Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
62 800,00 UAH
UA-2019-11-07-002452-b 6ceef91834d74295b0bb60083f80c68d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сергій Молошний

+380567457480
+380677443697
+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 26510514
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Сергій Молошний
+380567457480,+380677443697,+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 11:03
Очікувана вартість: 62 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 314,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналоги?
Дата подання: 08 листопада 2019 10:06
Дата відповіді: 08 листопада 2019 11:22
Чи можна пропонувати аналоги?
Відповідь: Доброго дня! На закупівлю можуть бути подані пропозиції товарів, торгова марка яких відповідає технічним (якісним) вимогам предмета закупівлі (або бути не гіршими), технічні (якісні) вимоги заявлені в Додатку №3 документації до закупівлі. Дякуємо!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-002452-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 19 листопада 2019 16:56
вимога про дискваліфікацію на підставі невідповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам Замовника
Шановний Замовнику, 19.11.2019р. вами було опубліковано Протокол №48 про визначення переможцем закупівлі (UA-2019-11-07-002452-b) учасника - ТОВ "Інсайт", але пропозиція даного учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником та підлягає дискваліфікації, з наступних підстав.
Відповідно до кваліфікаційних вимог Замовника, Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції окрім інших документів, документи про якість (сертифікат відповідності або паспорт якості, декларацію про відповідність, або висновок державної СЕС на товар, встановлений діючим законодавством України на запропоновану продукцію. В порушення вказаної вимоги учасником ТОВ «Інсайт» надано сертифікат якості та висновок СЕС тільки на товар – Папір А4.
В ціновій пропозиції учасника ТОВ «Інсайт» від 14.11.19р. , учасник пропонує «Штрих 20 мл NORMA 4913», це коректор на спиртовій основі, всупереч вимогам Замовника, який визначив необхідність пропозиції коректору на водній основі. Цінова пропозиція викладена після аукціону, учасник ТОВ «Інсайт» замінює позицію «Штрих 20 мл NORMA 4913» на «коректуюча рідина 20 мл Е41312» на водній основі. Тобто в цінових пропозиціях не просто оновлена ціна на товар, а взагалі замінено один товар на інший.
Всупереч вимогам Замовника, Додаток №3 «Технічні вимоги» взагалі не був доданий на майданчик на дату проведення аукціону, а був доданий тільки 19.11.2019р., що є підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Інсайт» , відповідно до п.8 ТД, в якому зазначено у разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником при подачі пропозиції – Замовник дискваліфікує учасника.

Враховуючи викладене вище керуючись нормами Інструкції про порядок використання ЕСЗ у разі здійснення допорогових закупівель, затвердженої Наказами ДП «Прозорро» №№ 10 від 19.03.2019р. та №11 від 20.03.2019р. та Тендерною документацією Замовника, вимагаємо скасувати Протокол 48 від 19.11.2019р. про визначення переможця, у зв’язку із невідповідністю учасника кваліфікаційним вимогам Замовника, а запропонованого товару технічним вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 15:05
Доброго дня!
В п. 4.9 «Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді», затвердженого рішенням Дніпровської міської ради від 08.06.206 № 30/9 зазначено:
«В разі відхилення пропозиції з найнижчою ціною наступний учасник з найнижчою ціною, повинен протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього учасника з найнижчою ціною викласти у Системі кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що завантажені не всі документи в системі, раніше ніж через 1 робочий день з часу завантаження в систему дискваліфікації попередньої пропозиції». Учасником ТОВ "ІНСАЙТ" було довантажено в систему: Цінову пропозицію оновлену, Додаток № 3 Технічні характеристики, Гарантійний лист на протязі наступного робочого дня після дискваліфікації попереднього учасника. Ці документи і були прийняті до розгляду на етапі кваліфікації.
На етапі кваліфікації ТОВ "ІНСАЙТ" було надано зразки продукції, що планується постачатись, для підтвердження відповідності заявленим технічним (якісним) вимогам (Додаток 3). Надані зразки повністю відповідають та задовольняють технічні (якісні) вимоги (Додаток 3), на основі чого було прийнято рішення про визнання переможця закупівлі.
Відповідно до п.8 Оголошення щодо закупівлі зазначено, що: «У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником (п. 6 оголошення Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження), при подачі пропозиції - Замовник має право дискваліфікувати учасника.», що не є обов’язковою дискваліфікацією.
Ваші зауваження не є суттєвими та не впливають на кінцеву пропозицію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 62 266,44
UAH з ПДВ
58 543,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСАЙТ" 61 708,80
UAH з ПДВ
61 708,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 15:31
1302_191115151806_001.pdf
13 листопада 2019 10:29
Електронний підпис
13 листопада 2019 10:25
сертифікати .pdf
13 листопада 2019 10:25
документи .pdf
13 листопада 2019 10:25
Установчі документи.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 13:17
Електронний підпис
19 листопада 2019 13:06
Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2019 13:06
Цінова пропозиція оновлена.pdf
14 листопада 2019 09:14
Висновок СЕС Mondi SCP.pdf
14 листопада 2019 09:14
Сертифікат MAESTRO® standard+.pdf
14 листопада 2019 09:14
Виписка з ЄДРЮО 1.07.2019.pdf
14 листопада 2019 09:14
Витяг 2019.pdf
14 листопада 2019 09:14
Статут.rar
14 листопада 2019 09:14
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 листопада 2019 09:14
Довідка Загальні відомості.pdf
14 листопада 2019 09:14
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "ІНСАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 58 543,68
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:33
ТОВ "ІНСАЙТ"
#25536121
Переможець 61 708,80
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 15:07

Документи

18 листопада 2019 15:32
Протокол № 46 від 18.11.2019.pdf

Документи

19 листопада 2019 15:06
Протокол № 48 від 19.11.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСАЙТ"
#25536121
61 708,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2019 15:06
Протокол № 48 від 19.11.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 6 від 28.11.2019.pdf укладений
28 листопада 2019 15:45