Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшети
Очікувана вартість
596 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000116-c acff3374485c44d0837ca3e2a7ad7f8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козаченко Віталій Іванович

+380969834424 pntl@galaxy.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Подільський науково-технічний ліцей для обдарованої молоді
Код ЄДРПОУ: 42135081
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, будинок 95, корпус 1
Контактна особа: Козаченко Віталій Іванович
+380969834424
pntl@galaxy.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2019 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 13:47
Очікувана вартість: 596 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,34%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Планшети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Воїнів Інтернаціоналістів, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 09:21
ТД__Планшети.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 12:31
Дата відповіді: 08 листопада 2019 14:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації не зазначено моделі та марки виробника, а також зазначено "У разі, якщо технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника учасник має право, під час надання тендерної пропозиції, надавати еквівалент відповідної торговельної марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника."
Відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числіфізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна у даній закупівлі. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Отже до участі у відкритих торгах допускаються пропозиції фізичних осіб-підприємців та відповідно ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. При цьому замовником не встановлено у тендерній документації ніяких обмежень щодо приймання участі у закупівлі та відповідно не встановлено ніяких додадаткових нарахувань. Пропозиції платників та не платників ПДВ розглядаються на рівних умовах.
Документація
Дата подання: 10 листопада 2019 20:23
Дата відповіді: 12 листопада 2019 09:36
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до п.3 Додатку 3 тендерної документації чітко визначено "Упаковка в якій відвантажується запропоноване обладнання повинна відповідати встановленим стандартам, технічним умовам і забезпечувати цілісність при належному поводжені з вантажем"
Відповідно до п.12 Додатку 3 тендерної документації чітко визначено "Вартість запропонованого обладнання має враховувати витрати на транспортування, встановлення та налаштування"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 579 600,00
UAH з ПДВ
579 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 582 500,00
UAH з ПДВ
582 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 10:17
Податкова.pdf
03 грудня 2019 10:17
Інформаційна довідка.pdf
03 грудня 2019 10:17
Довідка МВС.pdf
03 грудня 2019 10:17
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:39
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:39
6_Інші документи.pdf
22 листопада 2019 09:39
5_Проект Договору.pdf
22 листопада 2019 09:39
4_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 11:13
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:13
тендерна пропозиція.docx
22 листопада 2019 10:00
планшети СЕС Lenovo.pdf
22 листопада 2019 10:00
планшети Сертифікат Lenovo.pdf
22 листопада 2019 10:00
планшети Декларація Lenovo.pdf
22 листопада 2019 10:00
Витяг з ЄДРПОУ від 25_10_2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ПРАТ "ЛИТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 579 600,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 14:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
579 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 17:17
Планшети.pdf укладений
11 грудня 2019 17:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 579 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 96 600,00 UAH)