Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Деснянська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 05389882 |
Вебсайт: | http://desnyanska.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 17024, Україна , Чернігівська обл., Десна, вулиця Ювілейна, 1-а |
Контактна особа: |
Слободянюк Світлана Петрівна 380937364631 sveta-nova81@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Оскільки потреба у закупівлі залишається, як виняток необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від № 922-VIII від 25.12.2015 р. Закупівлю за предметом код за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти; ( бензин марки А-92 ), прийнято рішення здійснити у Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЮК». Вищевказаний постачальник має успішний досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання нафтопродуктів. Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами були погоджені об’єми, ціни та інші умови поставки товарів. Підстав для відмови в укладенні договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЮК» відсутні. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЮК» призведе до припинення/обмеження забезпечення автотранспорту Деснянської селищної ради пальним, що як наслідок ускладнить виконання Замовником, завдань та функцій покладених на нього. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 16:51 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 листопада 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
04 листопада 2019 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-12-000006 ● e4f03cdd53e8421eb00b4dc5d754f698
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2019 14:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2019 № 63
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 12.11.2019 № 63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-11-04-000635-c 04.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Сума оплати за договором помилково вказана 235200.00 грн, договір визнаний нікчемним і не виконувався.
2019-11-21 15:39:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Порушення усунуто
2019-11-21 16:30:18
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " ДЮК" #25201774 |
Переможець |
235 200,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2019 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 11:43
|
2 001.jpg | укладений |
11 листопада 2019 11:41
|
1 001.jpg | укладений |
11 листопада 2019 11:40
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
235 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 200,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю UA-2019-11-04-000635-c, тому вирішено визнати договір нікчемним. |