Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлор рідкий в контейнерах
Очікувана вартість
3 011 047,20 UAH
UA-2019-11-05-001551-b ● 6e63c3144cff48458b57484bf73d2216
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 05524251 |
Вебсайт: | http://kramvoda.dn.ua |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Південна, 6 |
Контактна особа: |
Аліна Пархоменко +380626489716 parhomenkoalina1893@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 15:54 |
Очікувана вартість: | 3 011 047,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 055,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79.8 тонни
Хлор рідкий в контейнерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84331, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Ювілейна,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 15:09 |
Перелік змін до ТД.docx | |
13 листопада 2019 15:09 |
Тендерна документація ВТ- 2 - на 2020 р..docx |
13 листопада 2019 15:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2019 15:09 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
13 листопада 2019 15:09 |
Тендерна документація ВТ- 2 - на 2020 р..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання Дозволу,який дає право проводити роботи з підвищеної небезпеки
Дата подання: 08 листопада 2019 12:30
Дата відповіді: 13 листопада 2019 15:04
згідно з Тендерною документацією Замовника, а саме Додаток №2, Розділ І, п. 3. Інші документи, необхідно надати:
"3.15. Оригінал або копію Дозволу, який дає право проводити роботи з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів, балонів із зрідженім отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення)"
Просимо надати роз'яснення, чи потрібно надавати такий Дозвіл підприємствам-Учасникам, які не проводять такі роботи ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим, що хлор є токсичною та небезпечною речовиною, обслуговувати тару для рідкого хлору можуть лише підприємства, які мають ліцензії чи дозволи. Замовник не має нести відповідальність за комплексну технічну підготовку обертової тари та її технічне посвідчення.
Тому, у разі, якщо тара не є власністю Учасника, ми вимагаємо від Учасника надати документи, що вимагаються у Додатку №2 до тендерної документації. В цілях забезпечення виконання правил безпеки та уникнення аварійних ситуацій при застосуванні рідкого хлору на території Замовника обертова тара, в яку буде наповнюватись та в подальшому зберігатись рідкий хлор повинна повністю відповідати діючим вимогам «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18), затверджених наказом Міністерства соціальної політики України №333 від 05.03.2018 р., та «Правилам охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору» (НПАОП 0.00-1.23-10), затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56. Тобто відповідальність за безпечну експлуатацію та технічний стан контейнерів а також їх обслуговування має бути покладено на підприємство, яке має дозвільні документи на впровадження таких робіт.
Тому, у разі, якщо тара не є власністю Учасника, ми вимагаємо від Учасника надати документи, що вимагаються у Додатку №2 до тендерної документації. В цілях забезпечення виконання правил безпеки та уникнення аварійних ситуацій при застосуванні рідкого хлору на території Замовника обертова тара, в яку буде наповнюватись та в подальшому зберігатись рідкий хлор повинна повністю відповідати діючим вимогам «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18), затверджених наказом Міністерства соціальної політики України №333 від 05.03.2018 р., та «Правилам охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору» (НПАОП 0.00-1.23-10), затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56. Тобто відповідальність за безпечну експлуатацію та технічний стан контейнерів а також їх обслуговування має бути покладено на підприємство, яке має дозвільні документи на впровадження таких робіт.
до умов тендерної документації
Дата подання: 11 листопада 2019 11:25
Дата відповіді: 13 листопада 2019 15:05
Наше підприємство бажає взяти участь у процедурі закупівлі.
Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, а саме:
В п. 3.11. додатку № 2 до тендерної документації зазначається, що на підтвердження безпечної експлуатації контейнерів Учасники повинні надати оригінали або копії паспортів посудин, що працюють під тиском (не менше 3) з експертним висновком про технічний стан та строк служби.
У відповідності до п. 1 розділу 1 глави V «Вимоги до підготовки і проведення зливу та наливу рідкого хлору» Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених наказом № 56 Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 року та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 01.04.2010 року за № 264/17559, танки, вагони-цистерни, контейнери й балони, призначені для хлору, підлягають обліку й технічному опосвідченню відповідно до чинного законодавства. Облік і реєстрація вагонів-цистерн, контейнерів і балонів, призначених для перевезення рідкого хлору, ведуться в організації-наповнювачі, на балансі якої перебуває хлорна тара.
На території України є лише одна організація-наповнювач – ТОВ «Аульська хлоропереливна станція», на балансі якої перебуває хлорна тара.
Таким чином, паспорти посудин, що працюють під тиском з експертним висновком про їх технічний стан та строк служби маються в наявності лише у ТОВ «Аульська хлоропереливна станція». Інші учасники позбавлені можливості прийняти участь у процедурі закупівлі, оскільки не є організаціями-наповнювачами, на їх балансі відсутні контейнери для транспортування хлору, а відповідно і паспорти на такі посудини з експертними висновками.
Проведення експертного обстеження посудин, що працюють під тиском, передбачено Порядком проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України № 687 від 26.05.2004 року. Зазначена постанова є нормативно-правовим актом держави Україна.
Наше підприємство може запропонувати хлор іноземного виробництва у контейнерах, обстеження і опосвідчення яких проводиться у відповідності до законодавства іноземної країни. Законодавство іноземної країни, хлор виробництва якої пропонується постачати, має певні, іноді кардинальні, відмінності від законодавства України. Так, в ньому може бути відсутня вимога про проведення експертного дослідження про технічний стан та строк служби посудин, що працюють під тиском.
Приймаючи до уваги викладене вище, з метою недопущення дискримінації всіх учасників, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі, просимо Вас дати роз’яснення: Чи буде відповідати вимогам тендерної документації надання замість висновку експертного дослідження про технічний стан та строк служби посудин, що працюють під тиском паспорта на посудину з відміткою про технічний стан та строк служби від іноземної організації-наповнювача.
В тому випадку, якщо надання паспорта на посудину з відміткою про технічний стан та строк служби зазначеного вище листа не буде відповідати вимогам тендерної документації, просимо Вас з метою недопущення дискримінації всіх можливих учасників, внести відповідні вимоги до тендерної документації в частині виключення вимог про надання висновку експертного дослідження про технічний стан та строк служби посудин, що працюють під тиском.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Безпека громадян нашого міста та безпека працівників підприємства під час виконання ними службових обов’язків при застосуванні рідкого хлору для нас є пріоритетною. Найменший витік хлору може призвести до екологічної катастрофи регіонального масштабу та до кримінальної відповідальності. Наше підприємство має бути впевнено у безпечності тари, в якій буде зберігатися рідкий хлор, і тому наші вимоги направлені на надання Учасниками підтверджуючих документів на виконання обов’язкових технічних вимог згідно «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18), затверджених наказом Міністерства соціальної політики України №333 від 05.03.2018 р., та «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору» (НПАОП 0.00-1.23-10), затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010р. №56. Останні поширюються на всі суб’єкти господарської діяльності, які займаються виробництвом, зберіганням, транспортуванням, застосуванням хлору (р.1 п.3).
Вимога про визначення залишкового терміну безпечної експлуатації контейнерів є обов’язковою (р.6 п.4 пп.2, пп.3 НПАОП 0.00-1.23-10). Хлорна тара, яка відпрацювала установлений строк служби і якій не визначено залишковий строк експлуатації, не може бути допущена до подальшого застосування. Також після закінчення десятилітнього строку експлуатації (з дати виготовлення контейнера) повинна бути проведена комплексна оцінка його технічного стану. Рішення про можливість його подальшого використання приймається за наявності експертного висновку про новий призначений строк служби.
Тобто вимоги, щодо підтвердження можливості безпечної експлуатації контейнерів, є вимогами діючого законодавства України і тому не можуть бути дискримінаційними. Учасники незалежно від того мають вони власну тару чи ні, повинні надати документи на контейнера, що дозволяють їх експлуатацію та обслуговування.
Учасники можуть запропонувати хлор як вітчизняного так і іноземного виробництва. Хлор іноземного виробництва повинен відповідати вимогам ДСТУ 6718-93 (очистка, стерилізація питної води).
Якщо тара є власністю іноземної держави, Учасники повинні надати копії паспортів на контейнера, експертні висновки залишкового терміну безпечної експлуатації контейнерів та дозволи іноземної організації-наповнювача на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: зберігання балонів, контейнерів із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення, спорожнення, технічний огляд (крім первинного та позачергового у разі закінчення граничного строку експлуатації), випробування устаткування підвищеної небезпеки, лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України (у відповідності до ст.21 Закону Україні «Про охорону праці»).
Вимога про визначення залишкового терміну безпечної експлуатації контейнерів є обов’язковою (р.6 п.4 пп.2, пп.3 НПАОП 0.00-1.23-10). Хлорна тара, яка відпрацювала установлений строк служби і якій не визначено залишковий строк експлуатації, не може бути допущена до подальшого застосування. Також після закінчення десятилітнього строку експлуатації (з дати виготовлення контейнера) повинна бути проведена комплексна оцінка його технічного стану. Рішення про можливість його подальшого використання приймається за наявності експертного висновку про новий призначений строк служби.
Тобто вимоги, щодо підтвердження можливості безпечної експлуатації контейнерів, є вимогами діючого законодавства України і тому не можуть бути дискримінаційними. Учасники незалежно від того мають вони власну тару чи ні, повинні надати документи на контейнера, що дозволяють їх експлуатацію та обслуговування.
Учасники можуть запропонувати хлор як вітчизняного так і іноземного виробництва. Хлор іноземного виробництва повинен відповідати вимогам ДСТУ 6718-93 (очистка, стерилізація питної води).
Якщо тара є власністю іноземної держави, Учасники повинні надати копії паспортів на контейнера, експертні висновки залишкового терміну безпечної експлуатації контейнерів та дозволи іноземної організації-наповнювача на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: зберігання балонів, контейнерів із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення, спорожнення, технічний огляд (крім первинного та позачергового у разі закінчення граничного строку експлуатації), випробування устаткування підвищеної небезпеки, лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України (у відповідності до ст.21 Закону Україні «Про охорону праці»).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дезсистема #41196801 |
Відхилено |
2 793 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 14:50
|
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" #30600063 |
Переможець |
2 877 400,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 08:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2020 15:09
|
Додаткова угода №2 до Договору №143 від 24.12.2019р..pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:35
|
Додаткова угода №1 до Договору №143 від 24.12.2019р..pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 14:28
|
Договір №143 від 24.12.2019р. ТОВ Агрогазсервіс.pdf | укладений |
24 грудня 2019 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 143 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 143 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |