Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл обідній
Очікувана вартість
71 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000908-c 6883374633f74a57b3c70c2946cb78cd
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Саноцька Катерина Євгенівна

380631360235 dyussh7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячо-юнацька спортивна школа №7 Шевченківського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 22881432
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Прорізна, буд. 19-А
Контактна особа: Саноцька Катерина Євгенівна
380631360235
dyussh7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 15:20
Очікувана вартість: 71 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 355,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Стіл обідній
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Стіл обідній STYLE White
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, Прорізна 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 13:40
Оголошення.docx
07 листопада 2019 13:40
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 08 листопада 2019 12:13
Дата відповіді: 08 листопада 2019 14:26
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Переможець визначається системою автоматично, за результатами аукціону

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 листопада 2019 12:55
Коментар щодо відміни: Перерозподіл коштів
Документи:
19 листопада 2019 12:48
SCAN0000.PDF