Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (власні кошти)
Очікувана вартість
1 376 398,83 UAH
UA-2019-11-04-000791-b ● 07f4e1af18d44673b91ec70dbd747b80
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації та проведення закупівель +380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908 nkv_sergey@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 14:02 |
Очікувана вартість: | 1 376 398,83 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 763,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 41291.96 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник протягом 30 банківських днів з моменту підписання Договору перераховує на поточний рахунок Виконавця аванс у розмірі _____________ грн., що дорівнює 20% від загальної суми Договору. Виконавець зобов’язується приступити до виконання послуг не пізніше дати перерахування Замовником авансу. | Аванс | 30 | Банківські | 20 |
Надання послуг | Остаточні розрахунки за цим Договором проводяться Замовником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця відповідно до виставленого рахунку-фактури протягом 30 банківських днів з моменту підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), який має бути підписаний уповноваженими представниками Замовника, та реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до чинного законодавства України. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2019 12:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2019 12:34 |
Т.Д. Послуги землевпорядних робіт з оформлення переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-04-000791-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 06 листопада 2019 18:06
Щодо дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Шановний Замовник!
Відповідно до п. 1 Розділу «Відповідність кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації встановлено наступну вимогу для Учасника: «Учасник відповідає даній вимозі, в разі наявності досвіду розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності (землі транспорту)». Однак така вимога є дискримінаційною та такою, що порушує базові принципи у сфері публічних закупівель, що закріплені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників виходячи з наступного:
1. Вимога щодо розроблення документації із землеустрою саме щодо земель державної форми власності, зокрема, щодо земель транспорту, є незаконною та такою, що суперечить земельному законодавству, оскільки законодавство у сфері землеустрою не розмежовує види документації з прив’язкою до форми власності земель, на яких здійснюється надання послуг. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону України «Про землеустрій» види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно Законом України «Про землеустрій». Тобто ст. 25 Закону України «Про землеустрій» встановлює виключний перелік видів документації із землеустрою, серед якого не закріплено розмежування видів документації із землеустрою у відповідності до форми власності земель та тим паче не закріплено розмежування видів документації із землеустрою за категоріями земель (стосовно земель транспорту).
2. Враховуючи положення чинного земельного законодавства, зокрема, ст. 50 Закону України «Про землеустрій», ст. ст. 122, 186 та 186-1 Земельного Кодексу України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності» жодної специфіки у випадку розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності, зокрема, щодо земель транспорту, не існує. Різниця між формами власності земель полягає лише в тому який орган здійснює надання рішення щодо проведення робіт із землеустрою та здійснює затвердження документації із землеустрою. Дане положення ще раз доводить невідповідність вимоги п. 1 Розділу «Відповідність кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації нормам чинного земельного законодавства та доводить його дискримінаційну суть.
3. Наявність досвіду розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності (землі транспорту) жодним чином не може слугувати критерієм особливої якісності та своєчасності наданих послуг. Даний критерій не надає жодної інформації про перевагу якості надання послуг з боку одного учасника порівняно з іншими учасниками.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо:
Змінити дискримінаційну вимогу п. 1 Розділу «Відповідність кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації щодо наявності досвіду розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності (землі транспорту).
Просимо прийняти до уваги дану вимогу задля уникнення додаткових звернень до органів, що здійснюють моніторинг закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 1 Розділу «Відповідність кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації встановлено наступну вимогу для Учасника: «Учасник відповідає даній вимозі, в разі наявності досвіду розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності (землі транспорту)». Однак така вимога є дискримінаційною та такою, що порушує базові принципи у сфері публічних закупівель, що закріплені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників виходячи з наступного:
1. Вимога щодо розроблення документації із землеустрою саме щодо земель державної форми власності, зокрема, щодо земель транспорту, є незаконною та такою, що суперечить земельному законодавству, оскільки законодавство у сфері землеустрою не розмежовує види документації з прив’язкою до форми власності земель, на яких здійснюється надання послуг. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону України «Про землеустрій» види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно Законом України «Про землеустрій». Тобто ст. 25 Закону України «Про землеустрій» встановлює виключний перелік видів документації із землеустрою, серед якого не закріплено розмежування видів документації із землеустрою у відповідності до форми власності земель та тим паче не закріплено розмежування видів документації із землеустрою за категоріями земель (стосовно земель транспорту).
2. Враховуючи положення чинного земельного законодавства, зокрема, ст. 50 Закону України «Про землеустрій», ст. ст. 122, 186 та 186-1 Земельного Кодексу України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності» жодної специфіки у випадку розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності, зокрема, щодо земель транспорту, не існує. Різниця між формами власності земель полягає лише в тому який орган здійснює надання рішення щодо проведення робіт із землеустрою та здійснює затвердження документації із землеустрою. Дане положення ще раз доводить невідповідність вимоги п. 1 Розділу «Відповідність кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації нормам чинного земельного законодавства та доводить його дискримінаційну суть.
3. Наявність досвіду розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності (землі транспорту) жодним чином не може слугувати критерієм особливої якісності та своєчасності наданих послуг. Даний критерій не надає жодної інформації про перевагу якості надання послуг з боку одного учасника порівняно з іншими учасниками.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо:
Змінити дискримінаційну вимогу п. 1 Розділу «Відповідність кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації щодо наявності досвіду розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності (землі транспорту).
Просимо прийняти до уваги дану вимогу задля уникнення додаткових звернень до органів, що здійснюють моніторинг закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 14:15
Вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, штучні обмеження та дискримінаційні умови відсутні. Докладніше в додатку відповідь на вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Донзембуд" |
1 200 000,00
UAH
|
1 200 000,00
UAH
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Хлус Любов Анатоліївна |
1 376 000,00
UAH
|
1 376 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Донзембуд" #38084218 |
Переможець |
1 200 000,00
UAH
|
22 листопада 2019 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2020 08:27
|
додаткова угода Житомир Донзембуд.jpeg | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 16:48
|
договір.pdf | укладений |
06 грудня 2019 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести в п. 11.1 договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/ДН-4-191411/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/ДН-4-191411/НЮ-Д-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |