Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-11-06-001736-c 41db17cc1ddc44bdbb795007433d100c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колоша Олександр Володимирович

+380464524851 internatps@cg.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городнянський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189920
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл.,
Контактна особа: Колоша Олександр Володимирович
+380464524851
internatps@cg.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 16:48
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 16:48
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


ДК 021:2015 код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти). 4600 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кг
Мандарини (джерело фінансування - кошти обласного бюджету, кошти пенсійного фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Відповідно до документації, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Яблука свіжі (джерело фінансування - кошти обласного бюджету, кошти пенсійного фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Відповідно до документації, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Морква (джерело фінансування - кошти обласного бюджету, кошти пенсійного фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Відповідно до документації, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3300 кг
Буряк столовий (джерело фінансування - кошти обласного бюджету, кошти пенсійного фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Відповідно до документації, м. Городня, вул. Шевченка 108 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Порядок здійснення оплати. 1.Оплата вартості Товару здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 2. Розрахунки здійснюються шляхом поетапної оплати Замовником Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. 3. Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 20 календарних днів, у разі наявності бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. 4. Датою оплати Товару вважається дата зарахування коштів, сплачених Замовником за поставлену партію Товару, на розрахунковий рахунок Постачальника. 5. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. 6. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету, кошти пенсійного фонду. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 16:43
ПРОЕКТ договору.doc
06 листопада 2019 16:43
Тендерна документація овочі та фрукти.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 16:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ніколаєва Галина Олександрівна 41 300,00
UAH з ПДВ
41 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 14:56
потужність 2.pdf
20 листопада 2019 15:34
права.pdf
20 листопада 2019 15:24
довідки3.pdf
20 листопада 2019 15:24
довідка 2.pdf
20 листопада 2019 15:24
витяг ДПІ .pdf
20 листопада 2019 15:24
код.pdf
20 листопада 2019 15:24
СТ 17.pdf
20 листопада 2019 15:24
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ.pdf
20 листопада 2019 15:24
ЯКІСНА2.pdf
20 листопада 2019 15:24
якісна.pdf
20 листопада 2019 15:24
наказ .pdf
20 листопада 2019 15:24
потужність.pdf
20 листопада 2019 15:24
листи.pdf
20 листопада 2019 15:24
дод3456.pdf
20 листопада 2019 15:24
відгуки.pdf
20 листопада 2019 15:24
АНАЛОГ. ДОГ..pdf
20 листопада 2019 15:24
реєстраційні документи .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ніколаєва Галина Олександрівна

Інформація про відміну

Дата відміни
22 листопада 2019 16:48
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій