Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-11-06-000822-b 31ff4669693f4f2c8791f8a49e2b1c54
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Валерій

+380675607162 oksananovikova09@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КАМ'ЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ТА ПЕРЕПІДГОТОВКИ РОБІТНИЧИХ КАДРІВ БУДІВНИЦТВА ТА АВТОТРАНСПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 02541527
Місцезнаходження: 51910, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, вул. Б. Хмельницького, 20
Контактна особа: Лобода Валерій
+380675607162
oksananovikova09@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 15:45
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
мультимедійний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул. Б. Хмельницького, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 штука
інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул. Б. Хмельницького, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 11:43
Дод. 4. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
06 листопада 2019 11:43
ОГОЛОШЕННЯ мультимедійне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про наявність гарячої лінії у сервісного центру
Дата подання: 07 листопада 2019 08:55
Дата відповіді: 11 листопада 2019 10:15
Доброго дня, шавновний Замовнику. В розділі "Гарантійні зобовʼязання" Ви вимагаєте від учасників наявність сервісного центру у м. Кам'янець або Дніпро З МОЖЛИВІСТЮ ЗВЕРНЕННЯ ДО НЬОГО ЗА ТЕЛЕФОНОМ ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ. Проте, гарячу лінію мають зазвичай лише великі сервісні центри (адже за цю послугу необхідно платити). Таких центрів технічної підтримки, які б обслуговували та ремонтували інтерактивне обладнання на території України десь до 5 шт, тай то переважно сервіси інтернет-магазинів. Таким чином, цією вимогою Ви штучно звужуєте коло можливих учасників, що суперечить основним принципам публічних закупівель - рівна конкуренція та не дискримінація. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з вимог пункт про наявність гарячої лінії у сервісного центру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше запитання, надаємо відповідь: Замовник передбачив у своїх вимогах до гарантійного обслуговування наявність гарячої лінії у сервісного центру, що має на увазі наявність зв’язку з сервісним центром для консультування та виклику майстру за допомогою телефону. Це може бути просто мобільний номер телефону, за яким Замовник зможе отримати технічну підтримку.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 12:13
Дата відповіді: 11 листопада 2019 09:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши запитання, надаємо наступні відповіді: - На торги допускаються всі товари, торгові марки або моделі, які за технічними характеристиками відповідають тим, що зазначені в Додатку 1 до Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему «PROZORRO». Ніяких конкретних посилань на торгові марки або моделі в нашій документації немає! - В п.6 Кваліфікаційних вимог до Переможця є вимога надати Лист-довідку з наведеними технічними характеристиками товару, які зазначені у Додатку 1, в порівнянні з технічними характеристиками товару, який пропонує Учасник. Зазвичай учасники в цьому документі і зазначають конкретну назву запропонованого товару, надають також документи, підтверджуючі якість продукції, де також є назви торгових марок, моделей та виробників. Тому, не бачимо сенсу висувати до Учасників, запропоновану Вами, вимогу. - До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. У Додатку 3 до Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через електронну систему «PROZORRO» зазначено, що "До ціни предмета закупівлі обов’язково включаються податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування, пакування, навантаження, транспортування, розвантаження, сплату митних тарифів та усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору". З огляду на вищевказане, ціна тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна, без додавання до його ціни суми ПДВ у розмірі 20%. Аналогічно і пропозиції Учасників платників ПДВ будуть розглядатися як остаточні, з врахуванням суми ПДВ у ціновій пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА 47 498,00
UAH з ПДВ
47 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 50 000,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 14:36
Инструментарій-Whiteboard-V3.0-1.pdf
13 листопада 2019 17:52
лист гарантійні терміни.pdf
13 листопада 2019 17:36
СЭС_Optoma.pdf
13 листопада 2019 17:35
МОН Yesvision.pdf
13 листопада 2019 17:35
Висновок СЕС Yesvision.pdf
13 листопада 2019 17:32
відповідність тех. вимогам.pdf
13 листопада 2019 17:32
гарантійний лист монтаж.pdf
13 листопада 2019 17:31
гарантійний лист сервіс.pdf
13 листопада 2019 17:31
довідка підпис.pdf
13 листопада 2019 17:31
інформаційна довідка.pdf
13 листопада 2019 17:30
лист згода з договором.pdf
13 листопада 2019 17:30
лист неліцензування.pdf
13 листопада 2019 17:29
проект договору.pdf
13 листопада 2019 17:28
технічні характеристики.pdf
13 листопада 2019 17:28
цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2019 17:27
Виписка-ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2019 17:27
Витяг ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2019 17:26
Витяг_єдин_под.pdf
13 листопада 2019 17:26
паспорт.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 22:26
Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2019 23:07
Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2019 23:07
Таблиця відповідності.pdf
13 листопада 2019 23:07
Сертифікати.pdf
13 листопада 2019 23:07
Довідка щодо ліцензування.pdf
13 листопада 2019 23:07
Гарантійний лист сервіс.pdf
13 листопада 2019 23:07
Гарантійний лист монтаж.pdf
13 листопада 2019 23:07
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 14:05
Довідка з податкової
25 листопада 2019 14:05
довідка з мвс
25 листопада 2019 14:05
гарантія на поставку товару
25 листопада 2019 14:05
Оновлена цінова пропозиція
13 листопада 2019 15:52
Електронний підпис
13 листопада 2019 15:46
28. Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
13 листопада 2019 15:46
27. Довідка ліцензування.pdf
13 листопада 2019 15:46
23. Дод. 4. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 листопада 2019 15:46
20. Досвід.pdf
13 листопада 2019 15:46
18. ISO14001_English.pdf
13 листопада 2019 15:46
12. СЕС на дошки.pdf
13 листопада 2019 15:46
11. Сертифікати дошки.pdf
13 листопада 2019 15:46
8. Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2019 15:46
31. Технічний паспорт BENQ_MS506.pdf
13 листопада 2019 15:46
7. Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2019 15:46
30. Довідка про персонал.pdf
13 листопада 2019 15:46
6. Довідка про санкції.pdf
13 листопада 2019 15:46
3. Порівняльна таблиця.pdf
13 листопада 2019 15:46
2.1 Договори сервісні центри.pdf
13 листопада 2019 15:46
1.6 СТАТУТ.pdf
13 листопада 2019 15:46
1.4 НАКАЗ.pdf
13 листопада 2019 15:46
1.3 ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА
#3181010709
Відхилено 47 498,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 11:33
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА
#3352514548
Відхилено 48 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 12:29
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 50 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 12:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

19 листопада 2019 11:33
Електронний підпис

Документи

25 листопада 2019 12:29
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

28 листопада 2019 12:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2019 12:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 13:39
№ 1 від 03.12.2019 р. мультимедійне обладнання.pdf укладений
03 грудня 2019 13:37