Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для звуку сцени
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2019-11-04-000276-a 8d6898af5a404bb1aa3a54ed7128575b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гришко Людмила Вікторівна

+380442795951 lmerkulova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка"
Код ЄДРПОУ: 02224560
Вебсайт: http://ft.org.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., місто, площа Івана Франка, 3
Контактна особа: Гришко Людмила Вікторівна
+380442795951
lmerkulova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 10:58
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 10:58
Початок аукціону: 21 листопада 2019 14:23
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
Обладнання для звуку сцени
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м. Київ, площа Івана Франка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Обладнання для звуку сцени Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 10:54
Документация

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 10:32
Дата відповіді: 07 листопада 2019 10:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТЗ метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
Усі учасники (не залежно від того чи є вони платниками ПДВ або платниками єдиного податку) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Розглядатись буде остаточна ціна (найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ) за результатами аукціона (з ПДВ/без ПДВ відповідно до умов здійснення підприємницької діяльності).
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у ДОДАТКУ 4 до цієї Документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Зінтеко 3 597 023,00
UAH з ПДВ
3 597 023,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Індіго М'юзік 3 599 224,00
UAH з ПДВ
3 599 224,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 14:49
Довідка МВД
25 листопада 2019 14:49
Довідки переможця
25 листопада 2019 14:49
Довідка податкова
25 листопада 2019 14:49
Довідка податкова
15 листопада 2019 10:48
статут.pdf
15 листопада 2019 10:48
протокол та довідки.pdf
15 листопада 2019 10:48
Лист авторизації 11 11 19.pdf
15 листопада 2019 10:48
Відаткові до договору.pdf
15 листопада 2019 10:48
Договор 1 10 19.pdf
15 листопада 2019 10:48
договір 15.11.19.pdf
15 листопада 2019 10:48
довідки 15.11.19.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 16:30
Документи_ учасника_Індіго.pdf
18 листопада 2019 16:30
Відповідність_ст17.pdf
18 листопада 2019 16:30
Відомості_про_Індіго.pdf
18 листопада 2019 16:30
СтатутІндіго Мюзік.pdf
18 листопада 2019 16:30
Проект Договору_Додаток 5.pdf
18 листопада 2019 16:30
ТехОпис_Додаток_4.pdf
18 листопада 2019 16:30
Пропозиція _Додаток_3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Зінтеко

ТОВ Компанія Індіго М'юзік

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Зінтеко
#24926995
Переможець 3 597 023,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 12:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Зінтеко
#24926995
3 597 023,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 16:13
Звіт укладений
13 грудня 2019 16:12
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 10:49
Договір укладений
06 грудня 2019 10:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 597 023,00
UAH (в тому числі ПДВ 599 503,83 UAH)