Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» (Тумба; Шафа відкрита).
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2019-11-05-001072-a 7962c422ee8646658772afe0175e8c8b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Вікторія Павлівна

+380577884676 dpz@khai.edu

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Код ЄДРПОУ: 02066769
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070
Контактна особа: Шевченко Вікторія Павлівна
+380577884676
dpz@khai.edu
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Тумба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська обл., Харків, Чкалова 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Шафа відкрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська обл., Харків, Чкалова 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі товарної накладної Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

05 листопада 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Вакуленко Михайло Леонідович
#2882806714
Переможець 2 130,00
UAH
05 листопада 2019 15:04

Документи

05 листопада 2019 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:27
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 15:06
0511-2 стол учн.секр.pdf укладений
05 листопада 2019 15:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 130,00
UAH