Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Очікувана вартість
1 760 000,00 UAH
UA-2019-11-05-000859-a c1f6573484024a92b4533b1070e02310
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Людмила Миколаївна

380989621944 romny_srl.Zakypka@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Хоменко Людмила Миколаївна
380989621944
romny_srl.Zakypka@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 12:34
Очікувана вартість: 1 760 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Матеріали для ниркової терапії (Витратні матеріали для гемодіалізу)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4975 штуки
Матеріали для ниркової терапії (Витратні матеріали для гемодіалізу) - 8 найменувань (4975 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульв. Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 2. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. 3. На підставі пункту 1 та пункту 4 статті 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 13:38
Додаток 6.doc
05 листопада 2019 13:38
ПРОЕКТ Договору поставки.docx
05 листопада 2019 13:37
Додаток 4.doc
05 листопада 2019 13:37
Додаток 3.doc
05 листопада 2019 13:36
Додаток 2.doc
05 листопада 2019 13:36
Додаток 1.doc
05 листопада 2019 13:36
ТД.doc
05 листопада 2019 13:35
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" 1 759 756,24
UAH з ПДВ
1 759 756,24
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 1 759 988,70
UAH з ПДВ
1 759 988,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 11:13
Електронний підпис
22 листопада 2019 11:12
Документи переможця.pdf
18 листопада 2019 10:48
Електронний підпис
18 листопада 2019 10:47
Пропозиція.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 14:51
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"

Комунальне підприємство "Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
#40477029
Переможець 1 759 756,24
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
#40477029
1 759 756,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 11:02
дод. угода 3.pdf зміни до договору
23 березня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 10:26
дод. уг.2.pdf зміни до договору
14 січня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:07
дод. угода 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:06
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 08:40
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 08:37
дог.380.pdf укладений
02 грудня 2019 08:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та згідно п. 10.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди : 1. Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та згідно п. 10.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до повного виконання зобов’язань по даній Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: № 380
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та згідно п. 10.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме: 351901,60 грн. (Триста п’ятдесят одна тисяча дев’ятсот одна гривна 60 копійок). 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до повного виконання зобов’язань по даній Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: № 380
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з урахуванням фактично використаних витратних матеріалів для гемодіалізу, що є предметом договору , Сторони домовилися п.3.1. розділу 3 Договору викласти в такій редакції: « Ціна договору (з урахуванням пролонгації) на грудень 2019 року та січень – березень 2020 р. складає 2 111 657,84 грн. (Два мільйони сто одинадцять тисяч шістсот п’ятдесят сім грн. 84 коп.), в т. ч. ПДВ – 138145,84 грн. (сто тридцять вісім тисяч сто сорок п’ять гривен 84 коп.) в тому числі включає торгівельну надбавку та інші витрати, а також включається сплата податків та інших обов'язкових платежів. Ціна за одиницю продукції повинна відображатися в гривнях з двома знаками після коми, згідно специфікації, яка є невід’ємною частиною договору. 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до повного виконання зобов’язань по даній Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: № 380
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 111 657,84
UAH (в тому числі ПДВ 138 145,84 UAH)