Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ручні прилади для вимірювання
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-11-04-001066-b 4720e40e20804d9c8c4fa03697a563d2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Лук'янова

+380689020188 lvp.2018work@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ ТЕРИТОРІЙ І ОБ'ЄКТІВ РЕКРЕАЦІЇ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 32350241
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Валентина Лук'янова
+380689020188
lvp.2018work@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 15:16
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38330000-7: Ручні прилади для вимірювання відстаней


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Ручні прилади для вимірювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 38330000-7 — Ручні прилади для вимірювання відстаней

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 10:15
Дата відповіді: 05 листопада 2019 17:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне.
Щодо запитання 1:
В Додатку № 1 «Технічні та якісні вимоги, опис, характеристика і склад товару» до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів зазначено: «У разі наявності в предметі закупівлі (технічній специфікації), його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Крім того в п.4 Додатку 1 зазначено «У разі якщо буде запропонований еквівалентний товар, він має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником у даному оголошенні. Якщо Учасник пропонує еквівалент товару, він повинен обов’язково надати у складі пропозиції порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристику і склад товару, визначені Замовником у даному додатку та аналогічні (не гірші) показники аналогічного товару».
В оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів в п. 4.1. вказано, що пропозиція повинна бути підготовлена Учасником у відповідності до Додатку №4 оголошення про проведення електронної закупівлі. У Додатку 4 наведена форма пропозиції та зазначено, що в цінової пропозиції повинно бути вказано повне (детальне) найменування предмета закупівлі.
Таким чином, всі зацікавлені сторони будуть мати змогу точно ідентифікувати товар і, у випадку якщо буде запропонований еквівалентний товар, пересвідчитися, що запропонований товар відповідає чи не відповідає вимогам Замовника.

Щодо запитання 2:
При здійсненні закупівлі Замовник керується законодавством України у сфері публічних закупівель. У п.35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
У Додатку 4 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів зазначено: «Цінова пропозиція включає витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, кріпильні матеріали, вартість тари, упаковки, маркування, а також всі інші витрати, пов’язані із поставкою товару, інсталяцію обладнання, установку у навчальних кабінетах Замовника, усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником».
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає документи учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
При здійсненні закупівлі Замовник дотримується основних принципів публічних закупівель, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність і недискримінація учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 10 585,00
UAH з ПДВ
10 098,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Рабчун Олег Миколайович 10 100,00
UAH з ПДВ
10 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 16:24
Пропозиція оновлена.pdf
11 листопада 2019 13:43
Уставні.pdf
11 листопада 2019 13:43
Технічні характеристики.pdf
11 листопада 2019 13:43
Довідка статут.pdf
11 листопада 2019 13:43
Пропозиція.pdf
11 листопада 2019 13:43
Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2019 13:43
Лист-згода.pdf
11 листопада 2019 13:43
Лист сертифікація.pdf
11 листопада 2019 13:43
Довідка право підпису.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 15:50
вилка висотомір0002.jpg
11 листопада 2019 15:49
вилка висотомір0001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

ФОП Рабчун Олег Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3081115954
Переможець 10 098,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 16:27

Документи

13 листопада 2019 16:27
Електронний підпис
13 листопада 2019 16:26
Протокол розгляду-19-11-13-4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3081115954
10 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2019 16:27
Електронний підпис
13 листопада 2019 16:26
Протокол розгляду-19-11-13-4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 15:15
Договір 92.pdf укладений
26 листопада 2019 15:15