Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (обладнання для оснащення інклюзивно-ресурсного центру)
Очікувана вартість
78 100,00 UAH
UA-2019-11-06-001926-b ● 97dbd2c5b47248ce885850062915b53c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Старосалтівська селищна рада Вовчанського району Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 04399068 |
Місцезнаходження: | 62560, Україна , Харківська обл., смт. Старий Салтів Вовчанський район, вул. Перемоги, 15 |
Контактна особа: |
Валентина Василівна Струк +380574161276 dzo-saltiv@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 78 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 781,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
обладнання для оснащення інклюзивно-ресурсного центру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62560, Україна, Харківська область, Вовчанський район, смт Старий Салтів, вул. Перемоги 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 15:24 |
Тендерна документація комп.doc | |
06 листопада 2019 15:24 |
Додатки 5-6.doc | |
06 листопада 2019 15:24 |
Додатки 1-4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 11:41
Дата відповіді: 08 листопада 2019 18:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. 1) Технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в додатку 5 до тендерної документації. Згідно з п. 5 цього додатку характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці Додатку 5 та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної позиціїв. 2) Замовник допускає до участі у процедурі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна пропозиції учасника зазначається з урахуванням всіх податків і зборів, в незалежності від статусу платника податку. Згідно з документацією, єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка враховує всі податки та збори.
Технічна частина
Дата подання: 07 листопада 2019 14:15
Дата відповіді: 09 листопада 2019 08:35
Шановний замовник в додатку 4 Технічне завдання Обладнання для оснащення інклюзивно-ресурсного центру – 1 комплект у складі в п. 3 зазначено Планшет з клавіатурою. Скажіть будь-ласка це мається на увазі ноутбук?
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. в п.3 таблиці технічного завдання, викладеного в додатку 4 тендерної документації передбачений планшет з клаватурою. В цій вимоги немає помилки.
Спеціалізоване програмне забезпечення
Дата подання: 07 листопада 2019 14:19
Дата відповіді: 09 листопада 2019 08:37
Шановний замовник. Надайте будь-ласка роз'яснення з приводу Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення
для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя;
підтримує імпорт створених файлів різних форматів;
є можливість змінювати об’єкт (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення;
інструмент запису екрана повинен мати можливість записати (зберегти) весь робочий стіл, обрану зону або обране вікно;
має функцію автоматичного оновлення;
наявність бібліотеки 3D моделей
наявність бібліотеки відеороликів
наявність бібліотеки зображень
наявність бібліотеки аудіо файлів
наявність інструментів, ігор, програм
має можливість прямої роботи з web середовищем;
весь внутрішній контент – україномовний.
Термін ліцензії не менше 1 року. Надайте будь-ласка приклад такого програмного забезпечення чи посилання на сайт виробника ПЗ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Прикладом зазначеного програмного забезпечення може бути - графічний редактор 3D Paint/
Інформація про відміну
Дата відміни
22 листопада 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій