Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (Персональні комп'ютери у зборі, ноутбуки)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-11-07-000113-b ● 02d1689da1ba4cebb60bf2e49fd48178
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Оксана Сухорукова +380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2019 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
(кошти міського бюджету. КФК 1217670 «Внески до статутного капіталу суб'єктів господарювання» КЕКВ 3210)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Персональний комп'ютер у зборі «Преміум ПК» (кошти міського бюджету. КФК 1217670 «Внески до статутного капіталу суб'єктів господарювання» КЕКВ 3210)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Персональний комп'ютер у зборі «Стандарт ПК» (кошти міського бюджету. КФК 1217670 «Внески до статутного капіталу суб'єктів господарювання» КЕКВ 3210)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Ноутбук (кошти міського бюджету. КФК 1217670 «Внески до статутного капіталу суб'єктів господарювання» КЕКВ 3210)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 09:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 09:04 |
Додаток № 3 Порівняльна таблиця характеристик товару (Компьютер додаток №1).docx | |
07 листопада 2019 09:04 |
Додаток № 3 Порівняльна таблиця характеристик товару (Компьютер №2).docx | |
07 листопада 2019 09:04 |
Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у закупівлі.docx | |
07 листопада 2019 09:04 |
Лист-згода (обробка персональних даних).doc | |
07 листопада 2019 09:04 |
Додаток № 3 Порівняльна таблиця характеристик товару (Ноутбук №3).docx | |
07 листопада 2019 09:04 |
Проект договору про закупівлю товару.docx | |
07 листопада 2019 09:04 |
Додаток № 2 цінова пропозиція.doc | |
07 листопада 2019 09:04 |
Технічне завдання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 листопада 2019 12:31
Дата відповіді: 08 листопада 2019 12:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У тендерній документації вказано або еквівалент. Необхідно придбання товару тільки за зазначеними характеристиками. Усі пропозиції будуть розглядатися тільки по характеристикам, які учасник обов'язково повинен заповнити у Додатку № 3 Порівняльна таблиця. Ми розглядаємо усіх учасників фізичних та юридичних осіб. Закупівля проводиться без ПДВ, тому акцент робиться на загальну суму без ПДВ, якщо учасник платник ПДВ то він заповнює строки які вказані у Додатку № 2 Цінова пропозиція (у тому числі ПДВ, загальна сума з ПДВ).
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій