Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі з тонером
Очікувана вартість
13 500,00 UAH
UA-2019-11-06-001357-c b7c825880af54327998bf4d8624f9ca8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 12:11
Очікувана вартість: 13 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 202,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Картриджі з тонером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, місто Київ, Київ, вул. Б. Хмельницького 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 15:27
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 11:40
Дата відповіді: 07 листопада 2019 12:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Доброго дня! Відповідно до інструкції по експлуатації - не рекомендується використовувати картриджі з тонером інших виробників. Також принтери перебувають на гарантійному обслуговуванні, і у разі використання картриджів з тонером інших виробників гарантійне обслуговування припиняється. Враховуючи зазначене анлоги і еквіваленти розглядатися не будуть. - Оголошення містить вимогу щодо надання учасниками в складі пропозиції пояснювальної записки на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи, яка повинна містити повну назву предмета закупівлі, опис технічних, кількісних, якісних характеристик тощо. - Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 11 964,00
UAH з ПДВ
11 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВАЩЕНКО Г.В. 13 400,00
UAH з ПДВ
13 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 14:08
Довідка про досвід.pdf
08 листопада 2019 14:08
Дмитриенко ЕДРПОУ.jpg
08 листопада 2019 14:08
Сертифікація 2.pdf
08 листопада 2019 14:08
Гарантійний лист2.pdf
08 листопада 2019 14:08
Сертифікація 3.pdf
08 листопада 2019 14:08
Гарантійний талон Canon.pdf
08 листопада 2019 14:08
4. Витяг платника ПДВ.pdf
08 листопада 2019 14:08
Виписка.pdf
08 листопада 2019 14:08
9.2.Протокол.pdf
08 листопада 2019 14:08
Сертифікація 1.pdf
08 листопада 2019 14:08
8. Статут.pdf
08 листопада 2019 14:08
Гарантійний лист4.pdf
08 листопада 2019 14:08
Сертифікат НР.pdf
08 листопада 2019 14:08
Витяг 06.11.19.pdf
08 листопада 2019 14:08
Наказ _1К.jpg
08 листопада 2019 14:08
Договір Комел.pdf
08 листопада 2019 14:08
Гарантійний лист1.pdf
08 листопада 2019 14:08
Відомість про участника.pdf
08 листопада 2019 14:08
Гарантійний лист.pdf
08 листопада 2019 14:08
Договір аудитори.pdf
08 листопада 2019 14:08
Кваліфікація.pdf
08 листопада 2019 14:08
Накладна і договір НБ.pdf
08 листопада 2019 14:08
Видаткова аудитори.pdf
08 листопада 2019 14:08
Гарантійний лист3.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 14:49
Електронний підпис
08 листопада 2019 14:48
20191108_22 Цінова Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ФОП ВАЩЕНКО Г.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Відхилено 11 964,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 11:56
ФОП ВАЩЕНКО Г.В.
#2092411298
Переможець 13 400,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 11:57

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВАЩЕНКО Г.В.
#2092411298
13 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
19 листопада 2019 10:18