Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальному лікувально-профілактичному закладі Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини» за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158
Очікувана вартість
1 098 107,35 UAH
UA-2019-11-07-000278-b 34bfae1cce2a40ad876b4aa628435a55
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість будівельних матеріалів та робіт повинна відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та іншим вимогам, передбаченим чинним законодавством України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальному лікувально-профілактичному закладі Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини» за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40020, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 листопада 2019  —  21 грудня 2019
ДК 021:2015: 45262000-1 — Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник виплачує Підряднику аванс у розмірі 30% від вартості робіт, що складає 329432 грн. 21 коп. (триста двадцять дев'ять тисяч чотириста тридцять дві гривні 21 копійка) без ПДВ на термін 44 календарних днів з дня підписання Сторонами Договору. Аванс 44 Календарні 30
Виконання робіт Кінцевий розрахунок за виконані роботи з Підрядником здійснюється протягом двадцяти банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та передачі Підрядником в повному обсязі Замовнику документів про виконання договору підряду Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

07 листопада 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 09:49
Додаток до Дог. 147.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНА АГЕНЦІЯ "АЛЬФА-СОЮЗ"
#34012422
Переможець 1 098 107,35
UAH
07 листопада 2019 10:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 16:22
Додаткова угода 1 до Дог. 147.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 10:51
Договір 147 підряд.pdf укладений
07 листопада 2019 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у зв'язку із відсутністю фінансування у 2019 році, уклали цю Додаткову угоду № 1/2020 до Договору підряду № 147 від 07.11.2019 по об’єкту: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальному лікувально-профілактичному закладі Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини» за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158 (коригування)» (даті - Договір) про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Сторони встановлюють наступні строки виконання робіт: початок робіт - 08.11.2019; закінчення робіт - 01.09.2020.». 2. Пункт 4.1 Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Вартість робіт визначається договірною ціною (Додаток № 2) і складає 1098107 грн. 26 коп. (один мільйон дев'яносто вісім тисяч сто сім гривень 26 копійок) без ПДВ, у тому числі: 329432 грн. 21 коп. (триста двадцять дев'ять тисяч чотириста тридцять дві гривні 21 копійка) вартість робіт в межах обсягу фінансування на 2019 рік; 768675 грн. 05 коп. (сімсот шістдесят вісім тисяч шістсот сімдесят п'ять гривень 05 копійок) вартість робіт в межах обсягу фінансування на 2020 рік. Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%. Договірна ціна є твердою.» 3. Доповнити Договір Додатком № 2 - Договірна ціна. 4. Доповнити Договір Додатком № 3 - Договірна ціна на 2020 рік. 5. Доповнити Договір Додатком № 4 - План фінансування об'єкта (уточнений). 6. Доповнити Договір Додатком № 5 - Календарний графік виконання робіт (уточнений). 7. Додаток № 1 до Договору вважати таким, що втратив чинність. 8. У розділі 12 Договору змінити банківські реквізити Замовника з р/р 35429120019302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 837013 на UA928201720344281002100019302 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. 9. У розділі 12 Договору змінити банківські реквізити Підрядника з р/р 26008014740701 в ПАТ «Альфа-Банк» МФО 300346 та р/р 37124117704814 в Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 на р/р UA723003460000026008014740701 в ПАТ «Альфа-Банк» МФО 300346. 10. В іншому умови Договору зберігають для Сторін свою юридичну силу та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ньому.
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML