Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Закупівля устаткування, обладнання, приладів, налаштування в рамках державного інвестиційного проекту «Реконструкція навчального корпусу № 4 Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького – пам’ятки архітектури місцевого значення за адресою: вул. Остафія Дашковича, 24 у м. Черкаси» (Система відеоспостереження)
Очікувана вартість
955 493,02 UAH
UA-2019-11-07-001069-a 03cdceaa2ec447b8ab6948e7b4069aa4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лялька Алла Миколаївна

+380472350301 tender@cdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 02125622
Місцезнаходження: 18031, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Бульвар Шевченка, 81
Контактна особа: Лялька Алла Миколаївна
+380472350301
tender@cdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 19:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 21:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 13:40
Очікувана вартість: 955 493,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Джерело фінансування закупівлі – кошти загального фонду держаного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Система відеоспостереження – 1 комплект згідно тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 20:08
Зміни 18.11 - відеоспостереження.doc
18 листопада 2019 20:08
ТД_(Система відеоспостереження)-18.11.docx
18 листопада 2019 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 19:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 20:08
Зміни 18.11 - відеоспостереження.doc
15 листопада 2019 16:24
Зміни 15.11.doc
18 листопада 2019 20:08
ТД_(Система відеоспостереження)-18.11.docx
15 листопада 2019 16:24
ТД_(Система відеоспостереження)-15.11.docx
07 листопада 2019 19:35
ТД_(Система відеоспостереження)-07.11.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання по номенклатурі
Дата подання: 11 листопада 2019 12:26
Дата відповіді: 13 листопада 2019 14:11
Кабель комп`ютерний UTP 5 Cat або еквівалент вказано 1. Уточніть кількісний показник, це може вплинути на ціну пропозиції. Яка кількість кабелю потрібна?
Відповідь: До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
щодо номенклатури
Дата подання: 11 листопада 2019 12:31
Дата відповіді: 14 листопада 2019 17:20
1.в ТД вимога до параметрів внутрішнньої ІР відеокамери - об’єктив зі змінним фокусом від 1,8 мм. Уточніть будь ласка фокусну відстань обєктива, об’єктив зі змінним фокусом ви мали на увазі веріфокальний? 2. в ТД вимога до параметрів ІР відеореєстратора - мережевий відеореєстратор повинен підтримувати до 128 клієнтів. Уточніть цей параметр, може ви мали на увазі підключення до 128 ІР відеокамер? Надайте роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Питання по номенклатурі "Система відеоспостереження – 1 комплект згідно тендерної документації."
Дата подання: 12 листопада 2019 22:58
Дата відповіді: 14 листопада 2019 17:21
У ТД у технічному завданні вказано: віддалене підключення за допомогою спеціального ПО до реєстратора з метою онлайн перегляду або перегляду архівної інформації, та ін. - до 128 клієнтів. Яке спеціальне ПО буде використовуватися? Надайте роз'яснення.
Відповідь: До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-07-001069-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ "АНФЕР", Код ЄДРПОУ:32204916
Дата подання: 11 листопада 2019 12:24
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
В умовах ТД доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення системи відеоспостереження здійснює переможець торгів згідно планів та поетажних схем наданих замовником, просимо замовника надати плани та поетажні схеми для розрахунку вартості встановлення та монтажу обладнання до проведення аукціону. План розміщення обладнання може суттєво вплинути на розрахунок вартості пропозиції. У разі не надання інформації замовник порушує принципи здійснення закупівель - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2019 14:01
Згідно вимог тендерної документації ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена Учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується поставити товар відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі, з урахуванням всіх видів та обсягів витрат, в тому числі вартості матеріалів, поставки товару, його інсталяції, виконання зобовязань за гарантійним строком та інше. При цьому у тендерній документації, а саме у Додатку 2 зазначено, що доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення системи відеоспостереження здійснює ПЕРЕМОЖЕЦЬ торгів згідно планів та поетажних схем наданих замовником.
Для отримання поетажних схем на даному етапі Ви можете письмово звернутися на адресу замовника, вказану у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-07-001069-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ РІШЕННЯ "АНФЕР", Код ЄДРПОУ:32204916
Дата подання: 11 листопада 2019 12:52
добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників
Вимога : На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* *Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів).
Дата видачі відгуку не має впливати на рішення замовника. Така вимога порушує принципи здійснення закупівель, а саме недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Чому дата видачі відгуку така принципова та має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів? Просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2019 14:03
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з листом Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Отже, згідно з листом Мінекономрозвиту від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Мінекономрозвитку своїм листом від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» роз’яснило, що у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, у тому числі до проекту договору про закупівлю, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецзахист-АСПС" 915 242,00
UAH з ПДВ
915 242,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шовкопляс Володимир Петрович 955 000,00
UAH з ПДВ
955 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 18:38
Сертифікати.pdf
25 листопада 2019 18:38
Кваліфікація.pdf
25 листопада 2019 18:38
Договора оренди транспорту.pdf
25 листопада 2019 18:38
Тех документація.pdf
25 листопада 2019 18:38
Довідки та гар листи.pdf
25 листопада 2019 18:38
Паспорт Вишневська.pdf
25 листопада 2019 18:38
Проект договору.pdf
25 листопада 2019 18:38
Фінансовий звіт.pdf
25 листопада 2019 18:38
Інформація про тех хар.pdf
25 листопада 2019 18:38
Протокол на договір.pdf
25 листопада 2019 18:38
Повноваження директора.pdf
25 листопада 2019 18:38
Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2019 18:38
Специфікація на систему.pdf
25 листопада 2019 18:38
Протокол зборів.pdf
25 листопада 2019 18:38
Лист НБУ по ліцензії.pdf
25 листопада 2019 18:38
Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2019 18:38
Наказ спец.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 18:08
Відеонагляд.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецзахист-АСПС"

ФОП Шовкопляс Володимир Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецзахист-АСПС"
#38228199
Переможець 915 242,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецзахист-АСПС"
#38228199
915 242,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:42
Видаткова накладна РН -0000030.pdf укладений
03 січня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 22:01
ДУ 1 до договору 03-19ПТ.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 21:54
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 18:58
Договір 03-19ПТ.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості закупівлі
Номер договору про закупівлю: 03-19ПТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 915 242,00
UAH (в тому числі ПДВ 152 540,33 UAH)