Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення
Очікувана вартість
516 000,00 UAH
UA-2019-11-04-000398-a ● ca43a1362c314a509c555d300e65bb46
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 03078209 |
Вебсайт: | http://www.lokdc.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Пекарська 69/б |
Контактна особа: |
Пукаляк Роман Михайлович 380322757132 lokdc@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2019 15:34 |
Очікувана вартість: | 516 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Обсяг надання послуг відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації та системи оповіщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська, 69-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця послуг на підставі Акта приймання наданих послуг протягом 10 (десяти ) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 17:32 |
Тендерна документація_нова редакція.docx | |
18 листопада 2019 17:31 |
Технічні вимоги_нова редакція.docx | |
18 листопада 2019 17:31 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
12 листопада 2019 11:33 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
04 листопада 2019 11:29 |
Проект договору.docx |
18 листопада 2019 17:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 листопада 2019 17:32 |
Тендерна документація_нова редакція.docx
|
||||||
18 листопада 2019 17:31 |
Технічні вимоги_нова редакція.docx
|
||||||
18 листопада 2019 17:31 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
||||||
12 листопада 2019 11:33 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
||||||
04 листопада 2019 11:29 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дозволу
Дата подання: 07 листопада 2019 14:25
Дата відповіді: 07 листопада 2019 15:18
У документації в ТД зазначено вимогу: Копію чинних дозволів на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку відповідно до Технічного завдання. То маємо питання: Ваше технінче завдання передбачає послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації. Але відповідно до Порядку видачі дозволів на роботи підвищеної небезпеки (постанова КМУ №1107) послуги для монтажу ПС не входять в перелік робіт на які треба отримати такий дозвіл? Тоді який докуемнт треба Вам надати? Просимо перевірити Вашу вимогу і внести зміни, якщо овна некоректно сформована. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Уважно читайте вимоги тендерної документації, якою передбачено, що у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню, або отримання дозволів, учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Вимога сформована абсолютно коректно.
Чому учасники повинні сплачувати за вас витрати?
Дата подання: 07 листопада 2019 14:28
Дата відповіді: 07 листопада 2019 15:14
«Договір про надання консультативних послуг» укладений між Замовником та Консультантом не може стосуватися ні учасників цієї закупівлі, ні переможця. Адже Замовник і Консультант не можуть укласти договір, який передбачатиме покладання на третю особу-переможця закупівлі (який на момент укладання «Договору про надання консультаційних послуг» ще не відомий) будь-яких зобов’язань. Враховуючи вищевикладене, прошу виключити дану вимогу з ТД, так як вона не стосується предмету закупівлі, а учасники (потенційні переможці) не мають жодного відношення до невідомих договорів між Замовником, та Консультантом, який готує ТД з порушеннями чинного законодавства, та ще й не правильно трактує норми ЦКУ. Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, прошу виключити дискримінаційні вимоги з ТД, виключити вимоги, що не стосуються предмету закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Згідно ч. 3 ст. 22 даного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Неправомірна вимога щодо аналогічних договорів
Дата подання: 07 листопада 2019 14:40
Дата відповіді: 11 листопада 2019 10:04
Добрий день! У документації визначено вимогу: Оригінал або завірену копію документів перевірки працездатності систем протипожежного захисту (автоматична система пожежної сигналізації, система оповіщення людей про пожежу), наданих територіальними органами ДСНС України. Зазначена вимога є неправомірною з наступних причин: по-перше, роз’яснюємо чому сформована Замовником вимога є частково правомірною: згідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати підтвердження аналогічного досвіду. Логічним є вимога про надання договору, відгуку та акту прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію (для договорів на встановлення (монтаж) систем пожежної сигналізації, оскільки монтажні роботи завершуються введенням системи в експлуатацію). Щодо документу перевірки працездатності систем протипожежного захисту, дане питання регулюється ДБН В.2.5-56:2014 СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ (витяг додається). Зокрема в Додатку И «Перевірка працездатності» зазначено наступне: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок і тривалість роботи комісії визначається замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Таким чином бачимо, що надання документу перевірки працездатності систем протипожежного захисту відповідно до чинного не є обов’язковим, це, по-перше. По-друге, в ДБН В.2.5-56:2014 чітко визначено: для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія. Тобто сам Замовник ініціює перевірку за власним бажанням та створює для цього відповідну комісію. По-третє, відповідно на законодавчому рівні відсутня вимога про обов’язкову перевірку працездатності систем протипожежного захисту для кожного об’єкту на якому відповідна організація здійснює монтажні роботи систем пожежної сигналізації. Таким чином, вимога про надання повного комплекту зазначених документів до аналогічного договору є дискримінаційною, оскільки акт перевірки працездатності систем протипожежного захисту не є обов’язковим документом і складати його монтувальна організація не повинна (і загалом зазначену процедуру ініціює і організовує Замовник за власним бажанням). Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо акту перевірки працездатності систем протипожежного захисту, і не повинні його мати. Але ми маємо підтвердження аналогічного досвіду у вигляді аналогічних договорів, відгуків та актів прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію. Також звертаємо увагу, що зазначена вимога уже оскаржувалися в АМКУ і є позитивне рішення на користь учасника, пропонуємо з ним ознайомитися та внести зміни - UA-2019-07-03-000691-c. Тому просимо виключити з тендерної документації вимогу про надання акту перевірку працездатності систем протипожежного захисту та внести відповідні зміни, в інакшому випадку - ми будемо вимушені оскаржувати умови в Антимонопольному комітеті, що призведе до затягування процедури і невикористання Вами бюджетних коштів (адже рік вже закінчується). Дякуємо завчасно!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХБЕЗПЕКА ЛЬВІВ" |
514 408,80
UAH з ПДВ
|
410 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ "АРГОС" |
499 973,40
UAH з ПДВ
|
425 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист" |
484 994,94
UAH з ПДВ
|
474 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Юлком-Сервіс |
498 866,31
UAH з ПДВ
|
475 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХБЕЗПЕКА ЛЬВІВ" #43185750 |
Відхилено |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 11:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ "АРГОС" #36248648 |
Відхилено |
425 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 11:31
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист" #36918251 |
Переможець |
474 999,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 10:57
|
51-9.pdf | укладений |
17 грудня 2019 10:56
|