Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ободівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04331107 |
Місцезнаходження: | 24353, Україна , Вінницька обл., Ободівка, вул.Ватутіна,8 |
Контактна особа: |
Іванченко Людмила Анатоліївна +380434352115 Obodovkaselskarada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 18:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 12:17 |
Очікувана вартість: | 1 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2019 18:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2019 18:13 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виходячи з положень пункту 3 частини 2 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника (саме дані умови призводять до дискримінації, які у тендерній документації відсутні).
Також слід врахувати, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, основні принципи здійснення закупівлі зокрема «недискримінація учасників».
Ст. 5 зазначеного вище Закону визначає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до вимог тендерної документації затвердженої Рішенням тендерного комітету від «05» листопада 2019 р визначено технічні вимоги, щодо наявності ребер жорсткості.
Повідомляємо, що відповідно до зазначеної вище тендерної документації технічні вимоги не прив’язані до конкретних виробів виробників.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація повинна містити;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Тому з метою забезпечення належної подальшої експлуатації предмету закупівлі визначено технічні рішення які знайшли своє відображення в тендерній документації. Та не носять дискримінаційного характеру і не порушує принципи визначені в Законі України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи зазначене ваша вимога підлягає відхиленню.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, основні принципи здійснення закупівлі зокрема «недискримінація учасників».
Ст.5 зазначеного вище Закону визначає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до вимог тенденої документації затвердженої Рішенням тендерного комітету від «05» листопада 2019 р визначено вимогу, щодо «з метою забезпечення жорсткості вузол кронштейну захвата, підьому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з цільного листа металу товщиною не меньше ніж 2 мм». Дана вимога не обмежує коло потенційних учасників, при цьомуЗамовник не встановлює конкретний розмір товщини металу 2,0 мм, цей показник може бути і більшим. Менша товщина металу не задовільняє потреби Замовника..
Повідомляємо, що відповідно до зазначеної вище тендерної документації технічні вимоги не прив’язані до конкретних виробів виробників.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація повинна містити;
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Також слід врахувати, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними. Закон не містить положень, що вимоги, які висуваються замовниками до предмета закупівлі мають відповідати в повній мірі міжнародним або національним стандартам. Стандарти встановлюють лише загальні вимоги до товару (продукції), однак не враховують потреби конкретного замовника.Тому з метою забезпечення належної подальшої експлуатації предмету закупівлі визначено технічні рішення які знайшли своє відображення в тендерній документації. Та не носять дискримінаційного характеру і не порушує принципи визначені в Законі України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи зазначене ваша вимога підлягає відхиленню.
Пояснюємо, що товщина сталі не впливає на міцність контейнера. На його довготривале використання впливає лиши використання даного контейнера за призначенням згідно інструкції. Пояснюємо це тим, що вимога норм EN 840-3 не передбачає якусь товщину кронштейну контейнера для утримання коліс. Насправді товщина кронштейну для утримання коліс має бути такою яка б забезпечила надійну роботу контейнера з врахуванням навантаження в 440 кг згідно норм EN 840-3. Для надійної роботи кронштейна контейнера для утримання коліс достатньо і меншої товщини ніж зазначено.
Потрібно зазначити що на надійну роботу кронштейнів для утримання коліс впливають такі фактори:
- рівна тверда поверхня на якій розміщено контейнер ( вимога інструкції з експлуатації)
- не перевантажувати контейнер відходами ( вимога інструкції з експлуатації)
- справне навісне обладнання сміттєвоза, яке підіймає та опускає контейнер, тоді не буде і ударів ( вимога інструкції з експлуатації).
Але ніяким чином не впливає товщина металу. Крім того, що дана технічна характеристика ніяким чином не впливає на міцність та довго тривалість використання контейнера, вона є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію. Оскільки, дана технічна характеристика визначається індивідуально виробниками, вона може бути різною. Але зазначене не впливатиме на якість та відповідність стандартам EN 840-3. Проте, для Учасників, які пропонують контейнер із товщиною металу іншою ніж зазначено така вимога буде дискримінаційною та призводитиме до недобросовісної конкуренції. При цьому не відповідає нормам ст. 3, ч.3 ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Тому для того, щоб усунути невідповідності норм законодавства та забезпечити належну участь Учасників просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.Передбачаючи таку товщину сталі Замовник створює нерівні умови для Учасників. Та порушує при цьому ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо виключити дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, основні принципи здійснення закупівлі зокрема «недискримінація учасників».
Ст.5 зазначеного вище Закону визначає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до вимог тендерної документації затвердженої Рішенням тендерного комітету від «05» листопада 2019 р визначено вимогу, щодо «кронштейни для утримання коліс, а також механізми відкривання /закривання кришки та захвату для вивантаження виконуються з металу товщиною не менше ніж 2 мм. та кріпляться до корпуса контейнера методом зварювання суцільним швом». Дана вимога не обмежує коло потенційних учасників, оскільки останні мають можливість пропонувати контейнери, кронштейни для утримання коліс яких виготовлені зі сталі товщиною 2,0 мм і більше.
Повідомляємо, що відповідно до зазначеної вище тендерної документації технічні вимоги не прив’язані до конкретних виробів виробників.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Тендерна документація повинна містити;
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Стандарт EN 840-3 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів).
Тому з метою забезпечення належної подальшої експлуатації предмету закупівлі визначено технічні рішення які знайшли своє відображення в тендерній документації. Та не носять дискримінаційного характеру і не порушує принципи визначені в Законі України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи зазначене ваша вимога підлягає відхиленню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-24-000014 ● a769c60fb4284f108870c7ad5e416490
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2020 14:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2020 №40
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2020 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13. UA-2019-11-05-001463-a 05.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-28 14:41:44
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі контейнерів металевих для збору твердих побутових відходів (ДК 021:2015: 44610000-9 — «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-05-001463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. З яких підстав на форму річного плану про закупівлю контейнерів металевих для збору твердих побутових відходів на 2019 рік (UA-P-2019-11-05-001789-a) та форму оголошення про проведення відкритих торгів накладено електронну печатку замовника?
2. Яким чином ТОВ «Запоріжкомунсталь», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання:
- як учасником: довідки про наявність виробничих та складських приміщень;
- як переможцем: довідки про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, виданої уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій?
3. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 13 грудня 2019 року №189?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-28 16:29:11
Пояснення
На форму річного плану про закупівлю контейнерів металевих для збору твердих побутових відходів на 2019 рік (UA-P-2019-11-05-001789-a) та форму оголошення про проведення відкритих торгів накладено електронну печатку замовника у зв'язку з технічною помилкою. Звіт про виконання договору від 13 грудня 2019 року №189 не оприлюднено у зв'язку з технічних причин. Сканкопії довідки про наявність виробничих приміщень та довідки про відсутність заборгованості додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку Держаудитслужби у Вінницькій області, зобов'язуємося не допускати таких порушень в подальшому.
2020-08-07 14:44:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Запоріжкомунсталь" #38626199 |
Переможець |
1 028 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 10:05
|
Договір | укладений |
13 грудня 2019 10:03
|