Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світлодіодні панелі
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-11-05-000378-c b9942232dd6948ed82d43a17d110723a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ларіонова Ірина Вікторівна

+380443832037 LIVI@KTPS.KIEV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Київтранспарксервіс"
Код ЄДРПОУ: 35210739
Вебсайт: http://parkservis.kiev.ua
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10
Контактна особа: Ларіонова Ірина Вікторівна
+380443832037
LIVI@KTPS.KIEV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 14 листопада 2019 13:08
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені у Додатку 2 до Оголошення Джерело фінансування: власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
Світлодіодні панелі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару Покупцем здійснюється на умовах 100% післяплати, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки (передачі) Товару Покупцю на підставі видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 12:03
Оголошення (1).doc
07 листопада 2019 12:03
Оголошення (1).doc
06 листопада 2019 12:26
Оголошення.doc
05 листопада 2019 12:06
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 11:04
Дата відповіді: 06 листопада 2019 11:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Уважно читайте Оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі. Відповідь на перше питання міститься в Додатку 2 до Оголошення.
Відповідь на друге питання в п. 15.2 Оголошення.
Гарантийный срок
Дата подання: 07 листопада 2019 10:14
Дата відповіді: 07 листопада 2019 12:07
Здравствуйте. Вы запрашиваете гарантийный срок службы 36 месяцев, но производитель этой панели даёт 12 месяцев. Будете ли Вы рассматривать предложение с гарантийным сроком 12 месяцев?
Відповідь: В Оголошення внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ фірма "Паритет" 23 877,00
UAH з ПДВ
23 877,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПАУЕРЛЮКС" 25 320,60
UAH з ПДВ
25 320,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговый Дом Светоприбор" 29 151,00
UAH з ПДВ
29 151,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 13:28
Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2019 13:28
Технічні характеристики.pdf
08 листопада 2019 13:28
Статут.PDF
08 листопада 2019 13:28
Наказ про призначення.PDF
08 листопада 2019 13:28
Лист-згода з договором.pdf
08 листопада 2019 13:28
Контактні дані.pdf
08 листопада 2019 13:28
Договір.pdf
08 листопада 2019 13:28
Витяг ПДВ.PDF
08 листопада 2019 13:28
Витяг ЄДРПОУ.PDF
08 листопада 2019 13:28
Виписка з ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ фірма "Паритет"

ПП "ПАУЕРЛЮКС"

ТОВ "Торговый Дом Светоприбор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ фірма "Паритет"
#22736629
Переможець 23 877,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 11:24

Документи

18 листопада 2019 11:24
Протокол_87.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ фірма "Паритет"
#22736629
23 877,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 11:24
Протокол_87.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір світлодіодні панелі.PDF укладений
27 листопада 2019 17:50