Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
14 500,00 UAH
UA-2019-11-04-000590-b e7f40cebf1c1423eb4de298841fc4ccc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://www.facebook.com/uamedpro/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 11:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 11:40
Початок аукціону: 21 листопада 2019 13:39
Очікувана вартість: 14 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Фінансування

Закупівля за кошти: Глобальний фонд

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля проводиться відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні. Закупівлі відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні не підпадають під дію ЗУ "Про публічні закупівлі" та звільняються від ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
827 одиниця
Зошит (блокнот) А5 80 для записів в клітинку типу YES 681181, або еквівалент
Папка-планшет Зелена типу Buromax А5 PVC (BM.3417-04)
Степлер №24 / 6, 26/6 типу Economix 40238
Степлер №23, №24, №26 50 аркушів Синій типу BM.4251-02
Скоби для степлера № 24/6, металеві, 1000 шт. в картонній коробці
Скоби для степлера №26/8 типу BM.4414
Антистеплер для канцелярських скоб
Закладки (стікери) з клейким шаром 12х45
Блок паперу для нотаток з клеєвим шаром 75х75, 400 арк., 4 кольори
Блок паперу для нотаток з підставкою
Скріпки закруглені 28 мм 100 шт/уп.
Нікельовані BM.5005
Дирокол на 40 аркушів типу Exakt-2 3940-06-А
Біндер 41 мм, 12 шт/уп типу BM.5302
Біндер 15 мм по 12 шт./уп типу BM.5306
Маркер для сухостираних дощок Чорний 2-4 мм типу BM.8800-01
Маркер для сухостираних дощок 2-4 мм Синій типу BM.8800-02
Горизонтальний лоток Чорний типу Арніка Компакт 80603
Клейка стрічка 48 мм х 66 м х 45 мкм Прозора типу BM.7018-00
Клейка стрічка канцелярська 12 мм х 20 м Прозора типу Klerk
Металева підставка-стаканчик для ручок Buromax Кругла Чорна
Штамп самонабірний Trodat Imprint 13 58x22 мм 5 рядків Укр+Рос (13 Текст/5/Ukr)
Штемпельна фарба Синя на спиртовій основі Noris-Color 191 25 мл
Папки-куточки Economix А4 180 мкм типу 31153-04
Ножиці офісні 18 см типу BM.4513
Набір кнопок-цвяшків Кольорові типу BM.5150
Ніж канцелярский Delta by Axent 9 мм пластиковый типу D6525
Картонні роздільники-закладки Esselte 5 кольорів 100 шт./уп, типу 624450
Папка пластикова синя А4 на резинках типу JOB BM.3913
Папки різнокольорові на кнопці типу Economix А4180 мкм
Конверти формату А5 (С5)
Конверти формату А4 (С4)
Шило
Точилка для олівців
Ручка-коректор 0,8 мм
Бейдж вертикальний прозорий на шнурку типу Axent 4506-A
Дошка магнітно-маркерна 120х90 см
Дошка магнітно-маркерна 180х120 см
Губка для дошок магнітна
Набір магнітів для дошок
Файл-вкладиш А4, 40 мкм, 100 шт. в пачці, глянець прозорий
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01000, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Звертаємо Вашу увагу, дана закупівля не може містити ПДВ. Механізм звільнення. У відповідності до положень п. 26 підрозділу 2, розділу ХХ Податкового кодексу України: звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України товарів (крім підакцизних) та надання послуг, якщо такі товари/послуги оплачуються за рахунок грантів (субгрантів), наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні, що виконуються відповідно до закону. Порядок здійснення таких операцій визначається Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні» від 17 квітня 2013 р. N 284. Згідно вищезазначеної Постанови КМУ існує чіткий нескладний механізм отримання звільнення від сплати ПДВ за даними операціями. Замовник надаватиме Виконавцеві консультативну допомогу із формування відповідних заявок і отримання рішень про звільнення від сплати ПДВ на початковому етапі співробітництва. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 11:45
Проект договору Оф. приладдя.docx
04 листопада 2019 11:45
КД_Офісне приладдя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 10:24
Дата відповіді: 05 листопада 2019 15:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! Технічна специфікація, а саме Додаток 2 Конкурсної документації, містить детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик; посилання на стандартні характеристики, вимоги та термінологію, пов'язану з товарами, що закуповуються. Оскільки окремі найменування Товару, що є предметом закупівлі, містять конкретну марку/каталожний номер разом із фразою «або еквівалент», Замовником в конкурсній документації зазначено, що : «Посилання Замовником на каталожний номер, виробників (джерело походженя), конкретну торговельну марку (ТУУ, ГОСТ, ДСТУ тощо) або тип предмета закупівлі тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові Товару. Під «еквівалентом» Товару або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний Товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника.» Отже, відповідно до умов конкурсної документації, встановлена можливість надання еквіваленту, тобто Учасниками можуть бути запропоновані еквівалентні товари, проте їх технічні характеристики повинні в повному обсязі відповідати технічним характеристикам, встановленим Додатком 2 Конкурсної документації. Додатком 1 Конкурсної документації передбачено, що в складі пропозиції Учасник повинен завантажити опис запропонованого товару, згідно специфікації (Додаток 2). Разом з цим, Додаток 2 передбачає надання Учасником інформації у встановленій формі, а саме: «Назва запропонованого товару (вказати найменування товару, що пропонується,із зазначенням типу, марки, артикула за наявності)» Технічні характеристики запропонованого товару (вказати технічні характеристики запропонованого товару, які в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, або є кращими) Артикул/каталожний номер запропонованого товару Відповідно до умов Конкурсної документації (п.5 розділу І Загальні положення) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у Конкурсній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки пропозицій є ціна. Дана закупівля не містить ПДВ (для учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм ). Механізм звільнення. У відповідності до положень п. 26 підрозділу 2, розділу ХХ Податкового кодексу України: звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України товарів (крім підакцизних) та надання послуг, якщо такі товари/послуги оплачуються за рахунок грантів (субгрантів), наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні, що виконуються відповідно до закону. Порядок здійснення таких операцій визначається Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні» від 17 квітня 2013 р. N 284. Згідно вищезазначеної Постанови КМУ існує чіткий нескладний механізм отримання звільнення від сплати ПДВ за даними операціями.
ПДВ
Дата подання: 06 листопада 2019 21:22
Дата відповіді: 07 листопада 2019 17:36
Ви не є платником ПДВ. У закупівлі можуть брати участь як платники, так і неплатники ПДВ. Тож, якщо Ви оголошуєте закупівлю без ПДВ, це означає, що якщо за сумою без ПДВ виграє платник ПДВ, Ви маєте сплатити також ПДВ (20%), що збільшує на цю суму Ваши витрати і бюджет закупівлі (за Вашим переліком) складе 17400 грн., а компенсації у вигляді податкового кредиту Ви не отримаєте. Маємо великий сумнів, що Ви цього бажаєте. Практика таких закупівель неплатниками ПДВ показує, що їх бюджет складає, суму, що оголошена (в Вашому випадку 14500 грн.), яка включає ПДВ. Роз'ясніть, будь ласка, на яку суму розраховувати платникам ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що дана закупівля проводиться за кошти Глобального фонду. У відповідності до положень п. 26 підрозділу 2, розділу ХХ Податкового кодексу України: звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України товарів (крім підакцизних) та надання послуг, якщо такі товари/послуги оплачуються за рахунок грантів (субгрантів), наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні, що виконуються відповідно до закону. Порядок здійснення таких операцій визначається Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ввезення на митну територію України товарів і постачання на митній території України товарів та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів) Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні» від 17 квітня 2013 р. N 284.
Постачальник на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення поставки, звертається в МОЗ (відповідно до Постанови №284 КМУ від 17.04.2019 ) для отримання довідки, яка підтверджує пільгу з ПДВ на проведену операцію.
Також, згідно п.26, підрозділу 2 , розділу ХХ ПКУ " У разі здійснення операцій, звільнених відповідно до цього пункту, положення пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу та положення статті 199 цього Кодексу не застосовуються."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 12 859,40
UAH
11 990,65
UAH
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 12 922,86
UAH
12 087,18
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 14 486,40
UAH
14 486,40
UAH
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 10:58
Установчі документи.pdf
20 листопада 2019 10:58
Інформація про учасника.pdf
20 листопада 2019 10:58
Аналогічні договори канц..pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 17:08
сканирование0007.pdf
18 листопада 2019 17:08
сканирование0006.pdf
18 листопада 2019 17:08
Документы.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Рішення скасоване 11 990,65
UAH
09 грудня 2019 17:12
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 11 990,65
UAH
09 грудня 2019 17:14
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 12 087,18
UAH
09 грудня 2019 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
12 087,18
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 17:15
Договір оф.устаткування №12 12.12.19.pdf укладений
12 грудня 2019 17:15