Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (30190000-7 - шредер)
Очікувана вартість
5 900,00 UAH
UA-2019-11-05-000729-b ● ac276a7b7f52485fb0c4a73deeeedb43
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КПК ЦЕНТРАЛЬНИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПАРК ЛАЗАРЯ ГЛОБИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02131858 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, пр.К.Маркса, 95 |
Контактна особа: |
Светлана Весна +380677846875 globapark@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2019 11:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 5 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,85% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (30190000-7 - шредер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Д.Яворницького(пр.К.Маркса),95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2019 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2019 11:10 |
оголошення шредер.docx | |
05 листопада 2019 11:10 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 11:10
Дата відповіді: 06 листопада 2019 12:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в оголошенні чітко прописано: або еквівалент. згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ст.5 п1 Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційноправових форм беруть участь упроцедурах закупівель на рівних умовах.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій