Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий)
DK 021:2015 - 24310000-0 – Basic inorganic chemicals substance(liquid chlorine)
Очікувана вартість
11 107 474,00 UAH
UA-2019-11-07-002490-b bde78557ae414cb3bf57e232bc605cef
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Баланчук

+380674736817 balanchuk@vodokanal.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Код ЄДРПОУ: 31448144
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161
Контактна особа: Олена Баланчук
+380674736817
balanchuk@vodokanal.mk.ua
Додаткові контактні особи: Олена Жаган
+380675503677
zhagan@vodokanal.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Miske komunalne pidpryiemstvo "Mykolaivvodokanal"
National ID: 31448144
Contact point: Olena Balanchuk
+380674736817
balanchuk@vodokanal.mk.ua
Additional contacts: Олена Жаган
+380675503677
zhagan@vodokanal.mk.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 11 107 474,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 111 107,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 330000 UAH
Publication date: 07 листопада 2019 16:08
Enquiries until: 01 грудня 2019 16:00
Complaints submission until: до 07 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 грудня 2019 16:00

Information

Estimated total value: 11 107 474 UAH including VAT
Minimal lowering step: 111 107 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
259 тонни
Хлор рідкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Liquid chlorine
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі виставленого рахунку Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника 100% вартості Товару, що передається згідно поданої заявки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 15:59
Перелік змін 03.12.doc
03 грудня 2019 15:59
ТД зі змінами 03.12.doc
03 грудня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 15:59
Перелік змін 03.12.doc
03 грудня 2019 15:59
ТД зі змінами 03.12.doc
07 листопада 2019 16:08
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 27 листопада 2019 18:26
Дата відповіді: 02 грудня 2019 15:21
В Додатку 2 тендерної документації вказано , що термін придатності товару повинен складати не менше 50% від загального терміну придатності, закладеного виробником. В інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі встановлено, що товар має відповідати ГОСТ 6718-93. Згідно п. 6.2 ГОСТ 6718-93 термін придатності хлору складає 1 рік з дати виробництва. Просимо привести невідповідність тендерної документації вимогам ГОСТ 6718-93.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 27 листопада 2019 18:27
Дата відповіді: 02 грудня 2019 15:24
Пунктом 9.2 проекту договору про закупівлю встановлено: при поставці Товару обов'язкова наявність документації, що підтверджує гарантійні зобов'язання Постачальника на Товар та термін таких гарантійних зобов’язань. Гарантійний строк експлуатації складає 12-ть місяців з дня введення товару в експлуатацію (застосування) та 18-т місяців від дати отримання Покупцем Товарів від Постачальника. У разі якщо виробник Товарів надає гарантію на Товари на більш тривалий строк, Постачальник надає гарантію впродовж такого строку. В інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі встановлено, що товар має відповідати ГОСТ 6718-93. Згідно п. 6.2 ГОСТ 6718-93 термін придатності хлору складає 1 рік з дати виробництва. Постає питання, яким чином постачальники хлору можуть гарантувати строк експлуатації 12-ть місяців з дня введення товару в експлуатацію (застосування) та 18-т місяців від дати отримання Покупцем Товарів від Постачальника, якщо термін придатності 1 рік з дати виробництва. Просимо привести у відповідність п 9.2 Договору поставки (Додаток 3 тендерної документації) з вимогами ГОСТ 6718-93.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо умов технічного завдання
Дата подання: 28 листопада 2019 09:48
Дата відповіді: 03 грудня 2019 14:47
В інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі встановлено, що контейнери Учасника повинні бути укомплектовані захисними ковпаками, двома запірними кутовими вентилями *DN-5*Pn=40; π1798 з заглушками. На підтвердження вищезазначених вимог Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копії відповідних документів (паспорт або сертифікат або декларацію або будь який інший документ), що видані заводом-виробником (завірені належним чином) які підтверджують технічні характеристики контейнерів для рідкого хлору та запірної арматури. В складі пропозиції учасник повинен надати діючий дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що пов'язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 2 класу (балони та контейнери з хлором). Однак, чому замовник не вимагає дозвільні документи на вентилі. Постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 р. № 35 затверджено Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском, який встановлює основні вимоги до безпеки, проектування, виготовлення, оцінки відповідності, маркування та введення в обіг обладнання, що працює під тиском, а також визначає порядок нагляду за дотриманням зазначених вимог. Пунктами 69, 70 даного регламенту встановлено, що під час введення обладнання в обіг виробник або його уповноважений представник - резидент України, або постачальник повинен вжити заходів для: проведення процедури оцінки відповідності згідно з цим Технічним регламентом; декларування відповідності обладнання та його маркування національним знаком відповідності згідно з цим Технічним регламентом за наявності позитивних результатів оцінки відповідності. Обладнання, що працює під тиском - посудини, котли, автоклави, трубопроводи та їх елементи, прилади, агрегати, запобіжні пристрої і приладдя, що працюють під тиском. Обладнання, що не відповідає вимогам цього Технічного регламенту, дозволяється демонструвати на торговельних ярмарках, виставках, презентаціях тощо за наявності на ньому позначки, яка підтверджує, що таке обладнання не призначене для введення в обіг до приведення у відповідність з вимогами цього Технічного регламенту та проведення процедури відповідності. Рідкий хлор постачається на об’єкти Замовника в спеціальних ємностях – в даному випадку - контейнерах – це посудини, що працюють під тиском небезпечних речовин (в даному випадку рідкого хлору) і ці посудини є змінним (з’ємним) технологічним обладнанням технологічної лінії споживання хлору. Для безпечної експлуатації небезпечного обладнання – посудин, що працюють під тиском для зберігання, а в подальшому споживання рідкого хлору, роботодавець, на підприємстві якого проводиться знезараження систем водопостачання і водовідведення, повинен забезпечити безпечну експлуатацію технологічної лінії споживання хлору, відповідно до Закону України «Про охорону праці», Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56. Технологічна лінія споживання хлору складається з контейнеру рідкого хлору, випарника, ресиверу, технологічних трубопроводів рідкого і газоподібного хлору і хлордозаторів. Тобто, контейнер з рідким хлором, який постачається на адресу Замовника Учасником є складовою частиною, обладнанням, яке Замовник використовує у технологічному процесі очищення питної води. При експлуатації контейнеру і трубопроводів з рідким хлором повинна бути виключена можливість попадання в них вологи й речовин, здатних викликати підвищення температури, тиску або утворити вибухонебезпечні суміші із хлором. Без відповідної експлуатаційної документації на технологічне обладнання – контейнер рідкого хлору – відсутня гарантія безпечної експлуатації всієї технологічної лінії споживання хлору. Зазначена вимога Закону покликана забезпечити безпечну експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки – контейнерів з рідким хлором, під час виробничого процесу споживача рідкого хлору – Замовника. Оскільки, вентилі є складовою частиною контейнерів з хлором експлуатувати таке обладнання без декларації відповідності заборонено законом. Просимо усунути дискримінацію в тендерній документації щодо учасників, які здійснюють поставку хлору без належних на те дозвільних документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!.Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі наведено в Додатку 2 Тендерної документації. Згідно ч. 3 Статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"-"Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити"
вимрога про надання учасниками гарантійного листа щодо постачання товару виробника, який здійснює переливання хлору власними силами
Дата подання: 28 листопада 2019 09:49
Дата відповіді: 02 грудня 2019 15:34
Розділом 3 п.1 Тендерної документації встановлена вимрога про надання учасниками гарантійного листа щодо постачання товару виробника, який здійснює переливання хлору власними силами або копії не менше двох договорів на розлив хлору з хлоропереливними станціями, які діють до кінця 2020 р. Ким має бути виданий даний гарантійний лист учасником чи виробником? Якщо постачання здійснює посередник від кого і на кого має бути виданий даний лист.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки
Дата подання: 28 листопада 2019 09:50
Дата відповіді: 02 грудня 2019 15:35
В складі пропозиції учасник повинен надати діючий дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що пов'язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 2 класу (балони та контейнери з хлором). В інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі встановлено, що товар – хлор рідкий має поставлятися в контейнерах. Постає питання, навіщо замовник вимагає від учасників дозвіл на експлуатацію балонів? Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 грудня 2019
UA-2019-11-07-002490-bbde78557ae414cb3bf57e232bc605cef
Найменування: Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Код ЄДРПОУ: 31448144
Місцезнаходження: 54055, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Дезсистема Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 13:58
Електронний підпис
11 грудня 2019 13:57
Стаття 17.pdf
11 грудня 2019 13:57
Додаток 2.pdf
11 грудня 2019 13:57
Додаток 1.pdf
11 грудня 2019 13:57
Гарантія 2782-19.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ Дезсистема

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дезсистема 11 091 675,00
UAH з ПДВ
11 091 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дезсистема

Інформація про відміну

Дата відміни
12 грудня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій