Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт по об'єкту "Капітальний ремонт (заміна вікон) будівлі КНП "ЦПМСД №3 Дніпровського району м. Києва"
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2019-11-05-000862-c c802b9496cea4bcd8f0bd84339d97251
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савкова Тетяна Володимирівна

380445583239 centr3dn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26189130
Вебсайт: http://sites.google.com/site/centr3dn/
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, Червоноткацька,31
Контактна особа: Савкова Тетяна Володимирівна
380445583239
centr3dn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт по об'єкту "Капітальний ремонт (заміна вікон) будівлі КНП "ЦПМСД №3 Дніпровського району м. Києва"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт по об'єкту "Капітальний ремонт (заміна вікон) будівлі КНП "ЦПМСД №3 Дніпровського району м. Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, Київ, вул. Червоноткацька, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 листопада 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство"Оболонь-Інвестбуд "
#32346958
Переможець 2 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 16:32

Документи

05 листопада 2019 16:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 16:36
Договір Технагляд заміна вікон Оболонь-Інвестбуд ТОВ.pdf укладений
05 листопада 2019 16:36