Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі (влаштування санітарних кімнат) Загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Черськ – філії Опорного закладу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Троянівка“ Маневицького району Волинської області
Очікувана вартість
677 182,67 UAH
UA-2019-11-04-001374-a 974070e0b58d46eba3b6bdc205a09aac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380337622278 manevtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141621
Вебсайт: http://man-osvita.org.ua
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул.Горького,4
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380337622278
manevtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція будівлі (влаштування санітарних кімнат) Загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Черськ – філії Опорного закладу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Троянівка“ Маневицького району Волинської області - код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44623, Україна, Волинська область, с. Черськ Маневицького району, вул. Фермова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Реконструкція будівлі (влаштування санітарних кімнат) Загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів с. Черськ – філії Опорного закладу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Троянівка“ Маневицького району Волинської області Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

04 листопада 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мартинюк Віта Русланівна
#3405603169
Переможець 677 182,67
UAH
04 листопада 2019 16:54

Документи

04 листопада 2019 16:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 11:27
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:15
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:01
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:03
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 09:00
Додаток.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 15:29
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 15:29
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 16:57
Договір укладений
04 листопада 2019 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з урахуванням кошторисних призначеньЗамовника сторони домовились викласти п. 4.1 Договору у наступній редакції: “Договірна ціна встановлюється згідно з кошторисом і складає 645000.00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 04/658
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з урахуванням кошторисних призначень Замовника Сторони домовились викласти п. 4.1. Договору про закупівлю № 04/658 від 04.11.2019 року в наступній редакції: “4.1. Договірна ціна встановлюється згідно з кошторисом і складає 677 182.67 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 04/658
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 265 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 651ч. ч. 1 ст. 653, ч. 1 ст. 654 Цивільного кодексу України, за взаємною згодою Сторін укладено цю додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку з урахуванням кошторисних призначень Замовника, Сторони домовились викласти п. 6.2. та п. 12.1. Договору №4/658 від 04 листопада 2019 року у наступній редакції: “6.2. Завершення робіт – не пізніше 31.12.2020 року, за умови повного фінансування та оплати виконаних робіт, поставки обладнання у розмірах, передбачених п. 4.1. цього Договору. Підрядником виконуються лише роботи, які фінансуються та погоджені Замовником. 12.1 викласти у наступному вигляді: Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.12.2020 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. У разі виникнення незалежних від Сторін обставин, що унеможливлюють виконання ними своїх договірних зобов’язань, строк дії Договору може продовжуватись на термін, визначеній у додатковій угоді до цього Договору. Після завершення бюджетного періоду (року) сторони керуються пунктом 5.9 Договору. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 04/658
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML