Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стелажі
Очікувана вартість
33 600,00 UAH
UA-2019-11-07-000291-c d6546ad87f55494eb052d99a9c8650b3
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупіна Олена Юріївна

+380442848724 lkrupina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2019 10:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 10:25
Очікувана вартість: 33 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 168,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
стелажі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бастіонна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться після його поставки та монтажу стелажів протягом 5 робочих днів шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця за умови своєчасного надходження коштів на поточний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 10:21
8.2019.Оголошення. Додаток.docx
07 листопада 2019 10:21
8.2019.Оголошення..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

теххарактеристики
Дата подання: 08 листопада 2019 11:54
Дата відповіді: 11 листопада 2019 16:29
Доброго дня! Чи можлива подача з металевими полицями? Та разміри 1850х1200х300? Дякую.
Відповідь: У зв’язку з надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: стелажі
(ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні) Пенсійний фонд України інформує.
Запропонований товар має відповідати вимогам до предмету закупівлі, наведеним у
додатку № 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 08 листопада 2019 12:26
Дата відповіді: 11 листопада 2019 16:30
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: У зв’язку з надходженням запитання щодо закупівлі за предметом закупівлі: стелажі (ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні) Пенсійний фонд України інформує.
Фізичні особи-підприємці – неплатники ПДВ беруть участь у процедурі закупівлі на загальних підставах. Критерії вибору переможця зазначені у пункті 8 розділу «Інша інформація» Оголошення про проведення допорогової закупівлі.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій