міс.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Персональні комп’ютери в комплекті (системний блок із встановленим ліцензійним ПЗ Office H&B/Windows 10 Pro, монітор, маніпулятор «миша» оптичний бездротовий , клавіатура USB). ). Обов`язкова умова: наявність встановленого ліцензійного ПЗ Office H&B/Windows 10 Pro. Гарантія - 36 міс.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02100, Україна, місто Київ, Київ, Бульвар Працы1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | . Розрахунки за товар проводяться в національній валюті України без попередньої оплати, після їх фактичного отримання на адресу Замовника (м. Київ, бульвар Праці,1/1), згідно видаткових накладних, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачаль-ника. Розрахунки за фактично отриманий товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного ко-дексу України, згідно пред’явлених Постачальником рахунків на оплату товару, шляхом пере-рахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на протязі 10 (десяти) робочих днів з дня фактичного постачання товару на адресу Замовника. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 17:16 |
ОГОЛОШЕННЯ_компютерне обладнання_в комплекті.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 11:41
Дата відповіді: 08 листопада 2019 16:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Предмет закупівлі повинен відповідати технічним вимогам згідно Додатку 1 до оголошення. 2. Пропозиції надаються відповідно до умов закупівлі. 3. Так, ФОП допускаються. Оцінка пропозицій буде здійснюватись шляхом порівняння ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
14 784,00
UAH з ПДВ
|
14 784,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
19 038,00
UAH з ПДВ
|
18 936,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
19 254,00
UAH з ПДВ
|
18 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Переможець |
14 784,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог № 35-19-323_ ПК в комплекті_ТОВ Гарден Електронікс.pdf | укладений |
26 листопада 2019 17:02
|