Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (жорсткий диск, салазка (кріплення) для жорсткого диска)
Очікувана вартість
67 512,00 UAH
UA-2019-11-05-001429-b ● ace6e5aa347c4785b9fcd0a66e380259
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР" |
Код ЄДРПОУ: | 02006716 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Контактна особа: |
Ольга Дергоер +380617698131 tender_zokl_olga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 12:08 |
Очікувана вартість: | 67 512,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,04% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штука
Комп’ютерне обладнання (жорсткий диск, салазка (кріплення) для жорсткого диска)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька область, м. Запорізька, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2019 13:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2019 13:41 |
Проект договора.docx | |
05 листопада 2019 13:41 |
ТД_Комп’ютерне обладнання (жорсткий диск, салазка (кріплення) для жорсткого диска).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 10:59
Дата відповіді: 06 листопада 2019 11:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Якщо запропонований товар (еквівалент який пропонується) відповідає вимогам тендерної документації - приймайте участь у даній закупівлі.
2) Вимоги Замовника залишаються без змін.
3) Прийняти участь у закупівлі можуть усі бажаючи, незалежно від форми (ставки) оподаткування. Остаточні суми пропозицій будуть оприлюднені після завершення аукціону та будуть розглядатися Замовником починаючи з найбільш економічно вигідної цінової пропозиції.
2) Вимоги Замовника залишаються без змін.
3) Прийняти участь у закупівлі можуть усі бажаючи, незалежно від форми (ставки) оподаткування. Остаточні суми пропозицій будуть оприлюднені після завершення аукціону та будуть розглядатися Замовником починаючи з найбільш економічно вигідної цінової пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
54 576,00
UAH з ПДВ
|
50 687,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
54 624,00
UAH з ПДВ
|
50 688,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
54 663,84
UAH з ПДВ
|
50 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
50 687,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 16:33
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
50 688,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 08:24
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 09:25
|
Договір 89-12ТБ-19.pdf | укладений |
09 грудня 2019 09:24
|