Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

прокладки нашпальні гумові для рейкових колій ПН
rubber gaskets for rail tracks ПН
Очікувана вартість
74 967 840,00 UAH
UA-2019-11-07-001573-c 6496e93a2278495289f5f34d98640787
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 14 січня 2020 13:46
Очікувана вартість: 74 967 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 374 839,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2249035 UAH
Publication date: 07 листопада 2019 17:06
Enquiries until: 29 листопада 2019 10:00
Complaints submission until: до 05 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 74 967 840 UAH including VAT
Minimal lowering step: 374 839 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Scope of the procurement
прокладки нашпальні гумові для рейкових колій ПН
rubber gaskets for rail tracks ПН
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3123660 шт
Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 17:03
3377 ТД прокладки нашпальні.docx
07 листопада 2019 17:03
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-001573-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Київгума", Код ЄДРПОУ:35115248
Дата подання: 14 листопада 2019 15:12
Стосовно очікуваної вартості предмету закупівлі
Наше підприємство є найбільшим виробником гумових виробів в Україні, у тому числі прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПН. Ми маємо багаторічний досвід постачання гумових виробів по всій території України, а також до підрозділів АТ «Укрзалізниця».
Ми розуміємо важливість стабільного та ефективного функціонування залізничної галузі країни, що є одним із головних завдань діяльності АТ «Укрзалізниця», тому пропонуємо до постачання тільки продукцію високої якості.
Завдяки сучасному обладнанню та сировині вищого гатунку наше підприємство з впевненістю може гарантувати високі стандарти якості продукції, а саме прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПН.
Але, проаналізувавши Вашу очікувану вартість прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПН та враховуючи собівартість продукції, ціну доставки та ринкову вартість, ми, як виробник продукції, не в змозі прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Тому для можливості участі у закупівлі, оголошеній Філією «Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" прокладок підрейкових гумових для рейкових колій ПН на вимогу Закону України «Про захист економічної конкуренції» (розділ 2, стаття 6, пункт 2) щодо встановлення цін чи інших умов придбання або реалізації товарів та враховуючи потребу у даній продукції Вашим підприємством, просимо розглянути можливість зміни очікуваної вартості даної закупівлі, відповідно до ринкової вартості.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-11-07-001573-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СУМСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ", Код ЄДРПОУ:42171243
Дата подання: 21 листопада 2019 11:12
Очікувана вартість закупівлі
Очікувана вартість закупівлі є заниженою замовником, економічно не вигідною, так як не покриває всіх витрат Постачальника на виготовлення та доставку продукції. Замовником щорічно здійснюється моніторинг цін на ринку постачання гумотехнічних виробів, але ціна навмисно занижується.Вимога: переглянути очікувану вартість закупівлі, та встановити ціни наближені до ринкових
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-11-07-001573-c.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ, Код ЄДРПОУ:41022885
Дата подання: 28 листопада 2019 10:22
ВИМОГА ЩОДО ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ
У Додаток №9 «Проект договору поставки (істотні умови)» внести зміни та викласти в наступній редакції.

2. Якість Продукції та гарантійні строки, п.2.7. викласти наступним чином:
«При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов’язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА та представника виробника Продукції для участі в прийманні Продукції по кількості та/або якості та складання Акту приймання Продукції.»

5. Умови та строки постачання,п.5.2 абзац три викласти наступним чином:
Рознарядка надається ПОСТАЧАЛЬНИКУ в оригіналі шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) цінного листа з описом вкладення та з рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти (E-mail) не пізніше 18 (вісімнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.

7. Передача і приймання Продукції, п.7.1 доповнити наступним пунктом:
ЗАМОВНИК зобов’язується повернути підписані зі свого боку та скріплені печаткою акти приймання-передачі протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ від ПОСТАЧАЛЬНИКА відповідних актів приймання-передачі.»

У Специфікації до договору поставки, додати інформацію, щодо толерансу:
«Толеранс +0/- 5% від кількості та/або вартості Продукції.
Толеранс - це допустиме відхилення між кількістю, вказаної у специфікації та кількістю, фактично поставленої продукції, яка вказується в рахунках-фактурах та актах приймання-передачі.»
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 травня 2020 13:57
Коментар щодо відміни: На підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IX) - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
15 травня 2020 13:57
3377 - протокол.pdf