Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ природний
Очікувана вартість
995 400,00 UAH
UA-2019-11-05-001338-c 9a41fc28aade43d6b988bd83d7aac8f6
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркуша Інна Вікторівна

380542687825 info@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Вебсайт: http://sumdu.edu.ua
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Гаркуша Інна Вікторівна
380542687825
info@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Правові засади функціонування ринку природного газу в Україні визначені Законом України «Про ринок природного газу» від 9 квітня 2015 року №329-VIII. Ч. 2 ст.12 Закону України «Про ринок природного газу» встановлено, що постачання природного газу здійснюється за цінами, що вільно встановлюються між Постачальником та Споживачем, крім випадків, передбачених цим Законом.
У відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-V111 закупівля товарів, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень має бути здійснена шляхом застосування однієї з процедур, що передбачена цим Законом. Частиною 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що однією з функцій тендерного комітету є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель.
Таким чином, тендерним комітетом Сумського державного університету 15.09.2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/ було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів № UA-2019-08-15-001534-b щодо закупівлі товару: код ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (газ природний). 21 жовтня 2019 року тендерним комітетом СумДУ було направлено повідомлення про намір укласти договір ТОВ «ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП». Однак, 05.11.19 о 10:59 на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено Рішення № 15888-р/пк-пз від 04.11.2019 року Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України про прийняття Скарги Приватного підприємства «ОККО КОНТРАКТ» від 31.10.2019 № UA-2019-08-15-001534-b.b3 до розгляду. Розгляд Скарги призначено на 18.11.2019 року о 10:00 год.
Зважаючи на дану обставину, а також беручи до уваги те, що за результатами розгляду скарги ПП «ОККО КОНТРАКТ» завершення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: код ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (газ природний) відкладається на невизначений час із врахуванням результатів розгляду скарги. Затягування перебігу процедури закупівлі призводить до того, що СумДУ не має змоги укласти договір про закупівлю природного газу для забезпечення потреб університету в опалювальний період.
Неукладення договору про закупівлю призведе до закінчення обсягів природного газу та як наслідок  припинення газопостачання у житлових (гуртожитки) та нежитлових (навчальні корпуси) приміщеннях, що знаходяться на балансі університету та відключення газопостачання у розпал опалювального сезону (листопад 2019 року).
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій» від 06.08.2018 року № 658 припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря від 0°С до +8°С в опалювальний період року через пошкодження магістральних теплових мереж або обладнання комунальних та відомчих котелень згідно ознаки 74 належить до визначення «надзвичайної ситуації».
У відповідності до загальнодержавної нормативно-правової бази тендерний комітет прийшов до висновку, що неукладення договору про закупівлю природного газу може створити настання надзвичайної ситуації, наслідками якої буде: пошкодження магістральних газових мереж, котелень та трубопроводів; максимальне зниження температур у житлових приміщеннях; загроза життю та здоров’ю осіб що навчаються; загроза безпечного перебування студентів у навчальному закладі; порушення санітарних правил і норм в частині дотримання температурного режиму в навчальному закладі; зрив освітнього процесу та ін.
Зважаючи на вищенаведене, з метою уникнення наслідків надзвичайної ситуації, тендерним комітетом Сумського державного університету прийняте рішення про необхідність здійснення закупівлі газу природного із застосуванням переговорної процедури закупівлі на підставі п. 3 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 20:13
Оскарження наміру укласти договір: 11 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 метри кубічні
Газ природний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Миру, 25; просп. Тараса Шевченка, 15; вул. Санаторна, 1; вул. Соборна, 39; вул. Петропавлівська, 57; вул. Петропавлівська, 59; вул. Покровська, 9-1; вул. Прокоф’єва, 38/1; вул. Прокоф’єва, 38/2; вул. Кринична, 6; вул. Березовий гай, 11; вул. Люблінська, 10; вул. Харківська, п/в 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться Споживачем виключно грошовими коштами (гривні), в наступному порядку: 100% вартості спожитого обсягу товару оплачується на підставі двостороннього Акту (за звітний місяць) до 20 числа місяця, наступного за звітним. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

05 листопада 2019 20:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
#36716332
Переможець 995 400,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 20:13

Документи

05 листопада 2019 20:13
Електронний підпис
05 листопада 2019 20:13
Витяг з протоколу 175.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 20:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
#36716332
995 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2019 20:13
Електронний підпис
05 листопада 2019 20:13
Витяг з протоколу 175.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 17:33
ДУ_№1_від_29.11.19_до_Дог_С_2019_93_від_11.11.19.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 17:32
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 15:31
Договір №С-2019-93 від 11.11.2019р. ТОВ Енерджі Трейд Груп.pdf укладений
11 листопада 2019 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару продовжено до 02.12.2019 року у зв'язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин.
Номер договору про закупівлю: C/2019-93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 02 грудня 2019
Сума оплати за договором: 717 582,47
UAH (в тому числі ПДВ 119 597,08 UAH)