Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшети
Очікувана вартість
141 666,66 UAH
UA-2019-11-06-002820-b bbec85490c3549f3adc7c48e647895ff
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабченко Владислав Вікторович

0442946412 V.BABCHENKO@DBR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 12/2
Контактна особа: Бабченко Владислав Вікторович
0442946412
V.BABCHENKO@DBR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 16:00
Очікувана вартість: 141 666,66 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 416,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Планшети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами Акта шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2019 році Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 19:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 19:12
Титульний аркуш.pdf
06 листопада 2019 19:12
ТД планшетні ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 10:49
Дата відповіді: 07 листопада 2019 16:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не містить посилань на конкретні торгівельні марки або моделі, а відповідно до п.1 Розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації, учасник має надати у складі пропозиції Довідку, із заповненою Таблицею 1 Розділу ІІ «Технічні вимоги» Додатку 3 цієї тендерної документації, із зазначенням повного найменування товару (марка, модель, тип), найменування виробника, країна виробництва. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Аукціон здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію «ціна тендерної пропозиції». У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-06-002820-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ОН", Код ЄДРПОУ:41258527
Дата подання: 06 листопада 2019 21:42
Доповнення тендерної документації вимогами надання документів для запобігання подачі пропозицій з контрабандним товаром
Шановний Замовник!

Наполягаємо на додаванні до тендерної документації вимог надання документів на етапі подачі пропозицій, які б підтверджували офіційність поставки пропонованого Учасником обладнання в Україну зі сплатою всіх податків і зборів відповідно до Законодавства України через офіційного дистриб'ютора компанії Apple в Україні.
А саме:
- Надання сканованих копій Сертифікату Відповідності та / або Сертифіката дослідження типу українського зразкаб діючих на момент розкриття пропозицій.
- Надання авторизационного листа від офіційного Дистриб'ютора для участі в тендері на ім'я Замовника (ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ) із зазначенням ідентифікатора Закупівлі (UA-2019-11-06-002820-b) і найменування номенклатури, запропонованої Учасником.

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 16:44
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація, у тому числі: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, а також інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 5.4.9 Додатку 4 до тендерної документації, Постачальник зобов’язується виконувати належним чином зобов’язання визначені діючим законодавством України, а відповідно до абз. п.2 Розділу V тендерної документації, відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 124 944,00
UAH
124 944,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 15:12
Електронний підпис
22 листопада 2019 15:11
13_Специфікація Excel.xlsx
22 листопада 2019 15:11
12_Довкілля.pdf
22 листопада 2019 15:11
11_Гарантійний лист.pdf
22 листопада 2019 15:11
10_Про сервісний центр.pdf
22 листопада 2019 15:11
09_Сертифікація.pdf
22 листопада 2019 15:11
08_Статут + Код доступа_з.pdf
22 листопада 2019 15:11
07_Наказ_з.pdf
22 листопада 2019 15:11
06_Протокол_з.pdf
22 листопада 2019 15:11
05_Згода з проектом договору.pdf
22 листопада 2019 15:11
03_Договір_Копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "ІБФ ЛДС"

Інформація про відміну

Дата відміни
22 листопада 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій