Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби мийні – 12 найменувань
Очікувана вартість
367 595,00 UAH
UA-2019-11-05-002468-b ● 97862c18503848ce8593b1742b30127e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами |
Код ЄДРПОУ: | 05415792 |
Вебсайт: | http://www.feofaniya.org/ |
Місцезнаходження: | 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Олексійович Тукайло +380442596217 zakupivli1@feofaniya.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 15:46 |
Очікувана вартість: | 367 595,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
Засоби мийні (За рахунок коштів Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03143, Україна, Київ, Київ, вул. Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2019 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2019 16:00 |
ТД - мийні - 12.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосоно технічних характеристик товару
Дата подання: 05 листопада 2019 18:26
Дата відповіді: 08 листопада 2019 10:50
Доброго дня!
Прошу надати уточнення, чи не помелились Ви з об'ємом на позицію Крем для рук регенеруючий, згідно Додатку 3 тендерної документації об'єм має складати 1 л однієї пляшки, можливо Вам потрібно 100 мл? І якщо все-таки помилки немає чи влаштує Вас об'єм плшки в розмірі 100 мл чи з будь-яким іншим об'ємом , при цьому загальний об'єм пропозиції згідно ТЗ в розмірі 20 л буде зберігатися?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерна документація розроблена відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому просимо дотримуватися вимог та одиниць виміру товару визначених у технічних вимогах до документації.
Тендерна документація розроблена відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому просимо дотримуватися вимог та одиниць виміру товару визначених у технічних вимогах до документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 10:42
Дата відповіді: 08 листопада 2019 10:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Стосовно вашого питання щодо торгової марки та моделі, звертаємо вашу увагу, що в тендерній документації торгова марка і модель не вказані. У додатку 3 Тендерної Документації зазначено, що пропозиції подаються відповідно зазначених найменувань або їх еквівалент і повинні відповідати параметрам вказаним в технічних вимогах. Також просимо уважно читати тендерну документацію. Вона містить технічні вимоги та перелік документів для ідентифікації запропонованого учасниками товару.
2. Порядок розгляду пропозицій учасників відображений в додатку 2 Тендерної документації, а саме: при розрахунку вартості тендерної пропозиції Учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником стосовно запропонованого товару Оцінка Пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Оцінка Пропозицій учасників здійснюватиметься за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та обов’язкових платежів)
1. Стосовно вашого питання щодо торгової марки та моделі, звертаємо вашу увагу, що в тендерній документації торгова марка і модель не вказані. У додатку 3 Тендерної Документації зазначено, що пропозиції подаються відповідно зазначених найменувань або їх еквівалент і повинні відповідати параметрам вказаним в технічних вимогах. Також просимо уважно читати тендерну документацію. Вона містить технічні вимоги та перелік документів для ідентифікації запропонованого учасниками товару.
2. Порядок розгляду пропозицій учасників відображений в додатку 2 Тендерної документації, а саме: при розрахунку вартості тендерної пропозиції Учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником стосовно запропонованого товару Оцінка Пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Оцінка Пропозицій учасників здійснюватиметься за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та обов’язкових платежів)
Щодо об"єму продукції
Дата подання: 06 листопада 2019 16:24
Дата відповіді: 08 листопада 2019 10:50
Доброго дня!
Шановний замовнику!
Підскажіть будь ласка, чи будете Ви розглядати крем для рук регенеруючий в об"ємі 300 мл?
Дякую за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація розроблена відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому просимо дотримуватися вимог та одиниць виміру товару визначених у технічних вимогах до документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Гренландія |
245 016,00
UAH з ПДВ
|
245 016,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЕХТЯРЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
365 550,00
UAH з ПДВ
|
365 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАНАСИК ДМИТРО ДМИТРОВИЧ" |
367 595,00
UAH з ПДВ
|
367 595,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Гренландія #36196836 |
Відхилено |
245 016,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 11:20
|
ФОП "ДЕХТЯРЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2495824615 |
Переможець |
365 550,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2020 11:56
|
ДУ № 2 Дехтяренко А.В..pdf | зміни до договору |
21 січня 2020 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:16
|
ДУ Дехтяренко А.В._1218_подовж.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 12:25
|
Договір Дехтяренко А.В..pdf | укладений |
16 грудня 2019 12:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 1218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість товару збільшити на 73 100,00 грн. (сімдесят три тисячі сто гривень 00 копійок) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 1218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |