Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо (м'ясо курей бройлерів 1 категорії патрані охолоджені з половиною шиї та без лапок)
Очікувана вартість
139 400,00 UAH
UA-2019-11-05-000973-b b770a1c7454046e6ab3c8615db826337
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Гребенюк

+380508144973 vikas1988.12@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луганська обласна дитяча клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 04542985
Місцезнаходження: 93118, Україна , Луганська обл., м. Лисичанськ, квартал 40 років Перемоги, 12 а
Контактна особа: Віктор Гребенюк
+380508144973
vikas1988.12@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другоїстатті 35 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 4 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» - переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Враховуючи нагальну потребу в закупівлі, та те що тендерний комітет тричі проводив відкриті торги на закупівлю 15110000-2- М’ясо (м'ясо курей бройлерів 1 категорії патрані охолоджені з половиною шиї та без лапок),а саме: Оголошення UA-2019-08-08-000616-b, звіт про результати проведення процедури UA-2019-08-08-000616-b сформований 23.08.2019; оголошення UA-2019-08-28-000904-a звіт про результати проведення процедури UA-2019-08-28-000904-а сформований 12.09.2019;оголошення UA-2019-09-20-001616-b звіт про результати проведення процедури UA-2019-09-20-001616-b сформований 07.10.2019; тричі процедура відмінена на підставі абз. 5 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Двічі процедура відкритих торгів була відмінена через відсутність учасників, один раз було подано тільки одну пропозицію від учасника ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА. Керуючись п. 4 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» застосувати переговорну процедуру закупівлі на закупівлю 15110000-2- М’ясо (м'ясо курей бройлерів 1 категорії патрані охолоджені з половиною шиї та без лапок). Запросити на участь у переговорах учасника ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА, який подавав пропозиції у відкритих торгах оголошення UA-2019-08-28-000904-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2019 10:34
Оскарження наміру укласти договір: 17 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 кілограм
М’ясо (м'ясо курей бройлерів 1 категорії патрані охолоджені з половиною шиї та без лапок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93118, Україна, Луганська область, місто Лисичанськ, квартал 40 років Перемоги, 12 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

05 листопада 2019 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА
#2396111124
Переможець 139 260,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 10:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА #2396111124

№ рішення у справі

70/66-р/к

Дата рішення у справі

06.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

06 листопада 2019 10:34
Електронний підпис
06 листопада 2019 10:33
Протокол переговорів 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 10:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БУХОНЬКО ЛІНА АНАТОЛІЇВНА
#2396111124
139 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2019 10:34
Електронний підпис
06 листопада 2019 10:33
Протокол переговорів 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 09:14
Додаткова угода №3.jpg зміни до договору
28 січня 2020 09:13
Повідомлення про внесення змін.jpg зміни до договору
28 січня 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:51
Повідомлення про внес.змін 2 (кури 20%).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 09:50
Додаткова уг. №2 (кури 20%).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 09:50
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 15:11
Додаткова уг.№1 (кури).PDF зміни до договору
18 листопада 2019 15:11
Договір №158 (кури).PDF зміни до договору
18 листопада 2019 15:11
Повідомлення про внес.змін. 1 (кури).PDF зміни до договору
18 листопада 2019 15:10
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 14:45
Договір №158 (кури).PDF укладений
18 листопада 2019 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 4 пункту 1 ЗУ "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника».загальна сума договору з урахуванням змін складає : 85 455,00 грн. (вісімдесят п’ять тисяч чотириста п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки: ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р.: «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» Зміни: загальна сума договору збільшена на : 17 091,00 грн. без ПДВ. Доповнити Додатком 1 до додаткової угоди № 2 до договору. Дія договору подовжено до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Преамбула та банківські реквізити Замовника викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 69 408,45
UAH