Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо (талони)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-11-04-000189-c ● 3abfa16028db46f18be105b5b622074b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг Хмельницького міськвиконкому |
Код ЄДРПОУ: | 03335445 |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Ярослава Мудрого, 5 |
Контактна особа: |
Крохмалюк Інесса Олександрівна +380382641875 asfalt-bred@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 11:36 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
10.2. Джерело фінансування закупівлі: частково кошти місцевого бюджету м. Хмельницького та/або власні кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 літр
Дизельне паливо (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2019 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2019 11:27 |
ТД ДП талони.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-04-000189-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 08 листопада 2019 17:24
Вимога
Доброго дня! Керуючись положенням ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємоcь до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, допущеного в положеннях тендерної документації, а саме у п.1 Додатку 2 до тендерної документації характеризується дискримінаційним характером.
У Додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ
ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» ТД Замовник вимагає надати « Довідку в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника. Разом з цим, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- довідку, яка повинна містити інформацію про те, що Учасник має розгалужену мережу власних або орендованих АЗС або АЗС партнерів у м. Хмельницький на яких можна заправитись талонами, виданими Учасником, які розташовані на відстані по автомобільним дорогам не більше 2 км від місцезнаходження Замовника (м. Хмельницький, вул. Ярослава Мудрого, 5 та вул. Львівське шосе, 14/1) згідно Рис. 1 та Рис. 2.»
Замовник встановлює дискримінаційну відстань, яка суттєво обмежує коло потенційних Учасників щодо участі у торгах. З аналізу та знання ринку постачальників пального з АЗС Учасника в межах вищенаведеної відстані від місцезнаходження філій Замовника до місцерозташування АЗС Учасника така кваліфікаційна вимога ТД, встановлена Замовником, не дає можливості іншим постачальникам добросовісно конкурувати та розраховувати на перемогу в даних торгах. Замовником не доведено доцільність/необхідність встановлення максимальної відстані до найближчих автозаправних станцій Учасника та/або його партнерів. Дискримінаційну вимогу можливо усунути шляхом скасування положення щодо обов’язкового розташування в Учасника АЗС у радіусі 2 км. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон№922), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону №922, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону №922, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону №922, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов ТД порушують вимоги абз. 5 ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у закупівлі. Посилаючись на зазначені вище обставини, просимо членів тендерного комітету усунути порушення та внести зміни до тендерної документації! Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ
ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» ТД Замовник вимагає надати « Довідку в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника. Разом з цим, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- довідку, яка повинна містити інформацію про те, що Учасник має розгалужену мережу власних або орендованих АЗС або АЗС партнерів у м. Хмельницький на яких можна заправитись талонами, виданими Учасником, які розташовані на відстані по автомобільним дорогам не більше 2 км від місцезнаходження Замовника (м. Хмельницький, вул. Ярослава Мудрого, 5 та вул. Львівське шосе, 14/1) згідно Рис. 1 та Рис. 2.»
Замовник встановлює дискримінаційну відстань, яка суттєво обмежує коло потенційних Учасників щодо участі у торгах. З аналізу та знання ринку постачальників пального з АЗС Учасника в межах вищенаведеної відстані від місцезнаходження філій Замовника до місцерозташування АЗС Учасника така кваліфікаційна вимога ТД, встановлена Замовником, не дає можливості іншим постачальникам добросовісно конкурувати та розраховувати на перемогу в даних торгах. Замовником не доведено доцільність/необхідність встановлення максимальної відстані до найближчих автозаправних станцій Учасника та/або його партнерів. Дискримінаційну вимогу можливо усунути шляхом скасування положення щодо обов’язкового розташування в Учасника АЗС у радіусі 2 км. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон№922), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону №922, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону №922, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону №922, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов ТД порушують вимоги абз. 5 ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у закупівлі. Посилаючись на зазначені вище обставини, просимо членів тендерного комітету усунути порушення та внести зміни до тендерної документації! Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2019 11:03
Доброго дня!
Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг розглянуло вашу вимогу, та повідомляє наступне.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) встановлено, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Статею 16 Закону передбачено можливість Замовника вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та передбачено право Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально технічної бази. Критерії, які встановленні замовником у тендерній документації, пов’язані з наступним.
Враховуючи специфіку виконання робіт, які проводить КП БРЕД, що полягає у обов’язку належного утримання доріг міста Хмельницький (прибирання вулиць, поточний ремонт доріг, обслуговування світлофорних об’єктів, тощо), а також встановлені на законодавчому рівні директивні терміни виконання робіт по утриманню вулично-дорожньої мережі, особливо в зимовий період, підприємство має бути постійно готовим до усунення негативних наслідків погодних умов, зокрема наслідків снігопадів, забезпечення належного стану дорожнього полотна під час ожеледиць та морозів, тому вся наявна техніка дислокується та проводить виїзди з двох місць базування по закріплених маршрутах руху.
Підприємство не зможе якісно виконувати свої функції, якщо автотранспорту підприємства доведеться постійно з’їжджати з маршруту роботи, та повертатись в інший район міста для дозаправки .
Як свідчить практика підприємства минулих років, відповідне відхилення спецтехніки від маршруту руху ( беручи до уваги низьку робочу та транспортну швидкість спецтехніки: автогрейдер, трактор, снігонавантажувач, та трафік в населеному пункті) більше як на 2 км., призведе до серйозних затримок в початку робіт, а отже і виконання робіт в нормативні терміни буде унеможливлене, що спричинить аварійно-небезпечні умови руху на вулично-дорожній мережі міста та простій виробничих бригад підприємства.
Також, при постійному з’їжджанню з маршруту буде спричинено зайві витрати пального та часу, що в свою чергу погіршить якість робіт підприємства, що є негативним фактором.
Щодо дискримінаційної відстані повідомляємо, що в радіусі 2 км від зазначених дислокаційних точок перебуває як мінімум три АЗС. Отже така умова апріорі не є дискримінаційною.
Більше того, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить вимогу не тільки про власні АЗС, а і про АЗС партнерів, що дає можливість компаніям співпрацювати з іншими фірмами і таким чином виконати встановлену вимогу.
Тому, враховуючи особливість діяльності та завдання, які покладено на підприємство, встановленні умови жодним чином не можуть вважатись дискримінацією когось з учасників, а встановлена в критеріях наявність матеріально-технічної бази є необхідною умовою для забезпечення нормальної, безперебійної роботи дорожньої служби міста.
Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг розглянуло вашу вимогу, та повідомляє наступне.
Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) встановлено, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Статею 16 Закону передбачено можливість Замовника вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та передбачено право Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально технічної бази. Критерії, які встановленні замовником у тендерній документації, пов’язані з наступним.
Враховуючи специфіку виконання робіт, які проводить КП БРЕД, що полягає у обов’язку належного утримання доріг міста Хмельницький (прибирання вулиць, поточний ремонт доріг, обслуговування світлофорних об’єктів, тощо), а також встановлені на законодавчому рівні директивні терміни виконання робіт по утриманню вулично-дорожньої мережі, особливо в зимовий період, підприємство має бути постійно готовим до усунення негативних наслідків погодних умов, зокрема наслідків снігопадів, забезпечення належного стану дорожнього полотна під час ожеледиць та морозів, тому вся наявна техніка дислокується та проводить виїзди з двох місць базування по закріплених маршрутах руху.
Підприємство не зможе якісно виконувати свої функції, якщо автотранспорту підприємства доведеться постійно з’їжджати з маршруту роботи, та повертатись в інший район міста для дозаправки .
Як свідчить практика підприємства минулих років, відповідне відхилення спецтехніки від маршруту руху ( беручи до уваги низьку робочу та транспортну швидкість спецтехніки: автогрейдер, трактор, снігонавантажувач, та трафік в населеному пункті) більше як на 2 км., призведе до серйозних затримок в початку робіт, а отже і виконання робіт в нормативні терміни буде унеможливлене, що спричинить аварійно-небезпечні умови руху на вулично-дорожній мережі міста та простій виробничих бригад підприємства.
Також, при постійному з’їжджанню з маршруту буде спричинено зайві витрати пального та часу, що в свою чергу погіршить якість робіт підприємства, що є негативним фактором.
Щодо дискримінаційної відстані повідомляємо, що в радіусі 2 км від зазначених дислокаційних точок перебуває як мінімум три АЗС. Отже така умова апріорі не є дискримінаційною.
Більше того, звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить вимогу не тільки про власні АЗС, а і про АЗС партнерів, що дає можливість компаніям співпрацювати з іншими фірмами і таким чином виконати встановлену вимогу.
Тому, враховуючи особливість діяльності та завдання, які покладено на підприємство, встановленні умови жодним чином не можуть вважатись дискримінацією когось з учасників, а встановлена в критеріях наявність матеріально-технічної бази є необхідною умовою для забезпечення нормальної, безперебійної роботи дорожньої служби міста.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" |
511 200,00
UAH з ПДВ
|
505 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
520 400,00
UAH з ПДВ
|
508 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОБРЕНТ УКРАЇНА" |
549 840,00
UAH з ПДВ
|
523 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" #40956872 |
Переможець |
505 200,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 13:33
|
ДУ 1 факт ДПталони | зміни до договору |
19 грудня 2019 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 15:33
|
Договір | зміни до договору |
04 грудня 2019 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 1 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та пп.1 п. 13.5 Договору №171 від 03.12.2019 р |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |