Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 33770000-8 Папір саніторно-гігієнічного призначення
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2019-11-07-000931-a 35214a9835ea4f81a9b7064e26ae3d95
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Расулова Яна Ігорівна

(04593) 4-29-76 YA.RASULOVA@CHNPP.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Расулова Яна Ігорівна
(04593) 4-29-76
YA.RASULOVA@CHNPP.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 09:00
Очікувана вартість: 3 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Одноразові паперові стаканчики
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 шт
Одноразові паперові стаканчики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата Покупцем за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника після переходу права власності на товар, протягом 20 робочих днів. джерело фінансування - кошти підприємства Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 16:41
1_Документация_337.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 08 листопада 2019 11:48
Дата відповіді: 08 листопада 2019 13:27
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», учасником процедури може бути будь-яка фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент).
Ціна комерційної пропозиції має бути зазначена учасником з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, з урахуванням статусу платника податків (платник ПДВ/не платник ПДВ). У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, до ціни не включається ПДВ.
Оцінку комерційних пропозицій буде здійснено за цінами по результатам аукціону, які сформовані учасниками з урахуванням статусу платника податків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АРТЮХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 3 400,00
UAH з ПДВ
3 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 12:02
паспорт_код (1).pdf
14 листопада 2019 12:02
паспорт_.pdf
14 листопада 2019 12:02
паспорт.pdf
14 листопада 2019 12:02
Комерційна пропозиція.pdf
14 листопада 2019 12:02
Вступ на посаду.pdf
14 листопада 2019 12:02
Відомості про учасника.pdf
14 листопада 2019 12:02
Виписка з ЭДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АРТЮХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АРТЮХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#3227810726
Переможець 3 400,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 11:02

Документи

19 листопада 2019 11:02
Інф про намір укл дог.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АРТЮХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#3227810726
3 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2019 11:02
Інф про намір укл дог.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Скан.Дог. 19-0843-1.tif укладений
04 грудня 2019 10:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 400,00
UAH