Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Різні послуги, пов'язані з діловою сферою
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000198-c ● ddd476073839474daad93638ff4a68e5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37203257 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, 1/1 |
Контактна особа: |
Дещенко Олег Миколайович 380984424512 oleg.deshenko@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2019 13:11 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з архівного впорядкування документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 16:09 |
технічни умови.docx |
07 листопада 2019 16:09 |
технічна специфікація нова.docx |
07 листопада 2019 09:54 |
Проект Договір ПОСЛУГИ.docx |
07 листопада 2019 09:53 |
Вимоги до учасника.docx |
07 листопада 2019 16:09 |
технічни умови.docx
|
||
07 листопада 2019 16:09 |
технічна специфікація нова.docx
|
||
07 листопада 2019 09:54 |
Проект Договір ПОСЛУГИ.docx
|
||
07 листопада 2019 09:53 |
Вимоги до учасника.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-07-000198-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС УА", Код ЄДРПОУ:42753749
Дата подання: 22 листопада 2019 14:09
надати розгорнуті роз’яснення щодо невідповідностей тендерної пропозиції
Тому Учасник наполегливо просить Замовника надати розгорнуті роз’яснення щодо невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Документальний сервіс УА» умовам технічного завдання закупівлі № UA-2019-11-07-000198-с за кодом ДК 021:2015: 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2019 10:14
УКРАЇНА
ДНІПРОВСЬКА РАЙОННА В МІСТІ КИЄВІ
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
бульвар Праці, 1/1, м. Київ, 02094, тел. (044) 559-10-73, тел../факс 559-58-33
Е-mail: genoff2@dnipr.gov.ua, www.dnipr.gov.ua, код ЄДРПОУ 37203257
____________ № ___________
На № __________ від ____________
ТОВ «Документальний сервіс УА»
03148, вул. Петра Курінного, 2А
Дніпровською районною в місті Києві державною адміністрацією розглянуто Вашу вимогу № 24-11/19 від 22.11.2019 року стосовно роз’яснення підстав відхилення Вашої пропозиції на закупівлю послуг пов’язаних з діловою сферою, а саме «Послуги з архівного впорядкування документів».
За результатом розгляду виявлено невідповідність Вашої пропозиції технічному завданню Замовника за наступними позиціями:
№п/п Перелік послуг Опис послуг Кількість справ, описів, довідок, тощо
ЗАМОВНИК Кількість справ, описів, довідок, тощо
«Документальний сервіс УА»
1 2 3 4
1 Послуги з архівного впорядкування документів постійного зберігання В комплекс послуги з архівного впорядкування документів постійного зберігання входить: упорядкування документів постійного зберігання; проведення експертизи цінності документів; формування справ; систематизація справ у середині фондів; систематизація аркушів у справах за датами, типом та (або) алфавітом; складання заголовків справ; нумерація аркушів у справах; оформлення обкладинок справ; проставляння архівних шифрів на обкладинках справ тощо 400
350
2 Послуги з архівного впорядкування документів з кадрових питань В комплекс послуги з архівного впорядкування документів з кадрових питань (особового складу) входить: проведення експертизи цінності документів; формування справ; систематизація справ у середині фондів; систематизація аркушів у справах за датами, типом та (або) алфавітом, складання заголовків справ; нумерація аркушів у справах; оформлення обкладинок справ; проставляння архівних шифрів на обкладинках справ тощо
50
100
5 Послуги зі складання та оформлення описів справ постійного зберігання Складання та оформлення описів справ постійного зберігання, з їх обов’язковим погодженням в Державному архіві м. Києва 2
1
7 Послуги зі складання та оформлення актів про вилучення для знищення документів Складання та оформлення актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду, з його обов’язковим погодженням в Державному архіві м. Києва 1
55
Члени робочої групи з розгляду
результатів допорогових закупівель:
Зайнетдінова А. В.
Миргородська В. В.
Дещенко О. М
Скворцова О. Г.
Клименко Є. А.
ДНІПРОВСЬКА РАЙОННА В МІСТІ КИЄВІ
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
бульвар Праці, 1/1, м. Київ, 02094, тел. (044) 559-10-73, тел../факс 559-58-33
Е-mail: genoff2@dnipr.gov.ua, www.dnipr.gov.ua, код ЄДРПОУ 37203257
____________ № ___________
На № __________ від ____________
ТОВ «Документальний сервіс УА»
03148, вул. Петра Курінного, 2А
Дніпровською районною в місті Києві державною адміністрацією розглянуто Вашу вимогу № 24-11/19 від 22.11.2019 року стосовно роз’яснення підстав відхилення Вашої пропозиції на закупівлю послуг пов’язаних з діловою сферою, а саме «Послуги з архівного впорядкування документів».
За результатом розгляду виявлено невідповідність Вашої пропозиції технічному завданню Замовника за наступними позиціями:
№п/п Перелік послуг Опис послуг Кількість справ, описів, довідок, тощо
ЗАМОВНИК Кількість справ, описів, довідок, тощо
«Документальний сервіс УА»
1 2 3 4
1 Послуги з архівного впорядкування документів постійного зберігання В комплекс послуги з архівного впорядкування документів постійного зберігання входить: упорядкування документів постійного зберігання; проведення експертизи цінності документів; формування справ; систематизація справ у середині фондів; систематизація аркушів у справах за датами, типом та (або) алфавітом; складання заголовків справ; нумерація аркушів у справах; оформлення обкладинок справ; проставляння архівних шифрів на обкладинках справ тощо 400
350
2 Послуги з архівного впорядкування документів з кадрових питань В комплекс послуги з архівного впорядкування документів з кадрових питань (особового складу) входить: проведення експертизи цінності документів; формування справ; систематизація справ у середині фондів; систематизація аркушів у справах за датами, типом та (або) алфавітом, складання заголовків справ; нумерація аркушів у справах; оформлення обкладинок справ; проставляння архівних шифрів на обкладинках справ тощо
50
100
5 Послуги зі складання та оформлення описів справ постійного зберігання Складання та оформлення описів справ постійного зберігання, з їх обов’язковим погодженням в Державному архіві м. Києва 2
1
7 Послуги зі складання та оформлення актів про вилучення для знищення документів Складання та оформлення актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду, з його обов’язковим погодженням в Державному архіві м. Києва 1
55
Члени робочої групи з розгляду
результатів допорогових закупівель:
Зайнетдінова А. В.
Миргородська В. В.
Дещенко О. М
Скворцова О. Г.
Клименко Є. А.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Семенюк Катерина Василівна |
59 000,00
UAH з ПДВ
|
49 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС УА" |
77 950,00
UAH з ПДВ
|
50 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ДОУ-Консалт |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
58 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Семенюк Катерина Василівна #2503003084 |
Відхилено |
49 900,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 09:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС УА" #42753749 |
Відхилено |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 09:59
|
ПП ДОУ-Консалт #37356248 |
Переможець |
58 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 126-19.pdf | укладений |
10 грудня 2019 12:09
|