Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МУНІЦИПАЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ"" |
Код ЄДРПОУ: | 35277442 |
Вебсайт: | http://domivka.if.ua |
Місцезнаходження: | 76002, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 161 |
Контактна особа: |
Світлана Каглян +380507184287 1.5k.svitlana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 721 951,77 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 609,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21658.55 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 14:49 |
Зміни до тендерної документації...docx | |
22 листопада 2019 14:49 |
Тендерна документація - газ природній - зі змінами від 22.11.2019.doc | |
22 листопада 2019 13:57 |
зміни до тендерної документації..docx | |
07 листопада 2019 12:00 |
Додаток 6.docx | |
07 листопада 2019 12:00 |
Додаток 5.docx | |
07 листопада 2019 12:00 |
Додаток 4.docx | |
07 листопада 2019 12:00 |
Додаток 3.docx | |
07 листопада 2019 12:00 |
Додаток 2.docx | |
07 листопада 2019 12:00 |
Додаток 1.docx |
22 листопада 2019 14:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 листопада 2019 14:49 |
Зміни до тендерної документації...docx
|
||||||
22 листопада 2019 14:49 |
Тендерна документація - газ природній - зі змінами від 22.11.2019.doc
|
||||||
22 листопада 2019 13:57 |
зміни до тендерної документації..docx
|
||||||
07 листопада 2019 12:00 |
Додаток 6.docx
|
||||||
07 листопада 2019 12:00 |
Додаток 5.docx
|
||||||
07 листопада 2019 12:00 |
Додаток 4.docx
|
||||||
07 листопада 2019 12:00 |
Додаток 3.docx
|
||||||
07 листопада 2019 12:00 |
Додаток 2.docx
|
||||||
07 листопада 2019 12:00 |
Додаток 1.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 15 листопада 2019 11:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-07-000019 ● 521436a1a1294cfb92a06dd9e6105c19
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2020 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.05.2020 № 24
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.05.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-07-001060-b 07.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-15 15:50:28
Звернення за роз'ясненням змісту зобов'язань визначених у висновку
Відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо надати роз'яснення змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку, а саме: "зобов'язує здійснити заходи,щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства".
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП «Теплий дім» не погоджується з висновком по результатах моніторингу закупівлі «Природний газ» UA-2019-11-07-001060-b в повному обсязі, з огляду на наступне: Публічні закупівлі щодо закупівлі «Природного газу», які моніторились Управлінням Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області проведено у порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі», у редакції яка діяла на той час тобто станом на 23.12.2019 року. Відповідно до ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, яка діяла на момент проведення публічних закупівель на 23.12.2019 року) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Тобто, закон не вимагав від замовника оприлюднювати на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію, щодо закупівлі, окрім договору ще й додатки до нього, такі зміни відбулись із моменту набрання чинності Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 19.04.2020 року. Чого власне Управлінням Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області при проведені моніторингу до уваги не взято та не враховано у своєму висновку. При цьому, відповідно до п 4. ст. 4 розділу 6 Кодексу газорозподільних систем затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг № 2494 від 30.09.2015 року Споживач самостійно визначає коло осіб (інших суб’єктів ринку природного газу), яким надає інформацію про власний EIC-код та іншу інформацію, яка може бути використана у договірних відносинах на ринку природного газу. Суть порушення процедури закупівлі, на думку Управлінням Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, полягає у тому, що замовником не опубліковано додаток до договору № 2, а саме інформацію про власний ЕІС – код. Поміж цього, зобов’язання Управлінням Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області замовника вжити заходів щодо розірвання договору фактично не усунуть можливих (на думку управління) порушень під час моніторингу, а лише ущемлять права та інтереси КП «Теплий дім» Івано-Франківської міської ради, як замовника та об’єкта моніторингу. КП «Теплий дім» Івано-Франківської міської ради, висловлює цілковиту готовність і надалі усіляко сприяти Управлінню Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, однак в межах чинного законодавства України. Щодо зобов’язання викладеного у висновку про результати моніторингу закупівлі Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, Замовник повідомляє про залишення за собою реалізації права оскаржити (оспорити) висновок у судовому порядку.
2020-05-19 08:53:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 25.5.2020 р. КП "Теплй дім" звернулось до Івано-Франківського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Західного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку від 13.05.2020 року Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати розгляду моніторингу закупівлі № UA-2019-11-07-001060-,) Справа №300/1070/20 суддя Грицюк П. П. |
Дата публікації: | 26 травня 2020 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" |
489 800,00
UAH з ПДВ
|
486 190,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" |
497 700,00
UAH з ПДВ
|
489 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" #39595350 |
Переможець |
486 190,24
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 14:15
|
Договір 1140.pdf | укладений |
23 грудня 2019 14:14
|