Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери у складі: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000462-c ● 67ea323add8e4268a12ad014797245a7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 30300749 |
Вебсайт: | http://cpmsd3.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121 |
Контактна особа: |
Пашківська Ірина Станіславівна 380445646823 panfutel@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 17:01 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 11:32 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК 021:2015 (30210000-4) - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кошти НСЗУ отримані як плата за послуги
Кошти НСЗУ отримані як плата за послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, вул. Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 11:12 |
Договір_КНП ЦПМСД №3 Дарн р-ну м. Києва_ПРОЕКТ.doc |
07 листопада 2019 11:12 |
Додатки №1 та №2 до Закупівля персональних комп'ютерів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 12:23
Дата відповіді: 08 листопада 2019 14:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Товар (аналог або еквівалент) повинен відповідати технічним вимогам відповідно до тендерної документації. Тому ми допускаємо на торги товари які відповідають зазначеним технічним вимогам щодо предмета закупівлі. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ.
Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна».
Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною.
Товар (аналог або еквівалент) повинен відповідати технічним вимогам відповідно до тендерної документації. Тому ми допускаємо на торги товари які відповідають зазначеним технічним вимогам щодо предмета закупівлі. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ.
Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна».
Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кошлак Лариса Андріївна |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
134 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
134 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛанТек" |
198 900,00
UAH з ПДВ
|
179 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
195 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кошлак Лариса Андріївна #2262321143 |
Відхилено |
134 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 12:32
|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Переможець |
134 988,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Компаком_2000.pdf | укладений |
29 листопада 2019 11:20
|