Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

крупа гречана, крупа пшенична, крупа ячна, рис, пшоно, пластівці вівсяні
Очікувана вартість
106 100,00 UAH
UA-2019-11-05-000705-a 75aecd7d854a4eef826d6a1525287799
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриненко Наталія Георгіївна

057-705-02-23 tk_okb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003563
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Контактна особа: Гриненко Наталія Георгіївна
057-705-02-23
tk_okb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 14:23
Очікувана вартість: 106 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 530,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3180 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Електронна страхова гарантія - 3 180,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кг
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кг
крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кг
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кг
Пластівці вівсяні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару у відповідності до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання виникають у Замовника при наявності бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 12:19
Додаток_4_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_крупи.doc
05 листопада 2019 12:19
Додаток_3_ТЕХНIЧНI_ВИМОГИ_крупи.doc
05 листопада 2019 12:19
Додаток_2_ВИМОГИ_17_СТ..doc
05 листопада 2019 12:19
Додаток_1_КВАЛIФIКАЦIЙНI_ВИМОГИ_крупи.doc
05 листопада 2019 12:19
ТД_крупи.doc
05 листопада 2019 12:19
01_Огол. про_проведення_крупи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Косточка Станіслав Костянтинович 106 080,00
UAH з ПДВ
106 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Полоз Андрій Євгенович 106 095,00
UAH з ПДВ
106 095,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 13:15
Крупи_гарантія.rar
20 листопада 2019 13:15
докум. кваліфікац..pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 19:19
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Косточка Станіслав Костянтинович

ФОП Полоз Андрій Євгенович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Косточка Станіслав Костянтинович
#3257206833
Переможець 106 080,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Косточка Станіслав Костянтинович
#3257206833
106 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 14:13
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 08:58
07_ДОГОВІР_крупи.pdf укладений
09 грудня 2019 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 106 080,00
UAH