Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення
Очікувана вартість
516 000,00 UAH
UA-2019-11-04-000398-a ca43a1362c314a509c555d300e65bb46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пукаляк Роман Михайлович

380322757132 lokdc@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Код ЄДРПОУ: 03078209
Вебсайт: http://www.lokdc.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Пекарська 69/б
Контактна особа: Пукаляк Роман Михайлович
380322757132
lokdc@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 15:34
Очікувана вартість: 516 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Обсяг надання послуг відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська, 69-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця послуг на підставі Акта приймання наданих послуг протягом 10 (десяти ) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 17:32
Тендерна документація_нова редакція.docx
18 листопада 2019 17:31
Технічні вимоги_нова редакція.docx
18 листопада 2019 17:31
Рішення про внесення змін ТД.docx
12 листопада 2019 11:33
Рішення про внесення змін ТД.docx
04 листопада 2019 11:29
Проект договору.docx
18 листопада 2019 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 17:32
Тендерна документація_нова редакція.docx
12 листопада 2019 11:33
Тендерна документація_нова редакція.docx
04 листопада 2019 11:28
Тендерна документація.docx
18 листопада 2019 17:31
Технічні вимоги_нова редакція.docx
04 листопада 2019 11:28
Технічні вимоги.docx
18 листопада 2019 17:31
Рішення про внесення змін ТД.docx
12 листопада 2019 11:33
Рішення про внесення змін ТД.docx
04 листопада 2019 11:29
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дозволу
Дата подання: 07 листопада 2019 14:25
Дата відповіді: 07 листопада 2019 15:18
У документації в ТД зазначено вимогу: Копію чинних дозволів на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку відповідно до Технічного завдання. То маємо питання: Ваше технінче завдання передбачає послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації. Але відповідно до Порядку видачі дозволів на роботи підвищеної небезпеки (постанова КМУ №1107) послуги для монтажу ПС не входять в перелік робіт на які треба отримати такий дозвіл? Тоді який докуемнт треба Вам надати? Просимо перевірити Вашу вимогу і внести зміни, якщо овна некоректно сформована. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Уважно читайте вимоги тендерної документації, якою передбачено, що у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню, або отримання дозволів, учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Вимога сформована абсолютно коректно.
Чому учасники повинні сплачувати за вас витрати?
Дата подання: 07 листопада 2019 14:28
Дата відповіді: 07 листопада 2019 15:14
«Договір про надання консультативних послуг» укладений між Замовником та Консультантом не може стосуватися ні учасників цієї закупівлі, ні переможця. Адже Замовник і Консультант не можуть укласти договір, який передбачатиме покладання на третю особу-переможця закупівлі (який на момент укладання «Договору про надання консультаційних послуг» ще не відомий) будь-яких зобов’язань. Враховуючи вищевикладене, прошу виключити дану вимогу з ТД, так як вона не стосується предмету закупівлі, а учасники (потенційні переможці) не мають жодного відношення до невідомих договорів між Замовником, та Консультантом, який готує ТД з порушеннями чинного законодавства, та ще й не правильно трактує норми ЦКУ. Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, прошу виключити дискримінаційні вимоги з ТД, виключити вимоги, що не стосуються предмету закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Згідно ч. 3 ст. 22 даного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Неправомірна вимога щодо аналогічних договорів
Дата подання: 07 листопада 2019 14:40
Дата відповіді: 11 листопада 2019 10:04
Добрий день! У документації визначено вимогу: Оригінал або завірену копію документів перевірки працездатності систем протипожежного захисту (автоматична система пожежної сигналізації, система оповіщення людей про пожежу), наданих територіальними органами ДСНС України. Зазначена вимога є неправомірною з наступних причин: по-перше, роз’яснюємо чому сформована Замовником вимога є частково правомірною: згідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати підтвердження аналогічного досвіду. Логічним є вимога про надання договору, відгуку та акту прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію (для договорів на встановлення (монтаж) систем пожежної сигналізації, оскільки монтажні роботи завершуються введенням системи в експлуатацію). Щодо документу перевірки працездатності систем протипожежного захисту, дане питання регулюється ДБН В.2.5-56:2014 СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ (витяг додається). Зокрема в Додатку И «Перевірка працездатності» зазначено наступне: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок і тривалість роботи комісії визначається замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Таким чином бачимо, що надання документу перевірки працездатності систем протипожежного захисту відповідно до чинного не є обов’язковим, це, по-перше. По-друге, в ДБН В.2.5-56:2014 чітко визначено: для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія. Тобто сам Замовник ініціює перевірку за власним бажанням та створює для цього відповідну комісію. По-третє, відповідно на законодавчому рівні відсутня вимога про обов’язкову перевірку працездатності систем протипожежного захисту для кожного об’єкту на якому відповідна організація здійснює монтажні роботи систем пожежної сигналізації. Таким чином, вимога про надання повного комплекту зазначених документів до аналогічного договору є дискримінаційною, оскільки акт перевірки працездатності систем протипожежного захисту не є обов’язковим документом і складати його монтувальна організація не повинна (і загалом зазначену процедуру ініціює і організовує Замовник за власним бажанням). Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо акту перевірки працездатності систем протипожежного захисту, і не повинні його мати. Але ми маємо підтвердження аналогічного досвіду у вигляді аналогічних договорів, відгуків та актів прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію. Також звертаємо увагу, що зазначена вимога уже оскаржувалися в АМКУ і є позитивне рішення на користь учасника, пропонуємо з ним ознайомитися та внести зміни - UA-2019-07-03-000691-c. Тому просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання акту перевірку працездатності систем протипожежного захисту та внести відповідні зміни, в інакшому випадку - ми будемо вимушені оскаржувати умови в Антимонопольному комітеті, що призведе до затягування процедури і невикористання Вами бюджетних коштів (адже рік вже закінчується). Дякуємо завчасно!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХБЕЗПЕКА ЛЬВІВ" 514 408,80
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ "АРГОС" 499 973,40
UAH з ПДВ
425 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист" 484 994,94
UAH з ПДВ
474 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Юлком-Сервіс 498 866,31
UAH з ПДВ
475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 12:03
Електронний підпис
25 листопада 2019 11:59
Аналогічний договір.PDF
25 листопада 2019 11:59
Виписка.PDF
25 листопада 2019 11:59
Довідка на право підпису.PDF
25 листопада 2019 11:59
Паспорт директора.PDF
25 листопада 2019 11:59
Лист-пояснення-2.PDF
25 листопада 2019 11:59
Диплом-2.PDF
25 листопада 2019 11:59
Статут.PDF
25 листопада 2019 11:59
Форма тендерної пропозиції.PDF
25 листопада 2019 11:59
Лист-Гарантія.PDF
25 листопада 2019 11:59
Кошторис.PDF
25 листопада 2019 11:59
Диплом-1.PDF
25 листопада 2019 11:59
Цінова пропозиція.PDF
25 листопада 2019 11:59
Трудова кн..PDF
25 листопада 2019 11:59
Витяг.PDF
25 листопада 2019 11:59
Лист-пояснення.PDF
25 листопада 2019 11:59
Графік виконання робіт.PDF
25 листопада 2019 11:58
План фінансування робіт.PDF
25 листопада 2019 11:58
Лист-пульт.PDF

Публічні документи

25 листопада 2019 14:07
Електронний підпис
25 листопада 2019 11:32
Сертифiкат пул_т - копия.pdf
25 листопада 2019 11:32
Вiдомостi учасника.pdf
25 листопада 2019 11:32
Виписка.PDF
25 листопада 2019 11:32
Свiдоцтво - копия.PDF
25 листопада 2019 11:32
Рiшення - копия.PDF
25 листопада 2019 11:32
Гарантiйний лист.pdf
25 листопада 2019 11:32
Лист-гарантiя-2 - копия.pdf
25 листопада 2019 11:32
Аналогічний договір-2+лист.PDF
25 листопада 2019 11:32
Довiдка статистики.PDF
25 листопада 2019 11:32
Паспорт пул_т - копия.pdf
25 листопада 2019 11:32
Статут - копия - копия.PDF
25 листопада 2019 11:32
Технiчнi вимоги - копия.PDF
25 листопада 2019 11:32
Довiдка на право пiдпису.pdf
25 листопада 2019 11:32
Довiдка про облад. та МТБ.pdf
25 листопада 2019 11:32
Iнформацiя про учасника.pdf
25 листопада 2019 11:32
Графiк виконання робiт.pdf
25 листопада 2019 11:32
Лист-згода - копия.pdf
25 листопада 2019 11:32
Статут - копия (2).PDF
25 листопада 2019 11:32
Проект договору - копия.PDF
25 листопада 2019 11:32
Аналогічний договір+лист.PDF
25 листопада 2019 11:32
Гарантiйний термiн.pdf
25 листопада 2019 11:31
Графiк фiнансування р-т.pdf
25 листопада 2019 11:31
Вiдсутнiст_ рекламацiй.pdf
25 листопада 2019 11:31
Лист- пояснення - копия.pdf
25 листопада 2019 11:31
Витяг з eдиного реeстру.PDF
25 листопада 2019 11:31
Лист-гарантія - копия.PDF
25 листопада 2019 11:31
Лiцензiя - копия.PDF
25 листопада 2019 11:31
Лист-пояснення-2 - копия.pdf
25 листопада 2019 11:31
Лiцензiя Аргос-пул_т - копия.PDF
25 листопада 2019 11:31
Кошторис.PDF
25 листопада 2019 11:31
Дов-ка про несудимiст_.PDF

Публічні документи

04 грудня 2019 09:50
Довідка .pdf
25 листопада 2019 17:14
Електронний підпис
25 листопада 2019 17:11
r_33_ДЦ_ЛСССР.pdf
25 листопада 2019 17:11
r_33_ДЦ_ЛСДЦ.pdf
25 листопада 2019 17:11
r_33_ДЦ_ДЦ.pdf
25 листопада 2019 17:11
Трудова книжка 4.pdf
25 листопада 2019 17:11
Трудова книжка 3.pdf
25 листопада 2019 17:11
Трудова книжка 2.pdf
25 листопада 2019 17:11
Трудова книжка 1.pdf
25 листопада 2019 17:11
Статут.7z
25 листопада 2019 17:10
Свідоцтво ПДВ.JPG
25 листопада 2019 17:10
протокол перевірки знань.pdf
25 листопада 2019 17:10
протокол зборів .pdf
25 листопада 2019 17:10
Проект договору.pdf
25 листопада 2019 17:10
Наказ 4.pdf
25 листопада 2019 17:10
Наказ 3.pdf
25 листопада 2019 17:10
Наказ 2.pdf
25 листопада 2019 17:10
Наказ 1.pdf
25 листопада 2019 17:10
ліцензія ТЗОВ Вогнезахист .jpg
25 листопада 2019 17:10
ліцензія на пульт.PDF
25 листопада 2019 17:10
Лист пульт .pdf
25 листопада 2019 17:10
Лист про паспорт пульта.pdf
25 листопада 2019 17:10
Лист відгук ПП Сихівське.jpg
25 листопада 2019 17:10
Договір ПП Сихівське 4.pdf
25 листопада 2019 17:10
Договір ПП Сихівське 3.pdf
25 листопада 2019 17:10
Договір ПП Сихівське 2.pdf
25 листопада 2019 17:10
Договір ПП Сихівське 1.pdf
25 листопада 2019 17:10
Договір оренди.pdf
25 листопада 2019 17:10
Витяг з реєстру.pdf
25 листопада 2019 17:10
4 План фінансування.pdf
25 листопада 2019 17:09
17 Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2019 17:09
12 Довідка працівники.pdf
25 листопада 2019 17:09
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 15:17
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:07
Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2019 15:07
Технічні вимоги.pdf
25 листопада 2019 15:07
Статут.PDF
25 листопада 2019 15:07
Спостереження.pdf
25 листопада 2019 15:07
Сертифікати навчання.pdf
25 листопада 2019 15:06
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
25 листопада 2019 15:06
Довідка про не співпрацю.pdf
25 листопада 2019 15:05
Довідка наявність досвіду.pdf
25 листопада 2019 15:05
Довідка ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2019 15:05
графік виконання робіт.pdf
25 листопада 2019 15:05
Рішення засновників.pdf
25 листопада 2019 15:05
Протокол ОП.pdf
25 листопада 2019 15:05
Гарантiя якостi робiт.pdf
25 листопада 2019 15:05
Проект договору завірений.pdf
25 листопада 2019 15:05
план фінансування.pdf
25 листопада 2019 15:05
Відсутність підстав ст 17.pdf
25 листопада 2019 15:05
Відомість про учасника.pdf
25 листопада 2019 15:05
Витяг ЄДР.pdf
25 листопада 2019 15:05
аналог.дог.Хмільник.zip
25 листопада 2019 15:05
Ліцензія на виконаня робіт.pdf
25 листопада 2019 15:05
Аналог. дог. Стрижавка.zip
25 листопада 2019 15:05
аналог. дог. Зимна Вода.zip
25 листопада 2019 15:04
акти Зимна Вода.zip
25 листопада 2019 15:04
лист-гарантія демпінг.pdf
25 листопада 2019 15:04
Лист про субпідрядників.pdf
25 листопада 2019 15:04
лист згода на оброб. даних.pdf
25 листопада 2019 15:04
лист відстрочка платежа.pdf
25 листопада 2019 15:04
Кошторис.zip
25 листопада 2019 15:04
Згода укладання договору.pdf
25 листопада 2019 15:04
Заходи захисту довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОЖТЕХБЕЗПЕКА ЛЬВІВ"

ПП "АКБ "АРГОС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист"

ПП Юлком-Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХБЕЗПЕКА ЛЬВІВ"
#43185750
Відхилено 410 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 11:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ "АРГОС"
#36248648
Відхилено 425 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 11:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист"
#36918251
Переможець 474 999,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 15:32

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХБЕЗПЕКА ЛЬВІВ" #43185750

№ рішення у справі

63/17-р/к

Дата рішення у справі

29.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

29 листопада 2019 11:25
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:24
протокол 1.pdf
26 листопада 2019 16:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 листопада 2019 11:28
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:27
протокол 2.pdf
29 листопада 2019 11:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист"
#36918251
474 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:58
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 10:57
51-9.pdf укладений
17 грудня 2019 10:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 474 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 166,50 UAH)