Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання(МФУ)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-11-06-000672-b ● 807ad87b266641199f82987dfa01f459
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Володимирівський ПНІ ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 03188369 |
Місцезнаходження: | 53550, Україна , Дніпропетровська обл., Томаківський р-н, с. Степанівка, вул. Степова, 1 |
Контактна особа: |
Анна Кобріна +380675890802 b1fkf9@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2019 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2019 15:55 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комп'ютерне обладнання(МФУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53550, Україна, Дніпропетровська область, Томаківський р-н. с.Степанівка, вул.Степова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
—
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 11:12 |
оголошення прінтер.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 листопада 2019 12:16
Дата відповіді: 07 листопада 2019 12:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі товари, запропоновані учасником повинні відповідати технічним характеристикам замовника Очікувана вартість закупівлі має бути визначена з усіма податками, оскільки для замовника немає різниці чи є постачальник платником ПДВ чи ні.
Запитання
Дата подання: 11 листопада 2019 16:09
Дата відповіді: 12 листопада 2019 10:17
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 3.6 доручення №08-52/0/35-19 від 08.08.2019 тимчасово в.о. голови Дніпропетроської ОДА "Про посилення заходів з підвищення якості організації та проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель": учасник який подав пропозицію з найнижчою ціною повинен протягом одного наступного робочого дня після аукціону (або після відхилення пропозиції попереднього учасника ) викласти у системі кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника.Якщо учасник протягом одного робочого дня не викладе документи, які вимагає замовник то пропозицію такого учасника буде відхилено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Андросович Сергій Адамович |
10 248,00
UAH з ПДВ
|
9 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА" |
10 990,00
UAH з ПДВ
|
9 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
10 377,00
UAH з ПДВ
|
10 186,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
10 866,00
UAH з ПДВ
|
10 866,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Андросович Сергій Адамович #2371213034 |
Переможець |
9 499,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 08:16
|
img689.jpg | укладений |
09 грудня 2019 15:26
|
img690.jpg | укладений |
09 грудня 2019 15:26
|
img691.jpg | укладений |
09 грудня 2019 15:26
|
img692.jpg | укладений |
09 грудня 2019 15:26
|