Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лазерні принтери та багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
261 500,00 UAH
UA-2019-11-07-001630-c c221299e66414380a2462107fd01a36a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухенко Ірина Василівна

+380382765026 bukhenkoira@km.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 21318350
Вебсайт: http://pfu-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Контактна особа: Бухенко Ірина Василівна
+380382765026
bukhenkoira@km.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 18:10
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 18:10
Очікувана вартість: 261 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Лазерний принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
16 шт
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 18:06
ТД (pr_mfu).doc
07 листопада 2019 18:06
Додаток 2 (технічні характеристики).doc
07 листопада 2019 18:06
Додаток 3 (проект договору).doc
07 листопада 2019 18:06
Додаток 1 (форма тендерної пропозиції).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 10:27
Дата відповіді: 08 листопада 2019 10:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі в Примітці зазначено: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
В абз. 2 Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі зазначено: Учасник у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції (інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.
Відповідно до п.5 Загальних положень Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» та до п.5 розділу ІІ національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», первісною вартістю об’єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб’єктам державного сектору. Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області є неприбутковою організацією, та неплатником ПДВ, відповідно, відшкодування сплачених податків не отримує. Тому, при будь-яких закупівлях товарів, робіт та послуг для потреб головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, визначним критерієм є остаточна вартість вказана в пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-001630-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 08 листопада 2019 19:56
Усунення дискримінаційних вимог, у вигляді обов’язку надання підтвердження про право розповсюдження товару
Шановний, Замовник!
Звертаємося до Вас із даною вимогою, враховуючи наступне.
Додатком № 2 до тендерної документації встановлена вимога про те, що учасник має надати «Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні щодо партнерських відносин між виробником або офіційним представником виробника в Україні та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару».
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Багатофункціональний пристрій) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.

Враховуючи наведене, керуючись п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося із даною вимогою про виключення умови з Додатку № 2 до тендерної документації – ( «Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні щодо партнерських відносин між виробником або офіційним представником виробника в Україні та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару»).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 15:14
На Вашу вимогу повідомляємо, наступне.
Відповідно до абз. 5 Додатку 2 тендерної документації Замовником вимагалось надання авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні щодо партнерських відносин між виробником або офіційним представником виробника в Україні, тобто нами вимагається або авторизаційний лист від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні, що в ні якому разі не є дискримінаційним по відношенню до будь яких суб'єктів господарювання.
Разом з тим, повідомляємо, що метою отримання авторизаційного листа від виробника обладнання або офіційного представника виробника в Україні є закупівля офіційно ввезеного, якісного обладнання, а не отримання гарантії виконання учасником умов договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 18:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 247 980,00
UAH з ПДВ
247 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 18:03
Електронний підпис
22 листопада 2019 18:03
Штатний розпис.pdf
22 листопада 2019 18:03
Статут (ТОВ Поділля Фінанс).pdf
22 листопада 2019 18:03
Сертифікат.pdf
22 листопада 2019 18:02
Наказ (директор).pdf
22 листопада 2019 18:02
Лист відгук (ПМСД 2).pdf
22 листопада 2019 18:02
Додаток 3 (проект договору).pdf
22 листопада 2019 18:02
Довідка (cервісні центри).pdf
22 листопада 2019 18:02
Гарантійний лист (санкції).pdf
22 листопада 2019 18:02
Витяг з ЄДР (14.11.19).pdf
22 листопада 2019 18:02
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf
22 листопада 2019 18:02
Авторизація Canon.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Інформація про відміну

Дата відміни
22 листопада 2019 18:10
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій