Офісні меблі (столи письмові, шафи файлові та для одягу, тумби приставні мобільні, вішалка настінна, полиці під клавіатуру, підставки під системний блок, рецепшн)
Очікувана вартість
535 133,00 UAH
UA-2019-11-06-000527-c 0044d426123642cdbb3fad827ccc16ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: http://likar.center
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
380672630102
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 23:59
Початок аукціону: 22 листопада 2019 12:57
Очікувана вартість: 535 133,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 351,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Полиця під клавіатуру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Підставка під системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Вішалка настінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Тумба приставна з поличкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа файлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл прямий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для інвентаря прибиральниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Тумба мобільна з трьома шухлядами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
70 штуки
Тумба мобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
35 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
25 штуки
Шафа файлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Стіл письмовий з 4-ма шухлядами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стелаж кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
20 штуки
Стіл з шухлядою та відкритою тумбою під системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Стіл кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Тумба на три відділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для одягу (кабінет керівника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба — пенал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Полиця файлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл прямий (кабінет керівника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Приставний елемент столу керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Тумба приставна в кабінет керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
30 штуки
Стінова панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Рецепшн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 листопада 2019 11:42
Електронний цифровий підпис
06 листопада 2019 11:41
Тендерна документація .pdf
06 листопада 2019 11:39
Форма пропозиції.xlsx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 506 110,00
UAH з ПДВ
493 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІТУШЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ" 530 000,00
UAH з ПДВ
494 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 12:34
sign.p7s
26 листопада 2019 12:33
24 Довідка (п 3 ч 1 ст 17).pdf
20 листопада 2019 12:58
sign.p7s
20 листопада 2019 11:39
17 Паспорт.pdf
20 листопада 2019 11:39
15 Тендерна пропозиція.PDF
20 листопада 2019 11:39
14 Тендерна пропозиція.xlsx
20 листопада 2019 11:39
04 Висновок СЕЕ (клей).pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 14:40
скан2.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 007.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 006.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 005.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 004.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 003.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 002.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 001.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан1.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
Переможець 493 900,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 11:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
493 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 грудня 2019 17:07
Підписаний_Договір поставки (меблі) 13.12.2019 322.pdf укладений
13 грудня 2019 17:06
Договір поставки (меблі) 13.12.2019 322-Протокол_підписів_13.12.2019.pdf укладений
13 грудня 2019 17:06
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2019 14:23
Підписаний_Додаткова угода 17.12.2019 до договору поставки (меблі) 13.12.2019 322.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:22
Додаткова угода 17.12.2019 до договору поставки (меблі) 13.12.2019 322-Протокол_підписів_17.12.2019.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 322
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 493 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 82 316,66 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку