Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код 09130000-9 згідно ДК 021:2015– Нафта і дистиляти (код 09132000-3- бензин, код 09134200-9 – дизельне паливо (Паливно-мастильні матеріали, 3 лота): Лот 1. Бензин А-92 Лот 2. Бензин А-95 Лот 3. Дизельне паливо
Очікувана вартість
2 300 200,00 UAH
UA-2019-11-07-003015-b ● f7d656e6aa744b10bd0578f81d621687
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління міським господарством" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 34778905 |
Вебсайт: | http://www.umg.in.ua/ |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Київська область, м. Вишневе, вул. Зелена,2 |
Контактна особа: |
Волинська Олена +380459873177 70659@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 300 200,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
код 09130000-9 згідно ДК 021:2015– Нафта і дистиляти (код 09132000-3- бензин, код 09134200-9 – дизельне паливо (Паливно-мастильні матеріали, 3 лота): Лот 1. Бензин А-92 Лот 2. Бензин А-95 Лот 3. Дизельне паливо
Тендерна документація
21 листопада 2019 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2019 16:50 |
Зміни 21112019 Д ПММ 2019.docx | |
21 листопада 2019 16:50 |
ТД_ Нафтопродукти УМГ власні кошти_2019_зміни 21112019.pdf | |
07 листопада 2019 17:04 |
ТД_1ст_ПММ_2019.PDF | |
07 листопада 2019 17:04 |
ТД_ Нафтопродукти УМГ власні кошти_2019.doc |
21 листопада 2019 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 листопада 2019 16:50 |
Зміни 21112019 Д ПММ 2019.docx
|
|||
21 листопада 2019 16:50 |
ТД_ Нафтопродукти УМГ власні кошти_2019_зміни 21112019.pdf
|
|||
07 листопада 2019 17:04 |
ТД_1ст_ПММ_2019.PDF
|
|||
07 листопада 2019 17:04 |
ТД_ Нафтопродукти УМГ власні кошти_2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо проекту договору
Дата подання: 12 листопада 2019 14:27
Дата відповіді: 13 листопада 2019 17:35
Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-11-07-003015-b по предмету закупівлі код 09130000-9 згідно ДК 021:2015– Нафта і дистиляти (код 09132000-3- бензин, код 09134200-9 – дизельне паливо (Паливно-мастильні матеріали) в Проекті договору, зазначені протиправні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:
Зміна ціни за одиницю в сторону збільшення може відбутись не раніше, ніж буде здійснено поставку Товару у кількості не менше 20 % загального обсягу Товару за умовами Договору за ціною за одиницю Товару, що була визначена у Договорі про закупівлю, що укладений за результатами проведення аукціону або не раніше, ніж через 45 календарних дні з дати укладення Договору при умові продажу Товару протягом цього терміну по ціні за одиницю, зафіксовану у договорі, укладеному за результатами аукціону.
Відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Варто зауважити, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає жодних обмежень щодо періоду протягом якого може підвищуватися ціна за одиницю товару, у разі коливання ціни такого товару на ринку
Звертаємо увагу, що Україна являється енергозалежною країною, АМКУ не раз повідомляли, що близько 80% нафтопродуктів від загального обсягу імпорту ввозиться на територію України з Білорусі. Тому ресурсне наповнення ринку і цінова ситуація на ньому безпосередньо залежить від стабільності поставок палива з цих країн. Варто зазначити, що ціна на паливо прямо залежить від курсу долара та курсу на нафтопродукти, який встановлюється іноземними державами.
Отже передбачити коливання ціни на ринку нафтопродуктів навіть на місяць вперед не є можливим.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до Проекту договору, а саме, викласти п.п.2 п.1.3. Проекту договору в наступній редакції: зміни ціни за одиницю Товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
На запитання по закупівлі UA-2019-11-07-003015-b повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII (далі - Закон):
«Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Джерелом фінансування закупівель палива (бензину, дизельного палива, газу для забезпечення безперебійної роботи автотранспорту комунального підприємства) є кошти, отримані від господарської діяльності підприємства і закладені в калькулятивній витратній складовій. Закупівля такого товару здійснюється необхідними частинами, щоб забезпечувати безперебійну діяльність автотранспорту, обсяг закупівлі розподіляється на весь період дії договору( 6 міс.) .
Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи непрогнозоване коливання ціни на ринку нафтопродуктів, при обрахуванні очікуваної вартості закупівлі було враховано необхідний (навіть вищий за прогнозований індекс інфляції на 2020 рік, визначений Мінфіном) коефіцієнт, що складає 1,15 від середньоринкової ціни на період підготовки та оголошення закупівлі.
Вимога в проекті договору щодо обмежень зміни ціни за одиницю товару в часі та в залежності від обсягу закупівлі встановлені з метою унеможливлення (зменшення) випадків маніпуляцій учасників-переможців в процесі аукціону аномально демпінгувати ціну для забезпечення собі ролі переможця аукціону, але при цьому при першому ж замовленні товару нав’язувати підвищення ціни, апелюючи нормами Закону. Такі випадки були зафіксовані і при проведенні наших торгів, і в інших замовників.
Така вимога не є дискримінацією учасників, встановлена не тільки нашою тендерною документацією і на практиці дисциплінує учасників, обмежує коло недобросовісних учасників і дозволяє економити та ефективно використовувати кошти, що і є головною метою здійснення закупівель. При цьому положення п.2 ч.4 ст. 36 Закону, а саме про «зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» відображені в проекті договору про закупівлю і немає підстав вносити запропоновані Вами зміни, так як запропоноване формулювання вже існує в тендерній документації..
Враховуючи вищевикладене, немає підстав вносити запропоновані Вами зміни.
На запитання по закупівлі UA-2019-11-07-003015-b повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII (далі - Закон):
«Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Джерелом фінансування закупівель палива (бензину, дизельного палива, газу для забезпечення безперебійної роботи автотранспорту комунального підприємства) є кошти, отримані від господарської діяльності підприємства і закладені в калькулятивній витратній складовій. Закупівля такого товару здійснюється необхідними частинами, щоб забезпечувати безперебійну діяльність автотранспорту, обсяг закупівлі розподіляється на весь період дії договору( 6 міс.) .
Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи непрогнозоване коливання ціни на ринку нафтопродуктів, при обрахуванні очікуваної вартості закупівлі було враховано необхідний (навіть вищий за прогнозований індекс інфляції на 2020 рік, визначений Мінфіном) коефіцієнт, що складає 1,15 від середньоринкової ціни на період підготовки та оголошення закупівлі.
Вимога в проекті договору щодо обмежень зміни ціни за одиницю товару в часі та в залежності від обсягу закупівлі встановлені з метою унеможливлення (зменшення) випадків маніпуляцій учасників-переможців в процесі аукціону аномально демпінгувати ціну для забезпечення собі ролі переможця аукціону, але при цьому при першому ж замовленні товару нав’язувати підвищення ціни, апелюючи нормами Закону. Такі випадки були зафіксовані і при проведенні наших торгів, і в інших замовників.
Така вимога не є дискримінацією учасників, встановлена не тільки нашою тендерною документацією і на практиці дисциплінує учасників, обмежує коло недобросовісних учасників і дозволяє економити та ефективно використовувати кошти, що і є головною метою здійснення закупівель. При цьому положення п.2 ч.4 ст. 36 Закону, а саме про «зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» відображені в проекті договору про закупівлю і немає підстав вносити запропоновані Вами зміни, так як запропоноване формулювання вже існує в тендерній документації..
Враховуючи вищевикладене, немає підстав вносити запропоновані Вами зміни.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | код 09130000-9 згідно ДК 021:2015– Нафта і дистиляти (код 09132000-3- бензин ) |
Опис предмету закупівлі: |
Лот1 Бензин А-92
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 19 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 100,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500 UAH |
Аукціон
Позиції
71600 л
код 09130000-9 згідно ДК 021:2015– Нафта і дистиляти (код 09132000-3- бензин, код 09134200-9 – дизельне паливо (Паливно-мастильні матеріали, 3 лота):
Лот 1. Бензин А-92
Лот 2. Бензин А-95
Лот 3. Дизельне паливо
Лот 1. Бензин А-92
Лот 2. Бензин А-95
Лот 3. Дизельне паливо
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 липня 2020
600 л
код 09132000-3- бензин, Лот 1. Бензин А-92
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08132, Україна, Київська обл., Вишневе, Зелена,2
Дата доставки:
31 липня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відстрочка платежу | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" #41915030 |
Переможець |
14 810,40
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 13:40
|
договiр_Б1_2019.PDF | укладений |
28 грудня 2019 13:39
|