Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2019-11-07-001368-c b22cadcbee48403c841e883b745c1b96
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головіна Світлана Богданівна

+380566638152 econml4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольська міська лікарня №4" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 25539007
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, проспект Трубників,50
Контактна особа: Головіна Світлана Богданівна
+380566638152
econml4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 15:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 15:37
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання)(Джерело фінансування: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53201, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, просп. Трубників 56/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки товару на підставі рахунку та накладної, за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 15:33
Проект договору 3232.docx
07 листопада 2019 15:33
Оголошення для закупівлі 3232.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 12:02
Дата відповіді: 08 листопада 2019 14:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.В оголошенні про проведення закупівлі в п 9.1 вказано «Аналоги та/або еквіваленти товару не пропонувати».
2.У складі тендерної пропозиції учасники надають довідку у довільній формі з технічними та якісними характеристиками товару, що пропонується до постачання, із обов’язковим зазначенням інформації щодо найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару, року виготовлення та посилання на відповідність товару вимогам нормативних документів (ДСТУ або інші)
3. Згідно закону "Про публічні закупівлі" Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович 30 540,00
UAH з ПДВ
30 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 09:28
Специфікація Сентравіс.pdf
15 листопада 2019 09:28
Пропозиція.pdf
15 листопада 2019 09:28
Проект договору.pdf
15 листопада 2019 09:28
Паспорт Буцыкин.pdf
15 листопада 2019 09:28
Контактні дані Буцикін.pdf
15 листопада 2019 09:28
ИНН Буцыкин.pdf
15 листопада 2019 09:28
Договір Сентр.pdf
15 листопада 2019 09:28
Декларація леново.pdf
15 листопада 2019 09:28
Декларація Epson.pdf
15 листопада 2019 09:28
Гарантійний лист 13.11..pdf
15 листопада 2019 09:28
ВидатковаСентравіс.pdf
15 листопада 2019 09:28
2018 СЭС_602-123-20-3_39142.pdf
15 листопада 2019 09:28
2018 СЭС_602-123-20-3_16277.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович
#2673605253
Переможець 30 540,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 16:17

Документи

18 листопада 2019 16:17
Електронний підпис
18 листопада 2019 16:15
Протокол 215

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СПД ФО Буцикін Віталій Олександрович
#2673605253
30 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 16:17
Електронний підпис
18 листопада 2019 16:15
Протокол 215

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:52
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 14:51
Договір 175-11/19 укладений
26 листопада 2019 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 540,00
UAH