Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери металеві для збору твердих побутових відходів.
Очікувана вартість
1 050 000,00 UAH
UA-2019-11-05-001463-a 5773c569a26f4f2cb7e04c09bbcd313a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванченко Людмила Анатоліївна

+380434352115 Obodovkaselskarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ободівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04331107
Місцезнаходження: 24353, Україна , Вінницька обл., Ободівка, вул.Ватутіна,8
Контактна особа: Іванченко Людмила Анатоліївна
+380434352115
Obodovkaselskarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 12:17
Очікувана вартість: 1 050 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
128 шт
Контейнери металеві для збору твердих побутових відходів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24353, Україна, Вінницька область, с. Ободівка, вул. Ватутіна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 18:13
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення, щодо розмірів контейнера вказаних на ст.22 ТД
Дата подання: 07 листопада 2019 15:40
Дата відповіді: 11 листопада 2019 08:26
Чи повинен євро контейнер для побутових відходів відповідати таким розмірам які вказані на малюнку розміщеному на сторінці 22 тендерної документації?
Відповідь: Вся необхідна інформація зазначена в тендерній документації.
Дискримінаційна умова
Дата подання: 07 листопада 2019 15:41
Дата відповіді: 11 листопада 2019 08:32
Розміри контейнера які зазначені у Додатку № 3 на сторінці 22 є дискримінаційними по відношенню до потенційних Учасників. Окрім цього зазначаємо, що стандарт EN 840-3 якому повинні відповідати контейнери передбачає наступні розміри -довжина 1370 +/- 10 мм - висота 1470 мм макс - ширина 1115 мм макс. Тобто зазначаючи будь які інші конкретні розміри контейнера в діях Замовника спостерігатиметься посилання на конструкцію конкретного виробника, що є порушенням норм ч. 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою усунення порушень просимо вказати, що розміри контейнера :-довжина 1370 +/- 10 мм - висота 1470 мм макс - ширина 1115 мм макс. Зазначене необхідне для виключення дискримінаційних вимог із тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Принцип недискримінації учасників закріплений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). У ст.5 Закону прямо передбачається , що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю , передбаченої цим Законом , та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Виходячи з положень пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (саме дані умови призводять до дискримінації, які у тендерній документації відсутні).
Також слід врахувати, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-05-001463-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 07 листопада 2019 15:37
Дискримінаційна вимога, що порушує норми ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Вимога зазначена у Додатку № 3 щодо сітчастих контейнерів, що «Технологія виготовлення передбачає наявність ребер жорсткості виконаних методом глибокого штампування» є дискримінаційною та необґрунтованою, та такою, що порушує норми ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Пояснюємо, що контейнери є сітчастими тому на корпусі ребра жорсткості є технічно неможливими. У випадку якщо дана вимога стосується кришки контейнера, то вона є дискримінаційною. Оскільки по перше на ринку є сітчасті контейнери як з ребрами жорсткості на кришці так і без них. Тому зазначивши дану вимогу Замовник в будь якому випадку дискримінуватиме тих Учасників які виготовляють контейнер із іншою кришкою ніж зазначено Замовником. По-друге дана вимога є недоречною та необґрунтованою оскільки ребра жорсткості не впливають на міцність кришки контейнера, крім того вони не впливають на строк його експлуатації. Тому дана вимога в будь якому випадку порушує права потенційних Учасників та принципи визначені ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі. Тому просимо внести зміни до тендерної документації з метою уникнення порушень чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 09:42
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ст. 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами Українию.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, основні принципи здійснення закупівлі зокрема «недискримінація учасників».
Ст. 5 зазначеного вище Закону визначає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до вимог тендерної документації затвердженої Рішенням тендерного комітету від «05» листопада 2019 р визначено технічні вимоги, щодо наявності ребер жорсткості.
Повідомляємо, що відповідно до зазначеної вище тендерної документації технічні вимоги не прив’язані до конкретних виробів виробників.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація повинна містити;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Тому з метою забезпечення належної подальшої експлуатації предмету закупівлі визначено технічні рішення які знайшли своє відображення в тендерній документації. Та не носять дискримінаційного характеру і не порушує принципи визначені в Законі України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи зазначене ваша вимога підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2019-11-05-001463-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 07 листопада 2019 15:38
Вимога, що порушує норми ч. 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога зазначена у Додатку № 3 до тендерної документації щодо того, що «з метою забезпечення жорсткості вузол кронштейну захвата, підьому та вивантаження контенера виконується методом багаторівневого штампування з цільного листа металу товщиною не меньше ніж 2 мм» ( Щодо Євроконтейнерів для побутових відходів та сітчастих контейнерів ) - дискримінує потенційних учасників та призводить до порушення норм ч. 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Пояснюємо це наступним. Вимога щодо товщини металу кронштейна захвату є необґрунтована. Оскільки, товщина металу не впливає на міцність деталі. А для того щоб деталь була міцнішою виробники використовують не збільшення товщини, а додають ребра жорсткості для підсилення деталі в залежності від її завантаженості таким чином, щоб в цілому контейнер працював протягом довготривалого строку. Як правило виробник встановлює гарантію на контейнер на один рік (чи більше) з моменту продажу кінцевому споживачу при умові експлуатації згідно інструкції виробника і несе відповідальність в межах гарантії. Тому вимога Замовника в частині де менша товщина не задовольняє Замовника є необгрунтована. Насправді товщина деталі може бути будь-яка, головне щоб ця деталь виконувала свої функції і це підтверджує норма EN 840-3. Тому прописуючи вимогу яка не сприяє міцності контейнера в цілому, та від якої не залежить тривалий термін використання, можна вважати, що дана вимога не є необхідною. Окрім того, дана вимога дискримінує тих учасників які виготовляють вузол кронштейну з товщиною меншою ніж зазначено, відбувається порушення прав Учасників та вбачається невідповідність нормам ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні Закупівлі. Зазначене проявляється в тому, що пропозиція Учасників які пропонують із іншою товщиною вузла кронштейну захвату, буде відхилена, як невідповідна. Запевняємо Вас, що контейнер із вузлами кронштейну із меншою товщиною здатні витримувати навантаження яке передбачено стандартом. Тому з метою недопущення недобросовісної конкуренції просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 09:56
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ст. 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами Українию.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, основні принципи здійснення закупівлі зокрема «недискримінація учасників».
Ст.5 зазначеного вище Закону визначає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до вимог тенденої документації затвердженої Рішенням тендерного комітету від «05» листопада 2019 р визначено вимогу, щодо «з метою забезпечення жорсткості вузол кронштейну захвата, підьому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з цільного листа металу товщиною не меньше ніж 2 мм». Дана вимога не обмежує коло потенційних учасників, при цьомуЗамовник не встановлює конкретний розмір товщини металу 2,0 мм, цей показник може бути і більшим. Менша товщина металу не задовільняє потреби Замовника..
Повідомляємо, що відповідно до зазначеної вище тендерної документації технічні вимоги не прив’язані до конкретних виробів виробників.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація повинна містити;
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Також слід врахувати, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними. Закон не містить положень, що вимоги, які висуваються замовниками до предмета закупівлі мають відповідати в повній мірі міжнародним або національним стандартам. Стандарти встановлюють лише загальні вимоги до товару (продукції), однак не враховують потреби конкретного замовника.Тому з метою забезпечення належної подальшої експлуатації предмету закупівлі визначено технічні рішення які знайшли своє відображення в тендерній документації. Та не носять дискримінаційного характеру і не порушує принципи визначені в Законі України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи зазначене ваша вимога підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2019-11-05-001463-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 07 листопада 2019 15:39
Вимога що порушує норми ст. 3, ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Вимога зазначена у Додатку № 3 щодо того, що «кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання /закривання кришки та захвату для вивантаження виконуються з металу товщиною не менше ніж 2 мм.та кріпляться до корпуса контейнера методом зварювання суцільним швом» (Щодо Євроконтейнерів для побутових відходів та сітчастих контейнерів) штучно обмежує конкуренцію та призводить до порушення норм ст. 3, ч.4 ст22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Пояснюємо, що товщина сталі не впливає на міцність контейнера. На його довготривале використання впливає лиши використання даного контейнера за призначенням згідно інструкції. Пояснюємо це тим, що вимога норм EN 840-3 не передбачає якусь товщину кронштейну контейнера для утримання коліс. Насправді товщина кронштейну для утримання коліс має бути такою яка б забезпечила надійну роботу контейнера з врахуванням навантаження в 440 кг згідно норм EN 840-3. Для надійної роботи кронштейна контейнера для утримання коліс достатньо і меншої товщини ніж зазначено.
Потрібно зазначити що на надійну роботу кронштейнів для утримання коліс впливають такі фактори:
- рівна тверда поверхня на якій розміщено контейнер ( вимога інструкції з експлуатації)
- не перевантажувати контейнер відходами ( вимога інструкції з експлуатації)
- справне навісне обладнання сміттєвоза, яке підіймає та опускає контейнер, тоді не буде і ударів ( вимога інструкції з експлуатації).
Але ніяким чином не впливає товщина металу. Крім того, що дана технічна характеристика ніяким чином не впливає на міцність та довго тривалість використання контейнера, вона є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Оскільки, дана технічна характеристика визначається індивідуально виробниками, вона може бути різною. Але зазначене не впливатиме на якість та відповідність стандартам EN 840-3. Проте, для Учасників, які пропонують контейнер із товщиною металу іншою ніж зазначено така вимога буде дискримінаційною та призводитиме до недобросовісної конкуренції. При цьому не відповідає нормам ст. 3, ч.3 ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Тому для того, щоб усунути невідповідності норм законодавства та забезпечити належну участь Учасників просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.Передбачаючи таку товщину сталі Замовник створює нерівні умови для Учасників. Та порушує при цьому ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо виключити дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 10:22
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ст. 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, основні принципи здійснення закупівлі зокрема «недискримінація учасників».
Ст.5 зазначеного вище Закону визначає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до вимог тендерної документації затвердженої Рішенням тендерного комітету від «05» листопада 2019 р визначено вимогу, щодо «кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання /закривання кришки та захвату для вивантаження виконуються з металу товщиною не менше ніж 2 мм. та кріпляться до корпуса контейнера методом зварювання суцільним швом». Дана вимога не обмежує коло потенційних учасників, оскільки останні мають можливість пропонувати контейнери, кронштейни для утримання коліс яких виготовлені зі сталі товщиною 2,0 мм і більше.
Повідомляємо, що відповідно до зазначеної вище тендерної документації технічні вимоги не прив’язані до конкретних виробів виробників.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація повинна містити;
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Стандарт EN 840-3 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів).
Тому з метою забезпечення належної подальшої експлуатації предмету закупівлі визначено технічні рішення які знайшли своє відображення в тендерній документації. Та не носять дискримінаційного характеру і не порушує принципи визначені в Законі України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи зазначене ваша вимога підлягає відхиленню.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-24-000014 ● a769c60fb4284f108870c7ad5e416490
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020 14:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.07.2020 №40
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2020 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13. UA-2019-11-05-001463-a 05.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-28 14:41:44

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі контейнерів металевих для збору твердих побутових відходів (ДК 021:2015: 44610000-9 — «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-05-001463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких підстав на форму річного плану про закупівлю контейнерів металевих для збору твердих побутових відходів на 2019 рік (UA-P-2019-11-05-001789-a) та форму оголошення про проведення відкритих торгів накладено електронну печатку замовника?
2. Яким чином ТОВ «Запоріжкомунсталь», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- як учасником: довідки про наявність виробничих та складських приміщень;
- як переможцем: довідки про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, виданої уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій?
3. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 13 грудня 2019 року №189?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-28 16:29:11

Пояснення

На форму річного плану про закупівлю контейнерів металевих для збору твердих побутових відходів на 2019 рік (UA-P-2019-11-05-001789-a) та форму оголошення про проведення відкритих торгів накладено електронну печатку замовника у зв'язку з технічною помилкою. Звіт про виконання договору від 13 грудня 2019 року №189 не оприлюднено у зв'язку з технічних причин. Сканкопії довідки про наявність виробничих приміщень та довідки про відсутність заборгованості додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку Держаудитслужби у Вінницькій області, зобов'язуємося не допускати таких порушень в подальшому.

2020-08-07 14:44:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 1 036 200,00
UAH з ПДВ
1 028 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 1 028 102,40
UAH з ПДВ
1 028 102,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 14:56
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:55
Довідки ДФС, МВС, Ст. 17.pdf
21 листопада 2019 13:18
Електронний підпис
19 листопада 2019 13:55
Електронний підпис
19 листопада 2019 13:54
Ободовка документы 1.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 16:04
Електронний підпис
20 листопада 2019 16:02
Щодо відповідності товару.pdf
20 листопада 2019 16:02
Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2019 16:02
Статут з описом.pdf
20 листопада 2019 16:02
Протокол загальних зборів.pdf
20 листопада 2019 16:02
Податкові накладні.pdf
20 листопада 2019 16:02
Лист-гарантія про санкції.pdf
20 листопада 2019 16:02
Згода з розрахунком цін.pdf
20 листопада 2019 16:02
Зведена довідка ст. 17.pdf
20 листопада 2019 16:02
Довідки ст. 17.pdf
20 листопада 2019 16:02
Довідка про працівників.pdf
20 листопада 2019 16:02
Довідка про досвід.pdf
20 листопада 2019 16:02
Гарантійний лист.pdf
20 листопада 2019 16:02
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 листопада 2019 16:02
Витяг ЄДРЮО 17.11.2019р.pdf
20 листопада 2019 16:02
виписка ЄДР 2018.pdf
20 листопада 2019 16:01
Видаткові накладні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Переможець 1 028 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 13:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
1 028 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 09:46
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 10:05
Договір укладений
13 грудня 2019 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 028 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 171 333,33 UAH)