Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (столи письмові, шафи файлові та для одягу, тумби приставні мобільні, вішалка настінна, полиці під клавіатуру, підставки під системний блок, рецепшн)
Очікувана вартість
535 133,00 UAH
UA-2019-11-06-000527-c 0044d426123642cdbb3fad827ccc16ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Костюк

380672630102 t.kostiuk@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: http://likar.center
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
380672630102
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 23:59
Початок аукціону: 22 листопада 2019 12:57
Очікувана вартість: 535 133,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 351,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Полиця під клавіатуру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Підставка під системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Вішалка настінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Тумба приставна з поличкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа файлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл прямий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для інвентаря прибиральниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Тумба мобільна з трьома шухлядами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
70 штуки
Тумба мобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
35 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
25 штуки
Шафа файлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Стіл письмовий з 4-ма шухлядами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стелаж кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
20 штуки
Стіл з шухлядою та відкритою тумбою під системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Стіл кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Тумба на три відділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для одягу (кабінет керівника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба — пенал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Полиця файлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл прямий (кабінет керівника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Приставний елемент столу керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Тумба приставна в кабінет керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
30 штуки
Стінова панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Рецепшн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 11:41
Тендерна документація .pdf
06 листопада 2019 11:39
Форма пропозиції.xlsx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 506 110,00
UAH з ПДВ
493 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІТУШЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ" 530 000,00
UAH з ПДВ
494 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 12:34
Електронний підпис
26 листопада 2019 12:33
24 Довідка (п 3 ч 1 ст 17).pdf
20 листопада 2019 12:58
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:39
17 Паспорт.pdf
20 листопада 2019 11:39
15 Тендерна пропозиція.PDF
20 листопада 2019 11:39
14 Тендерна пропозиція.xlsx
20 листопада 2019 11:39
04 Висновок СЕЕ (клей).pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 14:40
скан2.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 007.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 006.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 005.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 004.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 003.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 002.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан2 001.jpg
20 листопада 2019 14:40
скан1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

ФОП "ВІТУШЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
Переможець 493 900,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 11:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215

№ рішення у справі

60/87-р/к

Дата рішення у справі

11.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
493 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 14:23
Підписаний_Додаткова угода 17.12.2019 до договору поставки (меблі) 13.12.2019 322.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:22
Додаткова угода 17.12.2019 до договору поставки (меблі) 13.12.2019 322-Протокол_підписів_17.12.2019.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 17:07
Підписаний_Договір поставки (меблі) 13.12.2019 322.pdf укладений
13 грудня 2019 17:06
Договір поставки (меблі) 13.12.2019 322-Протокол_підписів_13.12.2019.pdf укладений
13 грудня 2019 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 322
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 493 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 82 316,66 UAH)