Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери (машини для обробки даних)
Очікувана вартість
70 511,00 UAH
UA-2019-11-05-001320-c 24a5833fe18d4862b6442bd76dc6a11c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 19:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 14:48
Очікувана вартість: 70 511,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Комп’ютери (машини для обробки даних)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Комп’ютери (машини для обробки даних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором між Замовником та Учасником здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Учасника протягом 10 банківських днів після дати прийняття Замовником Товару належної якості. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 19:08
dodatok_1_тех_вим.doc
05 листопада 2019 19:08
dodatok_2_-договір.doc
05 листопада 2019 19:08
ДКТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 10:20
Дата відповіді: 06 листопада 2019 10:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Технічні вимоги до закупівлі наведено у додатку № 1 до документації для проведення закупівлі. В умовах та вимогах до предмета закупівлі, та зокрема у наведеному додатку № 1 до документації, відсутня можливість для учасника пропонувати обладнання інше ніж вказане у додатку № 1 до документації (не вказано аналогів ( еквівалентів) зазначеного обладнання). 2. Пропозицію може подати будь-який учасник зареєстрований в системі електронних закупівель. 3. Відповідно до оприлюдненого оголошення про проведення закупівлі єдиним критерієм вибору переможця є ціна. Вказана учасником ціна (для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») за результатами електронного аукціону є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 60 000,00
UAH з ПДВ
54 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт" 58 450,00
UAH з ПДВ
57 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мітя Олег В'ячеславович 62 000,00
UAH з ПДВ
62 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 13:20
Таблиця відповідності.pdf
14 листопада 2019 13:03
згода з умовами договору..pdf
14 листопада 2019 13:03
Документы Компаком 2000_1.rar
14 листопада 2019 13:03
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 12:55
Цінова пропозиція.pdf
14 листопада 2019 12:55
Лист про згоду з умов.дог.pdf
14 листопада 2019 12:55
Техн.вимоги.pdf
14 листопада 2019 12:55
Відом.про п-во.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 12:42
Технічні характеристики.pdf
12 листопада 2019 12:42
Цінова пропозиція.pdf
12 листопада 2019 12:42
Паспорт скан весь.pdf
12 листопада 2019 12:42
ІПН скан копія.pdf
12 листопада 2019 12:42
Відомості про учасника.pdf
12 листопада 2019 12:42
Витяг платника единого под1.JPG
12 листопада 2019 12:42
Витяг платника единого под2.JPG
12 листопада 2019 12:42
Мітя_Виписка2.JPG
12 листопада 2019 12:42
Мітя_Виписка1.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"

ФОП Мітя Олег В'ячеславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 54 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 11:22
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"
#30162314
Переможець 57 650,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 11:25

Документи

20 листопада 2019 11:20
Рішення.pdf

Документи

20 листопада 2019 11:24
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"
#30162314
57 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2019 11:24
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
22 листопада 2019 11:29