Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
62 800,00 UAH
UA-2019-11-07-002452-b ● 6ceef91834d74295b0bb60083f80c68d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 26510514 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Сергій Молошний +380567457480,+380677443697,+380567450735 s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 11:03 |
Очікувана вартість: | 62 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 314,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 16:04 |
Оголошення Офісне устаткування та приладдя різне.docx |
07 листопада 2019 16:04 |
Додаток 3 Технічні (якісні) вимоги до товару Офісне устаткування та приладдя різне 13.06.19.doc |
07 листопада 2019 16:04 |
Додаток №4 Проект договору Офісне устаткування та приладдя різне.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналоги?
Дата подання: 08 листопада 2019 10:06
Дата відповіді: 08 листопада 2019 11:22
Чи можна пропонувати аналоги?
Відповідь: Доброго дня! На закупівлю можуть бути подані пропозиції товарів, торгова марка яких відповідає технічним (якісним) вимогам предмета закупівлі (або бути не гіршими), технічні (якісні) вимоги заявлені в Додатку №3 документації до закупівлі. Дякуємо!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-07-002452-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 19 листопада 2019 16:56
вимога про дискваліфікацію на підставі невідповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам Замовника
Шановний Замовнику, 19.11.2019р. вами було опубліковано Протокол №48 про визначення переможцем закупівлі (UA-2019-11-07-002452-b) учасника - ТОВ "Інсайт", але пропозиція даного учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником та підлягає дискваліфікації, з наступних підстав.
Відповідно до кваліфікаційних вимог Замовника, Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції окрім інших документів, документи про якість (сертифікат відповідності або паспорт якості, декларацію про відповідність, або висновок державної СЕС на товар, встановлений діючим законодавством України на запропоновану продукцію. В порушення вказаної вимоги учасником ТОВ «Інсайт» надано сертифікат якості та висновок СЕС тільки на товар – Папір А4.
В ціновій пропозиції учасника ТОВ «Інсайт» від 14.11.19р. , учасник пропонує «Штрих 20 мл NORMA 4913», це коректор на спиртовій основі, всупереч вимогам Замовника, який визначив необхідність пропозиції коректору на водній основі. Цінова пропозиція викладена після аукціону, учасник ТОВ «Інсайт» замінює позицію «Штрих 20 мл NORMA 4913» на «коректуюча рідина 20 мл Е41312» на водній основі. Тобто в цінових пропозиціях не просто оновлена ціна на товар, а взагалі замінено один товар на інший.
Всупереч вимогам Замовника, Додаток №3 «Технічні вимоги» взагалі не був доданий на майданчик на дату проведення аукціону, а був доданий тільки 19.11.2019р., що є підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Інсайт» , відповідно до п.8 ТД, в якому зазначено у разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником при подачі пропозиції – Замовник дискваліфікує учасника.
Враховуючи викладене вище керуючись нормами Інструкції про порядок використання ЕСЗ у разі здійснення допорогових закупівель, затвердженої Наказами ДП «Прозорро» №№ 10 від 19.03.2019р. та №11 від 20.03.2019р. та Тендерною документацією Замовника, вимагаємо скасувати Протокол 48 від 19.11.2019р. про визначення переможця, у зв’язку із невідповідністю учасника кваліфікаційним вимогам Замовника, а запропонованого товару технічним вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до кваліфікаційних вимог Замовника, Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції окрім інших документів, документи про якість (сертифікат відповідності або паспорт якості, декларацію про відповідність, або висновок державної СЕС на товар, встановлений діючим законодавством України на запропоновану продукцію. В порушення вказаної вимоги учасником ТОВ «Інсайт» надано сертифікат якості та висновок СЕС тільки на товар – Папір А4.
В ціновій пропозиції учасника ТОВ «Інсайт» від 14.11.19р. , учасник пропонує «Штрих 20 мл NORMA 4913», це коректор на спиртовій основі, всупереч вимогам Замовника, який визначив необхідність пропозиції коректору на водній основі. Цінова пропозиція викладена після аукціону, учасник ТОВ «Інсайт» замінює позицію «Штрих 20 мл NORMA 4913» на «коректуюча рідина 20 мл Е41312» на водній основі. Тобто в цінових пропозиціях не просто оновлена ціна на товар, а взагалі замінено один товар на інший.
Всупереч вимогам Замовника, Додаток №3 «Технічні вимоги» взагалі не був доданий на майданчик на дату проведення аукціону, а був доданий тільки 19.11.2019р., що є підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Інсайт» , відповідно до п.8 ТД, в якому зазначено у разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником при подачі пропозиції – Замовник дискваліфікує учасника.
Враховуючи викладене вище керуючись нормами Інструкції про порядок використання ЕСЗ у разі здійснення допорогових закупівель, затвердженої Наказами ДП «Прозорро» №№ 10 від 19.03.2019р. та №11 від 20.03.2019р. та Тендерною документацією Замовника, вимагаємо скасувати Протокол 48 від 19.11.2019р. про визначення переможця, у зв’язку із невідповідністю учасника кваліфікаційним вимогам Замовника, а запропонованого товару технічним вимогам замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 15:05
Доброго дня!
В п. 4.9 «Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді», затвердженого рішенням Дніпровської міської ради від 08.06.206 № 30/9 зазначено:
«В разі відхилення пропозиції з найнижчою ціною наступний учасник з найнижчою ціною, повинен протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього учасника з найнижчою ціною викласти у Системі кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що завантажені не всі документи в системі, раніше ніж через 1 робочий день з часу завантаження в систему дискваліфікації попередньої пропозиції». Учасником ТОВ "ІНСАЙТ" було довантажено в систему: Цінову пропозицію оновлену, Додаток № 3 Технічні характеристики, Гарантійний лист на протязі наступного робочого дня після дискваліфікації попереднього учасника. Ці документи і були прийняті до розгляду на етапі кваліфікації.
На етапі кваліфікації ТОВ "ІНСАЙТ" було надано зразки продукції, що планується постачатись, для підтвердження відповідності заявленим технічним (якісним) вимогам (Додаток 3). Надані зразки повністю відповідають та задовольняють технічні (якісні) вимоги (Додаток 3), на основі чого було прийнято рішення про визнання переможця закупівлі.
Відповідно до п.8 Оголошення щодо закупівлі зазначено, що: «У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником (п. 6 оголошення Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження), при подачі пропозиції - Замовник має право дискваліфікувати учасника.», що не є обов’язковою дискваліфікацією.
Ваші зауваження не є суттєвими та не впливають на кінцеву пропозицію.
В п. 4.9 «Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді», затвердженого рішенням Дніпровської міської ради від 08.06.206 № 30/9 зазначено:
«В разі відхилення пропозиції з найнижчою ціною наступний учасник з найнижчою ціною, повинен протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього учасника з найнижчою ціною викласти у Системі кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що завантажені не всі документи в системі, раніше ніж через 1 робочий день з часу завантаження в систему дискваліфікації попередньої пропозиції». Учасником ТОВ "ІНСАЙТ" було довантажено в систему: Цінову пропозицію оновлену, Додаток № 3 Технічні характеристики, Гарантійний лист на протязі наступного робочого дня після дискваліфікації попереднього учасника. Ці документи і були прийняті до розгляду на етапі кваліфікації.
На етапі кваліфікації ТОВ "ІНСАЙТ" було надано зразки продукції, що планується постачатись, для підтвердження відповідності заявленим технічним (якісним) вимогам (Додаток 3). Надані зразки повністю відповідають та задовольняють технічні (якісні) вимоги (Додаток 3), на основі чого було прийнято рішення про визнання переможця закупівлі.
Відповідно до п.8 Оголошення щодо закупівлі зазначено, що: «У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником (п. 6 оголошення Вимоги до кваліфікації та спосіб їх підтвердження), при подачі пропозиції - Замовник має право дискваліфікувати учасника.», що не є обов’язковою дискваліфікацією.
Ваші зауваження не є суттєвими та не впливають на кінцеву пропозицію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
58 543,68
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 15:33
|
ТОВ "ІНСАЙТ" #25536121 |
Переможець |
61 708,80
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 6 від 28.11.2019.pdf | укладений |
28 листопада 2019 15:45
|