Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
721 951,77 UAH
UA-2019-11-07-001060-b 2f2d326163a048989d98d6fa1a176a66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Каглян

+380507184287 1.5k.svitlana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МУНІЦИПАЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ""
Код ЄДРПОУ: 35277442
Вебсайт: http://domivka.if.ua
Місцезнаходження: 76002, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 161
Контактна особа: Світлана Каглян
+380507184287
1.5k.svitlana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 13:00
Очікувана вартість: 721 951,77 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 609,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21658.55 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79000 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76002, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, адмінприміщення на вул. Незалежності, 161 та готель "Бандерштадт" вул. Є. Коновальця, 264-А у м. Івано-Франківську
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 14:49
Зміни до тендерної документації...docx
22 листопада 2019 14:49
Тендерна документація - газ природній - зі змінами від 22.11.2019.doc
22 листопада 2019 13:57
зміни до тендерної документації..docx
07 листопада 2019 12:00
Додаток 6.docx
07 листопада 2019 12:00
Додаток 5.docx
07 листопада 2019 12:00
Додаток 4.docx
07 листопада 2019 12:00
Додаток 3.docx
07 листопада 2019 12:00
Додаток 2.docx
07 листопада 2019 12:00
Додаток 1.docx
22 листопада 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 14:49
Зміни до тендерної документації...docx
22 листопада 2019 14:49
Тендерна документація - газ природній - зі змінами від 22.11.2019.doc
22 листопада 2019 13:57
Тендерна документація - газ природній - зі змінами від 22.11.2019.doc
07 листопада 2019 12:00
Тендерна документація - газ природній.doc
22 листопада 2019 13:57
зміни до тендерної документації..docx
07 листопада 2019 12:00
Додаток 6.docx
07 листопада 2019 12:00
Додаток 5.docx
07 листопада 2019 12:00
Додаток 4.docx
07 листопада 2019 12:00
Додаток 3.docx
07 листопада 2019 12:00
Додаток 2.docx
07 листопада 2019 12:00
Додаток 1.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-07-001060-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39595350
Дата подання: 15 листопада 2019 11:17
Щодо усунення порушень
Щодо усунення порушень
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність підстав
Дата: 15 листопада 2019 11:18
рішення від 19.11.2019 № 16890.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 11:55

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 11:16
Вимога.pdf

Документи Органу Оскарження

20 листопада 2019 11:55
рішення від 19.11.2019 № 16890.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-07-000019 ● 521436a1a1294cfb92a06dd9e6105c19
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2020 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

07.05.2020 № 24

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК


ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.05.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-07-001060-b 07.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-15 15:50:28

Звернення за роз'ясненням змісту зобов'язань визначених у висновку

Відповідно до пункту 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо надати роз'яснення змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку, а саме: "зобов'язує здійснити заходи,щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства".

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП «Теплий дім» не погоджується з висновком по результатах моніторингу закупівлі «Природний газ» UA-2019-11-07-001060-b в повному обсязі, з огляду на наступне: Публічні закупівлі щодо закупівлі «Природного газу», які моніторились Управлінням Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області проведено у порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі», у редакції яка діяла на той час тобто станом на 23.12.2019 року. Відповідно до ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, яка діяла на момент проведення публічних закупівель на 23.12.2019 року) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Тобто, закон не вимагав від замовника оприлюднювати на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію, щодо закупівлі, окрім договору ще й додатки до нього, такі зміни відбулись із моменту набрання чинності Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 19.04.2020 року. Чого власне Управлінням Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області при проведені моніторингу до уваги не взято та не враховано у своєму висновку. При цьому, відповідно до п 4. ст. 4 розділу 6 Кодексу газорозподільних систем затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг № 2494 від 30.09.2015 року Споживач самостійно визначає коло осіб (інших суб’єктів ринку природного газу), яким надає інформацію про власний EIC-код та іншу інформацію, яка може бути використана у договірних відносинах на ринку природного газу. Суть порушення процедури закупівлі, на думку Управлінням Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, полягає у тому, що замовником не опубліковано додаток до договору № 2, а саме інформацію про власний ЕІС – код. Поміж цього, зобов’язання Управлінням Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області замовника вжити заходів щодо розірвання договору фактично не усунуть можливих (на думку управління) порушень під час моніторингу, а лише ущемлять права та інтереси КП «Теплий дім» Івано-Франківської міської ради, як замовника та об’єкта моніторингу. КП «Теплий дім» Івано-Франківської міської ради, висловлює цілковиту готовність і надалі усіляко сприяти Управлінню Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, однак в межах чинного законодавства України. Щодо зобов’язання викладеного у висновку про результати моніторингу закупівлі Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, Замовник повідомляє про залишення за собою реалізації права оскаржити (оспорити) висновок у судовому порядку.

2020-05-19 08:53:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 25.5.2020 р. КП "Теплй дім" звернулось до Івано-Франківського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Західного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку від 13.05.2020 року Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати розгляду моніторингу закупівлі № UA-2019-11-07-001060-,) Справа №300/1070/20 суддя Грицюк П. П.
Дата публікації: 26 травня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ" 489 800,00
UAH з ПДВ
486 190,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" 497 700,00
UAH з ПДВ
489 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 10:51
Електронний підпис
10 грудня 2019 10:50
d6b45011-10da-435c-af03-fbaed531cea3.pdf
10 грудня 2019 10:50
public_doc.p7s
09 грудня 2019 16:08
Електронний підпис
09 грудня 2019 16:05
d6b45011-10da-435c-af03-fbaed531cea3.pdf
06 грудня 2019 10:37
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:45
Ст. 17.pdf
05 грудня 2019 16:44
Довідки ст. 17.pdf
05 грудня 2019 16:27
Довідки ст. 17.pdf
05 грудня 2019 15:43
Dovidka_19322413590920447951.pdf
05 грудня 2019 15:43
Dovidka_19322413590920447951.pdf.p7s
05 грудня 2019 15:42
Відповідність ст. 17.pdf
05 грудня 2019 15:42
п.7 ч.1 ст. 17.pdf
02 грудня 2019 15:55
Електронний підпис
02 грудня 2019 15:52
Dovidka_19322413590920447951.pdf
02 грудня 2019 15:52
Dovidka_19322413590920447951.pdf.p7s
02 грудня 2019 14:18
Електронний підпис
02 грудня 2019 14:16
Довідка.pdf
02 грудня 2019 14:06
Електронний підпис
02 грудня 2019 14:06
Ст. 17.pdf
02 грудня 2019 14:05
Тендерна пропозиція ..pdf
28 листопада 2019 11:36
Електронний підпис
28 листопада 2019 11:35
Специфікація.pdf
28 листопада 2019 11:35
Проект договору.pdf
28 листопада 2019 11:35
Інформаційна довідка.pdf
28 листопада 2019 11:35
Лист.pdf
28 листопада 2019 11:35
Технічна специфікація.pdf
28 листопада 2019 11:35
Лист-згода Пилипів Ю.М..pdf
28 листопада 2019 11:35
Довіреність Сидорик Т.Р..pdf
28 листопада 2019 11:35
Сертифікат якості.pdf
28 листопада 2019 11:35
Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2019 11:35
Установчі документи.pdf
28 листопада 2019 11:35
Відповідність ст. 17.pdf
28 листопада 2019 11:35
Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2019 11:35
паспорт якості.rar
28 листопада 2019 11:35
Ліцензія та постанова.pdf
28 листопада 2019 11:35
Лист щодо захисту довкілля.pdf
28 листопада 2019 11:35
Опис предмета закупівлі.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 11:25
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:25
Технічні вимоги.pdf
29 листопада 2019 11:25
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 11:25
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 11:25
Кваліфікаційні критерії.pdf
29 листопада 2019 11:25
Інша інформація.pdf
29 листопада 2019 11:25
Інформація про учасника.pdf
29 листопада 2019 11:25
Інформація про ліцензію.pdf
29 листопада 2019 11:25
Вимоги щодо статті 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ"
#39595350
Переможець 486 190,24
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ ЗБУТ"
#39595350
486 190,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:15
Договір 1140.pdf укладений
23 грудня 2019 14:14