Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізори, інтерактивна панель, інтерактивні дошки, проектори за кошти Держбюджету .
Очікувана вартість
1 398 120,00 UAH
UA-2019-11-05-002400-b 22e5de710448412b99a8814555222820
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артемчук Юлія Миколаївна

+380487331104 artem4uk.julia@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Код ЄДРПОУ: 02125473
Місцезнаходження: 65020, Україна , Одеська обл., Одеська область, ву. Старопортофранківська, буд. 26, м. Одеса
Контактна особа: Артемчук Юлія Миколаївна
+380487331104
artem4uk.julia@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 15:55
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 15:55
Початок аукціону: 21 листопада 2019 15:47
Очікувана вартість: 1 398 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 981,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 шт
Телевізори, інтерактивна панель, інтерактивні дошки, проектори за кошти Держбюджету .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65020, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 10:43
Дата відповіді: 06 листопада 2019 10:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доборого дня
1. Можливо пропонувати аналоги того ж виробника або іншого або іншого виробника з технічними та якісними характеристиками, функціональними можливостями та гарантійними термінами не гіршими ніж указані в технічних характеристиках Додатку 2 до тендерної документації.
2. Згідно пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації кожним Учасником подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам, а також в цій таблиці обов'язково зазначається модель та виробник запропонованого товару.
3. Відповідно тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка повинна включати ПДВ, якщо Учасник є платником податку на додану вартість. Найбільш економічновигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням цих податків та зборів ( в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо Учасник є платником ПДВ). Учасники, які не являються платниками ПДВ оцінюються однаково, за остаточною ціною.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000122 ● 31c21ccca7024309adde9d93af758e04
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2019 Одеса № 429

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 03.12.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.12.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 429
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-11-05-002400-b 05.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-03 16:18:24

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (телевізори, інтерактивна панель, інтерактивні дошки, проектори), яка проводиться Південноукраїнським національним педагогічним університетом імені К.Д. Ушинського (далі - Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-05-002400-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні такого пояснення.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПрАТ «ЛИТЕР» умовам частини 7 розділу 1 (мова тендерної документації) ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель наказ про прийняття на роботу Бирюк Л.Б., викладений російською мовою без перекладу на українську, частину технічної документації SO.PAR, викладену іноземною мовою без перекладу на українську, та деякі документи технічної документації InFocus та SMART Technologies ULC, викладені іноземною мовою з перекладом на українську, який було зроблено фахівцем з тендерних процедур ПрАТ «ЛИТЕР».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-06 12:25:50

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення тендерного комітету Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» щодо моніторингу Державної Аудиторської Служби України Південного Офісу Держаудитслужби наказ 03.12.2019 Одеса № 429 за процедурою відкритих торгів на закупівлю телевізорів, інтерактивних панелей, інтерактивних дощок, проєкторів за кошти Держбюджету.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 1 317 028,20
UAH з ПДВ
1 303 044,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 1 313 060,39
UAH з ПДВ
1 313 060,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 13:12
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:59
Електронний підпис
20 листопада 2019 11:58
щодо заборони відчудження.pdf
20 листопада 2019 11:58
Технічна документація InFocus.pdf
20 листопада 2019 11:58
проект договору.pdf
19 листопада 2019 17:42
Електронний підпис
19 листопада 2019 16:49
Витяг з ЄДРПОУ від 25_10_2019.pdf
19 листопада 2019 16:49
щодо статусу Учасника.pdf
19 листопада 2019 16:49
щодо санкцій.pdf
19 листопада 2019 16:49
щодо захисту довкілля.pdf
19 листопада 2019 16:49
Технічна документація TCL.pdf
19 листопада 2019 16:49
Технічна документація Sopar.pdf
19 листопада 2019 16:49
Технічна документація InFocus.pdf
19 листопада 2019 16:49
Технічна документація Hisense.pdf
19 листопада 2019 16:49
Технічна документація EPSON.pdf
19 листопада 2019 16:49
Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 16:49
проект договору.pdf
19 листопада 2019 16:49
порівняльна таблиця.pdf
19 листопада 2019 16:49
лист-згода.pdf
19 листопада 2019 16:49
істотні умови договору.pdf
19 листопада 2019 16:49
відомості про учасника.pdf
19 листопада 2019 16:49
Авторизаційний лист Літком.pdf
19 листопада 2019 16:49
Авторизаційний лист Hisense.pdf
19 листопада 2019 16:49
Авторизаційний лист ERC.pdf
19 листопада 2019 16:49
Авторизаційний лист Epson.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 13:27
Document_USR_1005909854.rtf
20 листопада 2019 13:27
19.Сертифікати.pdf
20 листопада 2019 13:27
18.Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2019 13:27
17.Досвід виконання.pdf
20 листопада 2019 13:27
16.Відповідність.pdf
20 листопада 2019 13:27
15.Лист про сертифікацію 2.pdf
20 листопада 2019 13:27
14.Лист про сертифікацію 1.pdf
20 листопада 2019 13:27
13.Укргаз.pdf
20 листопада 2019 13:27
12.Санкції.pdf
20 листопада 2019 13:27
11.Захист довкілля.pdf
20 листопада 2019 13:27
10.Статут.pdf
20 листопада 2019 13:27
9.Витяг ПДВ.pdf
20 листопада 2019 13:27
8.Додаток 4.pdf
20 листопада 2019 13:27
7.Наказ+протокол.pdf
20 листопада 2019 13:27
6.Відомості.pdf
20 листопада 2019 13:27
5.Ст.17.pdf
20 листопада 2019 13:27
4.Працівники.pdf
20 листопада 2019 13:27
3.МТБ.pdf
20 листопада 2019 13:27
2.Положення Статуту.pdf
20 листопада 2019 13:27
1.Повноваження щодо підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ЛИТЕР"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
Рішення скасоване 1 303 044,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:13
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
Відхилено 1 303 044,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:17
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Відхилено 1 313 060,39
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 12:21

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2019 12:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі