Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (бензин марки А-92)
Очікувана вартість
235 200,00 UAH
UA-2019-11-04-000635-c 2db7a91c7bac45d3ab5a61e702296f96
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Світлана Петрівна

380937364631 sveta-nova81@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Деснянська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 05389882
Вебсайт: http://desnyanska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 17024, Україна , Чернігівська обл., Десна, вулиця Ювілейна, 1-а
Контактна особа: Слободянюк Світлана Петрівна
380937364631
sveta-nova81@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, - переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. Деснянською селищною радою було двічі відмінено процедури закупівлі по предмету: код за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти;(бензин марки А-92), тому що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій, що відображається в оголошеннях UA-2019-10-17-000533-b UA-2019-09-30-000429-c
Оскільки потреба у закупівлі залишається, як виняток необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від № 922-VIII від 25.12.2015 р. Закупівлю за предметом код за ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти; ( бензин марки А-92 ), прийнято рішення здійснити у Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЮК». Вищевказаний постачальник має успішний досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання нафтопродуктів. Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами були погоджені об’єми, ціни та інші умови поставки товарів. Підстав для відмови в укладенні договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЮК» відсутні. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЮК» призведе до припинення/обмеження забезпечення автотранспорту Деснянської селищної ради пальним, що як наслідок ускладнить виконання Замовником, завдань та функцій покладених на нього. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 16:51
Оскарження наміру укласти договір: 10 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8400 літр
Нафта і дистиляти (бензин марки А-92)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

04 листопада 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-12-000006 ● e4f03cdd53e8421eb00b4dc5d754f698
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2019 14:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

12.11.2019 № 63
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 12.11.2019 № 63
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-11-04-000635-c 04.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Сума оплати за договором помилково вказана 235200.00 грн, договір визнаний нікчемним і не виконувався.

2019-11-21 15:39:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Порушення усунуто

2019-11-21 16:30:18

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " ДЮК"
#25201774
Переможець 235 200,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 16:51

Документи

04 листопада 2019 16:51
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:50
1 001.jpg
04 листопада 2019 16:49
2 001.jpg
04 листопада 2019 16:47
3 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 16:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " ДЮК"
#25201774
235 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2019 16:51
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:50
1 001.jpg
04 листопада 2019 16:49
2 001.jpg
04 листопада 2019 16:47
3 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 10:38
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 11:43
2 001.jpg укладений
11 листопада 2019 11:41
1 001.jpg укладений
11 листопада 2019 11:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 235 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 39 200,00 UAH)
Причини розірвання договору: ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю UA-2019-11-04-000635-c, тому вирішено визнати договір нікчемним.