Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр МВС в Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 40112118 |
Місцезнаходження: | 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Лесі Українки, будинок 21 |
Контактна особа: |
Цуркань Геннадій Вікторович +380472660675 rsc2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 21:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 5 299 778,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,66% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 12 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 17:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 17:44 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.doc | |
07 листопада 2019 17:35 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ стара редакція.doc | |
07 листопада 2019 17:35 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
06 листопада 2019 21:15 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
07 листопада 2019 17:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 листопада 2019 17:44 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.doc
|
|||
07 листопада 2019 17:35 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ стара редакція.doc
|
|||
07 листопада 2019 17:35 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
06 листопада 2019 21:15 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-12-000008 ● f2087fc65e0a406ba130807798bb8d1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2019 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.12.2019 №105
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 12.12.2019 №105
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-11-06-001111-a, 06.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-12 16:11:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі капітального ремонту приміщення ТСЦ № 7144 РСЦ МВС в Черкаській області за адресою: вул. Василя Сергієнка, 4а, м. Корсунь-Шевченківський, Черкаська область» 1 черга (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-06-001111-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому ТОВ «Альянс Строй Качество» згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 04.12.2019 № 121 визнане переможцем процедури закупівлі, якщо учасник не відповідав кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та його тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 06.11.2019 зі змінами, внесеними згідно з рішенням тендерного комітету від 07.11.2019?
Зокрема, згідно з пунктом 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, яка повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією, або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку-гаранта, на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому, ніж 25000,00 грн, із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти гарантії, або документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Документи, що підтверджують наявність грошового забезпечення (покриття) банківської гарантії, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Альянс Строй Качество» відсутні, отже, тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. Учасникові необхідно надати копії аналогічних договорів (з дотриманням вимог цієї документації в частині їх кількості та змісту), а так само разом з копіями оформлених належним чином первинних облікових документів, що підтверджують вартість фактично виконаних робіт згідно договору; позитивні відгуки (або рекомендаційні листи тощо) від замовників згідно всіх аналогічних договорів, інформацію про виконання яких надано у складі тендерної пропозиції. Позитивні відгуки мають бути складені на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірені підписом уповноваженої посадової (службової) особи замовника, повинні бути датовані, окрім цього кожен відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, та інформацію про: суму (вартість) виконаних робіт, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти виконання робіт, дотримання календарного графіку виконання робіт, та вимог в частині якості виконання робіт.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Альянс Строй Качество» надані копії шести різних договорів про виконання робіт, копії документів, що підтверджують їх виконання, та лише один відгук щодо виконання одного договору без суми (вартості) виконаних робіт за договором.
Отже, ТОВ «Альянс Строй Качество» не підтвердив відповідність одному із кваліфікаційних критеріїв, установлених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-17 16:13:07
Відповідь на запит
На Ваш запит пояснюємо наступне:
пунктом 2 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
ТОВ «Альянс Строй Качество» у складі тендерної пропозиції надав електронну банківську гарантію, що містить усі обов’язкові реквізити, передбачені Розділом ІІІ «Порядок надання гарантій банком-гарантом» Постанови НБУ № № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами від 03.02.2018), у тому числі копію чинної банківської ліцензії та довіреність, що підтверджує повноваження посадової особи банку, яка наклала електронний цифровий підпис.
Зазначення номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії та документи, що безпосередньо підтверджують забезпечення (покриття) гарантії: виписка, видана банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, вказаною Постановою та ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачені.
Тому враховуючи вищевикладене та відповідно до п.4 ст. 16 «Кваліфікаційні критерії» ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та відсутність таких документів не може бути підставою для відхилення такої пропозиції замовником.
Відповідно до пункту 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у часник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, у тому числі позитивні відгуки від замовників (за наявності).
З врахуванням того що вказаний документ прямо не передбачений нормативно-правовими актами, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель та у тендерній документації зазначено, що він подається у разі його наявності тендерний комітет вважає, що пропозиція ТОВ «Альянс Строй Качество» відповідає кваліфікаційним критеріям, викладеним у тендерній документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) у сфері публічних закупівель, а саме здійснення заходів щодо розірвання Договору відповідно до законодавства, та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону «Про публічні закупівлі» повідомляємо про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до ст. 651 Цивільного Кодексу України та пункту 19.1 Договору, укладеного з ТОВ «Альянс Строй Качество», внесення змін чи його розірвання допускається тільки за згодою сторін або за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною. З врахуванням відсутності відповідної згоди та виконання підрядником істотних умов договору в повному обсязі, а саме якісне та своєчасне виконання робіт відповідно до проекту будівництва згідно з графіком виконання таких робіт, підстави для розірвання договору відсутні.
2019-12-26 15:06:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЕТАЛОН І Я" |
4 785 003,74
UAH з ПДВ
|
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА СКАРБНИЦЯ" |
5 290 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Альянс Строй Качество |
5 250 118,00
UAH з ПДВ
|
5 250 118,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЕТАЛОН І Я" #40631480 |
Відхилено |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 13:40
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" #41041022 |
Відхилено |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 11:22
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА СКАРБНИЦЯ" #38897017 |
Відхилено |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 14:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Альянс Строй Качество #36506603 |
Переможець |
5 250 118,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2020 10:44
|
Додаткова угода _ 5.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2020 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 17:21
|
Додаткова угола _ 4.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 09:57
|
Додаткова угода _3 (3).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2020 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 11:19
|
Додаткова угода _2 до Договору _ 215 від 19 грудня 2019р.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 16:43
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 17:14
|
Інші кошторисні розрахунки | укладений |
19 грудня 2019 17:09
|
Відомість ресурсів | укладений |
19 грудня 2019 17:09
|
Локальні кошториси | укладений |
19 грудня 2019 17:09
|
План фінансування | укладений |
19 грудня 2019 17:09
|
Календарний графік виконання робіт | укладений |
19 грудня 2019 17:09
|
Договірна ціна | укладений |
19 грудня 2019 17:09
|
Договір | укладений |
19 грудня 2019 17:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди (додається), в тому числі в частині уточнення обсягу зобов'язань сторін на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди (додається), в тому числі в частині уточнення обсягу зобов'язань сторін на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №3 (додається), в тому числі в частині уточнення обсягу зобов'язань сторін на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №4 (додається) |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди №5 (додається) |
Номер договору про закупівлю: | 215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |