Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з продажу авіаквитків на повітряні перевезення пасажирів та багажу
Очікувана вартість
3 150 000,00 UAH
UA-2019-11-04-002414-b 718c021731f841fa93365b60fef3f370
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дима Ольга Борисівна

+380975483825 ikurtyk@ual.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Громадська організація "Українська Академія Лідерства"
Код ЄДРПОУ: 40533690
Місцезнаходження: 04201, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Сім'ї Кульженків, буд. 35, кв. 161
Контактна особа: Дима Ольга Борисівна
+380975483825
ikurtyk@ual.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 19:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 14:02
Очікувана вартість: 3 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60410000-5: Послуги з регулярних авіаційних перевезень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
325 осіб
Послуги з продажу авіаквитків на повітряні перевезення пасажирів та багажу (Ізраїль)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, Відповідно до документації, м.Київ, вул. Сім'ї Кульженків, буд. 35, кв. 161
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 60410000-5 — Послуги з регулярних авіаційних перевезень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування послуг, зазначених в п. 1.1. Договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 18:38
Тендерна документація ОНОВЛЕНА РЕДАКЦІЯ.doc
11 листопада 2019 18:38
Тендерна документація ВІДОБРАЖЕННЯЯ ЗМІН.docx
11 листопада 2019 18:38
Протокольне рішення _ 76.pdf
07 листопада 2019 18:26
ТД_Авіаперевезення Ізраїль (грудень 2019 року) ОНОВЛЕНА РЕДАКЦІЯ.doc
07 листопада 2019 18:26
ТД_Авіаперевезення Ізраїль (грудень 2019 року) ВІДОБРАЖЕННЯ ЗМІН.docx
07 листопада 2019 18:26
Протокольне рішення _ 71.pdf
04 листопада 2019 19:07
ТД_Авіаперевезення Ізраїль (грудень 2019 року).doc
04 листопада 2019 19:07
Протокольне рішення _ 68.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1)У ТД не узгоджена кількість квитків у додатках тощо. 2)Тарифи на авіаперевезення та кількість багажу.
Дата подання: 07 листопада 2019 11:21
Дата відповіді: 07 листопада 2019 17:57
Шановний Замовнику! Виникає два питанння, а саме: 1) Згідно Додатку 1 до ТД, передбачається Придбання авіаквитків за напрямком: Київ (Україна) – Тель-Авів (Ізраїль) – у кількості необхідній для 335 (триста тридцять п’яти) пасажирів (Можливі дати вильоту за напрямком: Київ – Тель-Авів – 08.12.2019 р. – 09.12.2019 р.) та Придбання авіаквитків за напрямком: Тель-Авів (Ізраїль) – Київ (Україна) – у кількості необхідній для 335 (триста тридцять п’яти) пасажирів (Дата вильоту за напрямком: Тель-Авів – Київ – 13.12.2019 – 14.12.2019.), разом з цим, згідно Додатку 8 (Тендерна пропозиція) та Специфікація до договору, - зазначено кількість 325 пасажирів. Просимо, будь ласка, зробити відповідні коригування документації та узгодити її між собою. 2) Також, зазначаємо, що наразі, є НЕ МОЖЛИВИМ корректно розрахувати окремо вартість авіаквитків з ручною поклажею на 335 (325)чол. і окремо 82 одиниці багажу(як зазгачено у Дод. 8 до ТД та Специфікації), так як авіаперевізники на вказану Вами кількість місць не надають у продаж тарифи з ручною поклажею, а тільки з урахуванням у вартість квитка відповідної норми багажу (в залежності від авіаперевізника), тому вважаємо не можливим виконати дану умову тендерної документації (а саме купівлі 325/335 квитків за тарифом тільки з ручною поклажею і 82 од. багажу), просимо, будь ласка, врахувати дану інформацію і зробити відповідні коригування ТД (при цьому, враховуючи, щто тарифи з багажем на всіх пасажирів - значно збільшують витрати. Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що має бути збільшений бюджет, або зменшена кількість пасажирів (та не має зазначатись окремо кіпівля тарифів з ручною поклажею та окремо багажу, бо це є не можливим виконати). Наперед дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго вечора!
Дякуємо за виявлену зацікавленість до даної закупівлі.
Відповідь на питання №1: Кількість пасажирів - 325, відповідні зміни внесено до тендерної документації та буде оприлюднено найближчим часом.
Відповідь на питання № 2: Враховуючи, що відповідні уточнюючі зміни було внесено до тендерної документації, сподіваємося, що закупівля квитків з багажем стане можливою.
У разі виникнення додаткових запитань, будь ласка, звертайтесь.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІЛОТ" 2 799 998,50
UAH з ПДВ
2 724 222,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕН-СКАЙ" 3 080 000,00
UAH з ПДВ
2 724 250,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Ананьєва Наталія Карлівна 3 000 000,00
UAH з ПДВ
2 868 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" 2 990 000,00
UAH з ПДВ
2 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 12:38
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:46
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:46
Довідка з НАЗК.zip
25 листопада 2019 15:46
Довідка з МВС__IMG_0001.jpg
20 листопада 2019 12:25
Електронний підпис
20 листопада 2019 12:25
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (Дод.8).pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 13:14
наказ про призн викон дир.jpg
20 листопада 2019 13:14
Довідки АЛ.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 14:01
Лист-згода.pdf
20 листопада 2019 14:01
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 листопада 2019 14:01
Наказ.pdf
20 листопада 2019 14:01
pass.jpg
20 листопада 2019 14:01
Довідка 1,2,3.pdf
20 листопада 2019 14:01
Відомості про Учасника.pdf
20 листопада 2019 14:01
11.jpg
20 листопада 2019 14:01
1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІЛОТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕН-СКАЙ"

Фізична особа- підприємець Ананьєва Наталія Карлівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІЛОТ"
#25587911
Переможець 2 724 222,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 18:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 18:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІЛОТ"
#25587911
2 724 222,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 11:10
Договір № 2/12-19 від 02.12.2019 р. укладений
02 грудня 2019 11:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 17 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 724 221,50
UAH (в тому числі ПДВ 454 036,92 UAH)